Din manager karriere (FM, FIFA, PES)

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 15. august 2019, 20:02
Hvis du har gang i en karriere i et af disse to spil kunne det være rigtigt spændende at høre om den:

- Hvilket hold og evt landshold er du?
- Hvor langt er du kommet i spillet og hvad har du opnået?
- Hvordan ser din startopstilling ud og hvilke spillere gør det bedst og hvem kunne gøre det bedre?
- Hvilke køb har du lavet af i følge dig som de bedste og hvilke skuffer lige nu, men kan blive bedre på længere sigt?
- Nogle spændende talenter hentet ind fra eget akademi som der har stort potentiale til at blive til noget?
- Nogle spillere der er planer om at investere i og ligeså vel om at blive solgt? Nogle spillere der evt kan anbefales at købe og nogle man bare skal holde sig langt væk fra?
- Andre ting der kan anbefales at bruge penge på?
- Hvad er din mål på længere og kort sigt?

Skriv en kommentar, hvis du syntes der mangler noget vigtigt :-)

Mvh Bjørnholt

Bjørnholt FC (And then what) 16. august 2019, 11:56
- Hvilket hold og evt landshold er du? Onion Berlin og Danmark i FIFA

- Hvor langt er du kommet i spillet og hvad har du opnået? Er kommet til fjerde sæson og skal til at spille min tredje sæson i Bundesligaen efter at jeg blev nummer to det første år i ligaen. Sidste sæson rente jeg med alle pokaler der var at vinde samt VM med Danmark, hvor Brasilien blev slået i finalen med 4-3 på hattrick af Lucas Andersen i første halvleg og et mål af Schøne i overtiden som det vindende mål.

- Hvordan ser din startopstilling ud og hvilke spillere gør det bedst og hvem kunne gøre det bedre? 3-2-3-2, fem til at forsvare og fem til at angribe. Spillere som Neal Maupay, Jorge, Ludovic Blas og Marcus Coco er nok dem der har gjort det bedst indtil videre i den korte tid der er gået af den nye sæson. Alexander Isak skal til at gøre det noget bedre.

- Hvilke køb har du lavet af i følge dig som de bedste og hvilke skuffer lige nu, men kan blive bedre på længere sigt? 100 % Alban Lafont, hentet i Toulouse for 7 mio og er nu som 20 årig 50+ mio værd. Hvis man når at hente ham forholdsvis hurtigt kan man virkelig få ham billigt. Det samme med Alexander Isak som var en go investering på længere sigt, hentet for 1,7 mio i Dortmund og er nu som 20 årig 20+ mio værd.

- Nogle spændende talenter hentet ind fra eget akademi som der har stort potentiale til at blive til noget? Har to meget spændende keepere som forhåbentlig kan ligeså gode som Lafont og helst til den tid hvor hans kontrakt udløber og han skal videre. Ellers er der en ung dansker med 5 stjerner i finter samt en egypter som både kan spille højre og venstre back som jeg glæder mig meget til at udvikle.

- Nogle spillere der er planer om at investere i og ligeså vel om at blive solgt? Nogle spillere der evt kan anbefales at købe og nogle man bare skal holde sig langt væk fra? Når pengene blir til det kunne jeg godt tænke mig at hente en spiller som Sarr til forsvaret inden han bliver endnu dyre, ellers er planen bare at forbedre holdet så godt som muligt og helst at hente spillere som kan spille flere positioner.

- Andre ting der kan anbefales at bruge penge på? Helt sikkert at bruge penge på akademiet, 12 mio virker måske på kort sigt som mange penge men i det lange løb kan det nemt blive tjent hjem igen. Så længe man bare sørger for at hente det bedste af det bedste og sørge for at søge i forskellige lande så skal resten sku nok komme af sig selv :-)

- Hvad er din mål på længere og kort sigt? Kort sagt at blive ved med at vinde det hele og så kunne det da være sindssygt at kalde sig både EM og VM mester med Danmark.

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 16. august 2019, 13:42
Jeg magter ikke at stille det så pænt op.
I øjeblikket spiller jeg FM med Liverpool. Ved godt det er kedeligt, men når man ikke har mere tid er det okay til at fordrive tiden med.

I min første sæson rensede jeg en del ud. 30+ spillere og spillere som Firminho, Mane (for godt tilbud til at sige nej), Henderson, Lovren, Oxlade, Origi, Sturridge (hvad jeg lige husker) blev alle solgt.
Hentede Icardi, Kane, Dembele for sammenlagt 300 mio euro, fik også Lucas fra Atl.Madrid og De Jong + Onana fra Ajax for sammenlagt 45 mio euro.

Til forsvaret hentede jeg De Ligt om vinteren og kørte ellers med det samme hold og nogle talenter jeg ikke kan navnene på. Vandt ikke det store i første sæson (kun ligaen). Men det var nok til at jeg kunne sikre mig aftaler med Mbappe og V. Junior fra Real.
To spillere der er hjernedøde i spillet sammen med Salah og Shaqiri!

Nu på 3 (eller 4) år har jeg en start 11 der ser ud som:

Becker
Arnold - De Ligt - Van Dijk - Robertson
Arthur - Pogba
Salah - Dybala - Mbappe
Kane
Udskiftere:
Bellerin, Onana, Dembele, De Jong, Lucas, Benwood, Rodrygo, V.Junior, J.Gomez + nogle talenter jeg ikke lige husker navnene på.
Nu vinder jeg alle kampe smiley

og ... Nu er spillet blevet kedeligt...

Bjørnholt FC (And then what) 16. august 2019, 17:33
KBHAVANA CF sagde:
Jeg magter ikke at stille det så pænt op.
I øjeblikket spiller jeg FM med Liverpool. Ved godt det er kedeligt, men når man ikke har mere tid er det okay til at fordrive tiden med.

I min første sæson rensede jeg en del ud. 30+ spillere og spillere som Firminho, Mane (for godt tilbud til at sige nej), Henderson, Lovren, Oxlade, Origi, Sturridge (hvad jeg lige husker) blev alle solgt.
Hentede Icardi, Kane, Dembele for sammenlagt 300 mio euro, fik også Lucas fra Atl.Madrid og De Jong + Onana fra Ajax for sammenlagt 45 mio euro.

Til forsvaret hentede jeg De Ligt om vinteren og kørte ellers med det samme hold og nogle talenter jeg ikke kan navnene på. Vandt ikke det store i første sæson (kun ligaen). Men det var nok til at jeg kunne sikre mig aftaler med Mbappe og V. Junior fra Real.
To spillere der er hjernedøde i spillet sammen med Salah og Shaqiri!

Nu på 3 (eller 4) år har jeg en start 11 der ser ud som:

Becker
Arnold - De Ligt - Van Dijk - Robertson
Arthur - Pogba
Salah - Dybala - Mbappe
Kane
Udskiftere:
Bellerin, Onana, Dembele, De Jong, Lucas, Benwood, Rodrygo, V.Junior, J.Gomez + nogle talenter jeg ikke lige husker navnene på.
Nu vinder jeg alle kampe smiley

og ... Nu er spillet blevet kedeligt...
Med sådan et hold kan jeg sku også godt forstå, at det hurtigt kan gå hen og blive kedeligt hahah, hvad har du så vundet af trofæer?

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 16. august 2019, 21:51
Seneste to sæsoner har jeg vundet alt. United giver dog kamp til stregen. Det er det som er lidt kedeligt ved FM. Man bliver hurtigt mæt af succes.

Bjørnholt FC (And then what) 16. august 2019, 23:22
KBHAVANA CF sagde:
Seneste to sæsoner har jeg vundet alt. United giver dog kamp til stregen. Det er det som er lidt kedeligt ved FM. Man bliver hurtigt mæt af succes.
Hvad med at prøve kræfter hos et andet hold så? :-)

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 16. august 2019, 23:28
Jeg havde også en karriere med et mindre hold, det tog alt for langt tid hehe

Bjørnholt FC (And then what) 17. august 2019, 00:22
KBHAVANA CF sagde:
Jeg havde også en karriere med et mindre hold, det tog alt for langt tid hehe
True, det har jeg fået af føle men du kunne jo prøve til et nyt hold fra Liverpool? :-)

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 17. august 2019, 04:37
Førhen plejede jeg at spille med den laveste liga i England og med. Et dårligt hold. Det tog godt nok lang tid at komme i Premier League. Man var heldig hvis der fandtes reelle spillere. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 17. august 2019, 19:24
KBHAVANA CF sagde:
Førhen plejede jeg at spille med den laveste liga i England og med. Et dårligt hold. Det tog godt nok lang tid at komme i Premier League. Man var heldig hvis der fandtes reelle spillere. smiley
Så måske starte i den anden bedste eller i et helt andet land? smiley
Besvar