Teoriprøve i morgen

Skrevet i Off-topic

Lægaarden United (Hej) 24. oktober 2019, 14:09
Da jeg har teoriprøve i morgen, og har det med at blive så vanvittigt nervøs, så vil jeg høre om der er noget man skal huske specifikt til prøve, eller noget der kan dæmpe nervøsiteten. Håber på at få nogle svar inden! :

Palmeiras (Newt) 24. oktober 2019, 14:43
Lægaarden United sagde:
Da jeg har teoriprøve i morgen, og har det med at blive så vanvittigt nervøs, så vil jeg høre om der er noget man skal huske specifikt til prøve, eller noget der kan dæmpe nervøsiteten. Håber på at få nogle svar inden! :
Det hjalp mig at fokusere på at gå med mavefornemmelsen, ikke at lave om i svarene.. for at undgå at man forvirrer sig selv unødvendigt
Ellers tag en masse prøver i dag på nettet og læs ekstra op på det som du har flest fejl i

Held og lykke!

Lægaarden United (Hej) 24. oktober 2019, 14:49
Stuttgart sagde:
Lægaarden United sagde:
Da jeg har teoriprøve i morgen, og har det med at blive så vanvittigt nervøs, så vil jeg høre om der er noget man skal huske specifikt til prøve, eller noget der kan dæmpe nervøsiteten. Håber på at få nogle svar inden! :
Det hjalp mig at fokusere på at gå med mavefornemmelsen, ikke at lave om i svarene.. for at undgå at man forvirrer sig selv unødvendigt
Ellers tag en masse prøver i dag på nettet og læs ekstra op på det som du har flest fejl i

Held og lykke!
Mange tak!

Bjørnholt FC (And then what) 24. oktober 2019, 15:03
Held & lykke med det :-)

Lægaarden United (Hej) 24. oktober 2019, 15:12
Bjørnholt FC sagde:
Held & lykke med det :-)
mange tak!

Nico Club (Nicolaj) 24. oktober 2019, 15:18
Til lægen og få ham til at give dig beta blokkere. 100 % harmløst (no shit du får det af en læge) og du vil ikke mærke nervøsiteten det mindste

La Nacuary (Rasmus) Crew 24. oktober 2019, 15:44
Nico Club sagde:
Til lægen og få ham til at give dig beta blokkere. 100 % harmløst (no shit du får det af en læge) og du vil ikke mærke nervøsiteten det mindste
Harmløs og harmløs, det ved jeg nu ikke. Det er ikke et stof jeg ville tage, fordi jeg var nervøs. Det bruges jo typisk ved hjerte sygdomme, så det er ret stærkt. Så lige det råd, vil jeg ikke anbefale.

Nico Club (Nicolaj) 24. oktober 2019, 15:50
La Nacuary sagde:
Nico Club sagde:
Til lægen og få ham til at give dig beta blokkere. 100 % harmløst (no shit du får det af en læge) og du vil ikke mærke nervøsiteten det mindste
Harmløs og harmløs, det ved jeg nu ikke. Det er ikke et stof jeg ville tage, fordi jeg var nervøs. Det bruges jo typisk ved hjerte sygdomme, så det er ret stærkt. Så lige det råd, vil jeg ikke anbefale.
Der er større risiko ved Panodiler fyi. Beta blokkere gives ikke bare ved hjertesygdomme, men også hvis ens blodcirkulation er dårlig. Tag du dem roligt og lad dig ikke informere af folk uden lægevidenskabelig uddannelse

Bjørnholt FC (And then what) 24. oktober 2019, 15:51
Nico Club sagde:
Til lægen og få ham til at give dig beta blokkere. 100 % harmløst (no shit du får det af en læge) og du vil ikke mærke nervøsiteten det mindste
Det kommer da meget an på hvem man er, du kan ikke stille det op sådan :-)

La Nacuary (Rasmus) Crew 24. oktober 2019, 16:45
Nico Club sagde:
La Nacuary sagde:
Nico Club sagde:
Til lægen og få ham til at give dig beta blokkere. 100 % harmløst (no shit du får det af en læge) og du vil ikke mærke nervøsiteten det mindste
Harmløs og harmløs, det ved jeg nu ikke. Det er ikke et stof jeg ville tage, fordi jeg var nervøs. Det bruges jo typisk ved hjerte sygdomme, så det er ret stærkt. Så lige det råd, vil jeg ikke anbefale.
Der er større risiko ved Panodiler fyi. Beta blokkere gives ikke bare ved hjertesygdomme, men også hvis ens blodcirkulation er dårlig. Tag du dem roligt og lad dig ikke informere af folk uden lægevidenskabelig uddannelse
Haha, javel. Nu ved jeg ikke lige hvorfor du sammenligner med Panodiler, ikke lige produkter der kan sammenlignes. Det korrekt nok det også bruges ved kredsløbs-sygdomme, men det gør det ikke nødvendigvis bedre. Helt lavpraktisk så er det jo et stof der blokere for adrenalinen.

Men ja, jeg har bestemt ingen læge uddannelse, så hvad ved jeg, men jeg ville stadig ikke anbefale det grundet en anelse nervøsitet smiley
Besvar