Tråden for kampsimulator utilfredshed

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 1. maj 2019, 14:51
The New Champion sagde:
Synes i skal passe på med at tage de procenter som et faktum, de viser KUN styrkeforholdene på vurdering, de tager ikke højde for energi, kampånd og diverse andre faktor, ved heller ik om de tager højde for om de står på den rigtige position, har ikke kigget dine kampe men disse er altså vigtige at huske, og ikke bare kigge blindt på et procenttal som jeg vil mene er på ingen måder pålidelig smiley
Selvfølgelig skal man tage det med et gran salt når det er ikke er alle faktorer procenterne blir udregnet for, men når et helt hold kan blive slået med 3-4 mål selvom det er bedre på samtlige pladser må man dog undre sig en del om realismen ikke har forladt vores kære kampsimulator.

Klovn IF (Frank) 1. maj 2019, 14:57
Bjørnholt FC sagde:
The New Champion sagde:
Synes i skal passe på med at tage de procenter som et faktum, de viser KUN styrkeforholdene på vurdering, de tager ikke højde for energi, kampånd og diverse andre faktor, ved heller ik om de tager højde for om de står på den rigtige position, har ikke kigget dine kampe men disse er altså vigtige at huske, og ikke bare kigge blindt på et procenttal som jeg vil mene er på ingen måder pålidelig smiley
Selvfølgelig skal man tage det med et gran salt når det er ikke er alle faktorer procenterne blir udregnet for, men når et helt hold kan blive slået med 3-4 mål selvom det er bedre på samtlige pladser må man dog undre sig en del om realismen ikke har forladt vores kære kampsimulator.
Jeg er også helt med på, at procenterne er vejledende og ikke eksakte. Jeg har også selv mere set på spillernes vurderinger overfor hinanden, hvor jeg i de fleste kampe har haft et markant bedre hold end modstanderen på papiret. Måske, som Bones of Thor er inde på, kan der være noget ift. deres moral el.lign, som jeg ikke er opmærksom på.

EDIT: alle mine spillere spillere på deres rigtige position

Men nu har jeg da vundet to kampe knebent efter mit opslag, så måske lykken vender nu :-)


Bjørnholt FC (And then what) 1. maj 2019, 15:01
Bones of Thor sagde:
Hjermind Football Club sagde:
Klovn IF sagde:
Jeg forstår ikke hvordan jeg kan gå fra at blive 3'er i sidste sæson til nu at ligge og kæmpe for at overleve. Det går simpelthen for meget op og ned.
Nu har jeg set dine resultater igennem. Du har godt nok være uheldig.
I samtlige kampe har du været favorit, men endt med at smide point.

https://www.virtualmanager.com/new_matches/63833289/summary

Specielt ovenstående burde være en walk-over. Men endte med at blive kørt over.
Er det bare uheld?
Jeg mener engang at have læst, at nederlag påvirkede holdets styrke negativt, ofdet n
Er det teamwork du tænker på, som skulle ha en indflydelse på holdets form? For så vidt jeg har forstået har det ikke nogen betydning i spillet.

Loyals (VMEnhancer) 1. maj 2019, 15:07
Klovn IF sagde:
Jeg forstår ikke hvordan jeg kan gå fra at blive 3'er i sidste sæson til nu at ligge og kæmpe for at overleve. Det går simpelthen for meget op og ned.
Sørens. Hvorfor klagede Herfølge BK ikke også over reglerne da de endte med nedrykning i 2001 efter at have vundet Faxe Kondi Ligaen i 2000?

Det sker ikke ofte, nej - Men vi spiller 1 sæson, 1 år, på 7 dage. Så selvfølgelig vil vi se disse tilfælde langt oftere end i virkeligheden.

Loyals (VMEnhancer) 1. maj 2019, 15:08
The New Champion sagde:
Synes i skal passe på med at tage de procenter som et faktum, de viser KUN styrkeforholdene på vurdering, de tager ikke højde for energi, kampånd og diverse andre faktor, ved heller ik om de tager højde for om de står på den rigtige position, har ikke kigget dine kampe men disse er altså vigtige at huske, og ikke bare kigge blindt på et procenttal som jeg vil mene er på ingen måder pålidelig smiley
Det tager ikke højde for position - Stor fejlfaktor.

Eksempelvis Pers Løver som starter med sine unge spillere, og skifter de gode ind i minut 1 påvirker også statistikken skævt.

Muligvis skal jeg se om jeg kan trække dybere kampdata, såsom spilleminutter osv. Jeg har ikke tiden i øjeblikket.

Ennosigaios Quax (Jacob) 1. maj 2019, 17:25
Loyals sagde:
Klovn IF sagde:
Jeg forstår ikke hvordan jeg kan gå fra at blive 3'er i sidste sæson til nu at ligge og kæmpe for at overleve. Det går simpelthen for meget op og ned.
Sørens. Hvorfor klagede Herfølge BK ikke også over reglerne da de endte med nedrykning i 2001 efter at have vundet Faxe Kondi Ligaen i 2000?

Det sker ikke ofte, nej - Men vi spiller 1 sæson, 1 år, på 7 dage. Så selvfølgelig vil vi se disse tilfælde langt oftere end i virkeligheden.
Fordi VMan er jo så realistisk, at man kan finde en hvilken som helst situation fra virkeligheden og plotte på en case i VMan. Hold nu

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 1. maj 2019, 17:46
Nobr sagde:
BERLIN EAST FC sagde:
Nobr sagde:
Jeg tror midtbanen havde afgørende betydning i kampen her. smiley
Det må du gerne uddybe.
Undskyld ventetiden på mit svar. Havde lige lidt travlt på job.
Det er lidt for sjov at jeg siger midtbanen havde betydning. Men ser vi på midtbanen har du "kun" MD-MC-MO. Det hold du spiller mod har en MH som gør at han måske vinder midtbanen. https://www.virtualmanager.com/players/12339013-yaroslav-kosygin
Det var bare en mulighed hvis vi skulle prøve at retfærdiggøre kampmotorens valg af vinder i kampen.

Venlig hilsen W

Bones of Thor (Thorbone) 1. maj 2019, 18:13
Loyals sagde:
Klovn IF sagde:
Jeg forstår ikke hvordan jeg kan gå fra at blive 3'er i sidste sæson til nu at ligge og kæmpe for at overleve. Det går simpelthen for meget op og ned.
Sørens. Hvorfor klagede Herfølge BK ikke også over reglerne da de endte med nedrykning i 2001 efter at have vundet Faxe Kondi Ligaen i 2000?
Ganske enkelt fordi de selv spillede kampene og resultatet ikke var en konsekvens af lodtrækningsuheld men en konsekvens af egne dårlige beslutninger.

Det er også det vi ønsker med dette spil, men når nu man ikke selv har indflydelse på sine kampe, må man vel kunne stole på den neutrale resultatudregner.


Nobr (Kampmotor--held og lotto) 1. maj 2019, 20:36
Nobr sagde:
Endnu flottere!
https://www.virtualmanager.com/new_matches/64002325/summary

Denne gang er det heller ikke midtbanen - og det er i samme sæson. smiley

Andreas le Champione (i is an troull) 1. maj 2019, 20:50
Jeg har ikke vundet en kamp i årevis. Lorte-simulator.
Besvar