5 sæsoner - 13 røde kort. Andre?

Skrevet i Generelt

New Barca (Ronald) 9. juli 2019, 13:51
Jeg har i de seneste 5 sæsoner modtaget hele 13 røde kort. I indeværende sæson (5. sæson) - der begyndte i går er klubben på nuværende tidspunkt oppe på 3 røde kort. Mine instrukser er på balanceret og afslappet. Er der andre managers, der oplever samme fænomen? smiley

Kav United (Kasper) 9. juli 2019, 13:55
New Barca sagde:
Jeg har i de seneste 5 sæsoner modtaget hele 13 røde kort. I indeværende sæson (5. sæson) - der begyndte i går er klubben på nuværende tidspunkt oppe på 3 røde kort. Min instrukser er på balanceret og afslappet. Er der andre managers, der oplever samme fænomen? smiley
Niks.
Selv da jeg havde taklinger på extrem, modtog jeg kun 1 enkelt rødt kort gennem 6 sæsoner :O
Men bliver da nysgerrig på, hvad det er som spiller ind, for at man få de røde kort. smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 9. juli 2019, 15:01
Mine røde kort kommer også meget i stimer, synes ikke rigtig man kan gøre så meget ved det. På et tidspunkt går du 5 sæsoner uden kort.

La Nacuary (Rasmus) Crew 9. juli 2019, 15:29
Mine kommer også i stimer, sidste sæson fik jeg 3 røde kort i de sidste 4 kampe, og før det kan jeg slet ikke huske hvornår jeg sidst fik et.

Jeg håber ikke det er en tendens der er kommet for at blive, for det blev alligevel dyrt med en tabt finale. (Havde nok tabt alligevel), men det godt med undskyldninger på pressemødet smiley

New Barca (Ronald) 9. juli 2019, 17:06
Tak for svar! Jeg syntes bare, at det virkede mystisk, når mine instrukser var på balanceret og afslappet. Er nok bare ind i en uheldig periode, og ville høre om det udelukkende var mig, eller om det også var en stigende tendens iblandt andre klubber smiley

Marshmallow FC (Charles) 9. juli 2019, 17:11
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst fik et rødt kort, men kan huske at jeg fik mange i den uge smiley mystisk det ikke er spredt mere ud, troede bare jeg havde været uheldig

Bones of Thor (Thorbone) 9. juli 2019, 18:06
Sådan en stime som din, har jeg ikke prøvet.

AG City (Manager i AG City) 9. juli 2019, 18:22
Forrige sæson fik jeg 7 røde kort. smiley
Inden da havde jeg ikke haft nogen i lang tid og heller ikke efter-
Samme instrukser i alle sæsoner

Ac dragon IF (Robert) 10. juli 2019, 17:04
Der er måske op mod flere i din liga med meget offensive instrukser. Prøv at skifte land smiley

Loyals (VMEnhancer) 10. juli 2019, 18:39
Så får I lidt indsigt smiley
FC Sunnyvale sagde:
Det virker ikke på samme måde som i den gamle kampsimulator.
  • Der bliver trukket et tilfældig tal mellem 0 og 99.
  • Tallet bliver sammenlignet med et andet tal, kaldet "tackling-faktor".
  • Hvis det tilfældige tal er højere end (94 - tackling-faktor), så er det et "foul"
  • Om et foul giver rødt eller gult udregnes senere.
  • Tallet tackling-faktor er som udgangspunkt 2 * holdets tacklingsindstilling
  • Tacklingsindstillingen er et tal fra 0 (fair) til 4 (ekstreme)
  • Der lægges 25 til tackling-faktor, hvis modstanderen blev skadet.
  • Der lægges 5 til tackling-faktor, hvis det var en glidende tackling. (om det er en glidende eller ej udregnes ud fra mentaliteten)

Men hvis tacklinger er sat til fair, modstanderen ikke blev skadet, og det ikke var en glidende tackling, så skal det tilfældige tal mellem 0-99 være mindst 95, før det er et foul. Så der er altså stadig en 5% risiko, selvom man sætter tacklinger til fair.
Besvar