Tråden for kampsimulator utilfredshed

Skrevet i Generelt

Ulm Warhawks (Ulmeister) 5. maj 2019, 16:58
Lazio CF sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Lazio CF sagde:
Satme GG at du bare tager til Premier League også vinder i første forsøg smiley
Det kostede også et par forstærkninger. Desværre blev det ikke til FA Cuppen. Ville næsten gerne bytte VMWC ud med den, da jeg nu skal retur til England for FA cuppen på et tidspunkt smiley
Fortæl mig ikke at du tager turen tilbage til La Primera haha? smiley
Bare rolig. Går efter at vinde alle ligaer og cups. Er lidt i tvivl, om jeg skal skifte nu og risikere at lande i 3. div eller blive og tage FA Cuppen i denne omgang smiley

Lazio CF (Jonas Andersen) 5. maj 2019, 17:04
Ulm Warhawks sagde:
Lazio CF sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Lazio CF sagde:
Satme GG at du bare tager til Premier League også vinder i første forsøg smiley
Det kostede også et par forstærkninger. Desværre blev det ikke til FA Cuppen. Ville næsten gerne bytte VMWC ud med den, da jeg nu skal retur til England for FA cuppen på et tidspunkt smiley
Fortæl mig ikke at du tager turen tilbage til La Primera haha? smiley
Bare rolig. Går efter at vinde alle ligaer og cups. Er lidt i tvivl, om jeg skal skifte nu og risikere at lande i 3. div eller blive og tage FA Cuppen i denne omgang smiley
Med det hold, som du har, så burde du bare blive der i en uge også tage FA Cuppen smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 5. maj 2019, 17:18
Lazio CF sagde:
Med det hold, som du har, så burde du bare blive der i en uge også tage FA Cuppen smiley
Havde egentlig søgt Italien, men fik kolde fødder, da jeg ingen aftale havde med noget hold. Der var så to hold, der skiftede væk. Sidste uge fik jeg også kolde fødder, og der var også en, der skiftede væk. Næste uge er der garanteret ingen, der skifter, og jeg havner i 3. div smiley

Lazio CF (Jonas Andersen) 5. maj 2019, 17:20
Ulm Warhawks sagde:
Lazio CF sagde:
Med det hold, som du har, så burde du bare blive der i en uge også tage FA Cuppen smiley
Havde egentlig søgt Italien, men fik kolde fødder, da jeg ingen aftale havde med noget hold. Der var så to hold, der skiftede væk. Sidste uge fik jeg også kolde fødder, og der var også en, der skiftede væk. Næste uge er der garanteret ingen, der skifter, og jeg havner i 3. div smiley
Inter Futsal vandt ligaen i La Primera og han har nu skiftet til USA, hvor han er havnet i 4. div smiley
Han ligger nr.6 på vifarank listen, daaamn..

Ulm Warhawks (Ulmeister) 5. maj 2019, 18:26
Lazio CF sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Lazio CF sagde:
Med det hold, som du har, så burde du bare blive der i en uge også tage FA Cuppen smiley
Havde egentlig søgt Italien, men fik kolde fødder, da jeg ingen aftale havde med noget hold. Der var så to hold, der skiftede væk. Sidste uge fik jeg også kolde fødder, og der var også en, der skiftede væk. Næste uge er der garanteret ingen, der skifter, og jeg havner i 3. div smiley
Inter Futsal vandt ligaen i La Primera og han har nu skiftet til USA, hvor han er havnet i 4. div smiley

Han ligger nr.6 på vifarank listen, daaamn..
Det er virkelig et helvede. Vifa rank betyder ikke alverdens for mig, når jeg skal rundt efter pokaler. Men den er heller ikke helt ligegyldig, da en tur fra 4. div og op koster gevaldigt på tilskuertallet smiley

Gran Torino CF (Malte H) 6. maj 2019, 15:19

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 6. maj 2019, 15:23
Gran Torino CF sagde:
Jeg kan ikke se noget problem. Du har det bedste hold, men det er ikke længder bedre end hans. Derudover har han hjemmebane samt du fik rødt kort efter 22 min. smiley

Chelsea FC (Aqu) 6. maj 2019, 15:23
Gran Torino CF sagde:
Kan ikke se problemet, du spiller 10 mod 11? Du har 2 forsvarsspillere på banen da han modtager det røde kort.

Gran Torino CF (Malte H) 6. maj 2019, 15:43
Det er en tæt kamp ja, synes bare 3-0 og den mængde afslutninger virker som om jeg fik total tæsk..

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 6. maj 2019, 15:45
Gran Torino CF sagde:
Det er en tæt kamp ja, synes bare 3-0 og den mængde afslutninger virker som om jeg fik total tæsk..
Kampen var i forvejen tæt. Du ender dog med at spille det meste af den i undertal og med kun to forsvarsspillere. Jeg synes det virker meget passende.
Besvar