Din manager karriere (FM, FIFA, PES)

Skrevet i Off-topic

Kim Jong Unicorns (Andreas) 21. august 2019, 20:57
Bjørnholt FC sagde:
Kim Jong Unicorns sagde:
- Hvilket hold og evt landshold er du? Hygge spiller i ny og næ på mit FM18 save med Brøndby og Danmark
- Hvor langt er du kommet i spillet og hvad har du opnået? Jeg er i 2051, så der er ikke rigtig nogen tilbage man kender
- Hvad er din mål på længere og kort sigt? Mit mål er at være den klub der har vundet CL flest gange, lige nu er det Real Madrid med 15 gange, og jeg ligger lige lidt efter med 11 gange. Der er ikke rigtig noget konkurrence tilbage, men hygger mig bare med det smiley
Hold da kæft du har været igang! Gid at det også var sådan i FIFA, at man bare ku spille så langtid man har lyst. Hvilke spillere er så de aller bedste i 2051?
Altså der er ingen spillere tilbage som i kender, men de bedste er nok mine smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 21. august 2019, 21:38
Bjørnholt FC sagde:
Spændende! Glæder mig til at høre om din rejse :-) hvad mener du med, at du lavede holdet?
Det fungere på den måde at du vælger en klub fra en liga, overtager den, ændrer navnet og hvis jeg husker rigtigt, vælger nogle spillere, jeg satte den bare til auto.
Så beholder man træningsanlæg, ungdomsanlæg og alt muligt andet, men skal ud og hyre nyt personale og sådan.

Jeg valgte det hold i Vanama North med de dårligste faciliteter for ekstra udfordring, og det er lidt svært. smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 21. august 2019, 23:10
FC Deluga sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Spændende! Glæder mig til at høre om din rejse :-) hvad mener du med, at du lavede holdet?
Det fungere på den måde at du vælger en klub fra en liga, overtager den, ændrer navnet og hvis jeg husker rigtigt, vælger nogle spillere, jeg satte den bare til auto.
Så beholder man træningsanlæg, ungdomsanlæg og alt muligt andet, men skal ud og hyre nyt personale og sådan.

Jeg valgte det hold i Vanama North med de dårligste faciliteter for ekstra udfordring, og det er lidt svært. smiley
Det kommer forståeligt nok til at tage noget tid at komme i PL. smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 22. august 2019, 16:03
Kyoto Okami FC sagde:
FC Deluga sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Spændende! Glæder mig til at høre om din rejse :-) hvad mener du med, at du lavede holdet?
Det fungere på den måde at du vælger en klub fra en liga, overtager den, ændrer navnet og hvis jeg husker rigtigt, vælger nogle spillere, jeg satte den bare til auto.
Så beholder man træningsanlæg, ungdomsanlæg og alt muligt andet, men skal ud og hyre nyt personale og sådan.

Jeg valgte det hold i Vanama North med de dårligste faciliteter for ekstra udfordring, og det er lidt svært. smiley
Det kommer forståeligt nok til at tage noget tid at komme i PL. smiley
Det kommer til at tage lang tid. smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 22. august 2019, 21:21
FC Deluga sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
FC Deluga sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Spændende! Glæder mig til at høre om din rejse :-) hvad mener du med, at du lavede holdet?
Det fungere på den måde at du vælger en klub fra en liga, overtager den, ændrer navnet og hvis jeg husker rigtigt, vælger nogle spillere, jeg satte den bare til auto.
Så beholder man træningsanlæg, ungdomsanlæg og alt muligt andet, men skal ud og hyre nyt personale og sådan.

Jeg valgte det hold i Vanama North med de dårligste faciliteter for ekstra udfordring, og det er lidt svært. smiley
Det kommer forståeligt nok til at tage noget tid at komme i PL. smiley
Det kommer til at tage lang tid. smiley
Det gør det, men held og lykke med det smiley

Bjørnholt FC (And then what) 23. august 2019, 15:33
Så blev Chelsea slået sammenlagt 7-2 i CL semifinalen og igen er det Barca i finalen :-)

Bjørnholt FC (And then what) 23. august 2019, 19:45
Kim Jong Unicorns sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kim Jong Unicorns sagde:
- Hvilket hold og evt landshold er du? Hygge spiller i ny og næ på mit FM18 save med Brøndby og Danmark
- Hvor langt er du kommet i spillet og hvad har du opnået? Jeg er i 2051, så der er ikke rigtig nogen tilbage man kender
- Hvad er din mål på længere og kort sigt? Mit mål er at være den klub der har vundet CL flest gange, lige nu er det Real Madrid med 15 gange, og jeg ligger lige lidt efter med 11 gange. Der er ikke rigtig noget konkurrence tilbage, men hygger mig bare med det smiley
Hold da kæft du har været igang! Gid at det også var sådan i FIFA, at man bare ku spille så langtid man har lyst. Hvilke spillere er så de aller bedste i 2051?
Altså der er ingen spillere tilbage som i kender, men de bedste er nok mine smiley
I know, men det kunne da være fedt at høre alligevel :-) hvilke spillere der kæmper om at være verdens bedste nu istedet for de spillere vi ser idag

Bjørnholt FC (And then what) 24. august 2019, 00:06
Alban kan også varmt anbefales at købe i FIFa hvertfald, ved ikke med de andre spil. Købte ham som 17 årig og har blot 4 sæsoner senere solgt ham videre med 93 mio fortjeneste :-)
Besvar