Teoriprøve i morgen

Skrevet i Off-topic

Nico Club (Nicolaj) 24. oktober 2019, 17:19
Bjørnholt FC sagde:
Nico Club sagde:
Til lægen og få ham til at give dig beta blokkere. 100 % harmløst (no shit du får det af en læge) og du vil ikke mærke nervøsiteten det mindste
Det kommer da meget an på hvem man er, du kan ikke stille det op sådan :-)
Nævn et eksempel hvor det ikke vi blive givet

Nico Club (Nicolaj) 24. oktober 2019, 17:21
La Nacuary sagde:
Nico Club sagde:
La Nacuary sagde:
Nico Club sagde:
Til lægen og få ham til at give dig beta blokkere. 100 % harmløst (no shit du får det af en læge) og du vil ikke mærke nervøsiteten det mindste
Harmløs og harmløs, det ved jeg nu ikke. Det er ikke et stof jeg ville tage, fordi jeg var nervøs. Det bruges jo typisk ved hjerte sygdomme, så det er ret stærkt. Så lige det råd, vil jeg ikke anbefale.
Der er større risiko ved Panodiler fyi. Beta blokkere gives ikke bare ved hjertesygdomme, men også hvis ens blodcirkulation er dårlig. Tag du dem roligt og lad dig ikke informere af folk uden lægevidenskabelig uddannelse
Haha, javel. Nu ved jeg ikke lige hvorfor du sammenligner med Panodiler, ikke lige produkter der kan sammenlignes. Det korrekt nok det også bruges ved kredsløbs-sygdomme, men det gør det ikke nødvendigvis bedre. Helt lavpraktisk så er det jo et stof der blokere for adrenalinen.

Men ja, jeg har bestemt ingen læge uddannelse, så hvad ved jeg, men jeg ville stadig ikke anbefale det grundet en anelse nervøsitet smiley
Han fremgår heller ikke blot som en anelse nervøs. Som udgangspunkt er jeg imod beta blokkere for at dulme hverdagens nervøsitet og diverse, da det er helt andre mekanismer psykisk og fysisk man i stedet bør arbejde med, men når det handler om en enkeltstående situation hvor du er 'tvunget' til at præstere, så go for it.

Bjørnholt FC (And then what) 24. oktober 2019, 17:21
Nico Club sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Nico Club sagde:
Til lægen og få ham til at give dig beta blokkere. 100 % harmløst (no shit du får det af en læge) og du vil ikke mærke nervøsiteten det mindste
Det kommer da meget an på hvem man er, du kan ikke stille det op sådan :-)
Nævn et eksempel hvor det ikke vi blive givet
Hvis det ikke er godt for personen f.eks, jeg ved ikke lige hvorfor det skulle være. Min pointe var bare at det kan KAN godt være, at det ikke altid vil være harmløst blot fordi det måske har været det for andre :-)

Newcomer (Billige spillere til salg) 24. oktober 2019, 17:40
Stol på dit første kryds. Jeg lavede flere fejl da jeg begyndte at tænke for meget over det og rettede.

Held og lykke smiley


Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. oktober 2019, 17:50
Lægaarden United sagde:
Da jeg har teoriprøve i morgen, og har det med at blive så vanvittigt nervøs, så vil jeg høre om der er noget man skal huske specifikt til prøve, eller noget der kan dæmpe nervøsiteten. Håber på at få nogle svar inden! :
Jeg tror på at det bedste råd er det som blev givet om at tage test på nettet og læse op hvor
der er eventuelle fejl.. Og så absolut tro på din første indskydelse imorgen...
Og så tænke lidt over hvad det værste der kan ske er ? At du må prøve igen !
And so what ? Irriterende ja da, men ikke nogen katastrofe...
Mvh Per

Lægaarden United (Hej) 24. oktober 2019, 18:13
Pers LØVER sagde:
Lægaarden United sagde:
Da jeg har teoriprøve i morgen, og har det med at blive så vanvittigt nervøs, så vil jeg høre om der er noget man skal huske specifikt til prøve, eller noget der kan dæmpe nervøsiteten. Håber på at få nogle svar inden! :
Jeg tror på at det bedste råd er det som blev givet om at tage test på nettet og læse op hvor
der er eventuelle fejl.. Og så absolut tro på din første indskydelse imorgen...
Og så tænke lidt over hvad det værste der kan ske er ? At du må prøve igen !
And so what ? Irriterende ja da, men ikke nogen katastrofe...
Mvh Per
Det er da også en anelse dyrt, hvis jeg selv skal sige det

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. oktober 2019, 18:34
Lægaarden United sagde:
Pers LØVER sagde:
Lægaarden United sagde:
Da jeg har teoriprøve i morgen, og har det med at blive så vanvittigt nervøs, så vil jeg høre om der er noget man skal huske specifikt til prøve, eller noget der kan dæmpe nervøsiteten. Håber på at få nogle svar inden! :
Jeg tror på at det bedste råd er det som blev givet om at tage test på nettet og læse op hvor
der er eventuelle fejl.. Og så absolut tro på din første indskydelse imorgen...
Og så tænke lidt over hvad det værste der kan ske er ? At du må prøve igen !
And so what ? Irriterende ja da, men ikke nogen katastrofe...
Mvh Per
Det er da også en anelse dyrt, hvis jeg selv skal sige det
Ja det ved jeg godt.. Men stadig er det ikke en katastrofe.. Du kan slippe helt
uskadt igennem selv hvis du dumper.. smiley
Og hvis du kan hjælpe med at dæmpe din egen nervøsitet med din egen tankegang..
Så er det vel det værd...
Hvis du har svært ved at sove i aften, så prøv denne:
https://www.youtube.com/watch?v=UYl6kBRfZmc
* Glemte helt pøj pøj og held og lykke smiley
Mvh Per

Lex Superior (Mathias) 24. oktober 2019, 18:43
Jeg har selv lige været op til min teoriprøve for 2 uger siden.

Jeg var også ret nervøs, både før under og efter da man skulle vente på resultaterne. Det er sku nok uundgåeligt, jeg kender stadig ikke nogen der ikke var nervøse til den. Men altså, bedste råd, uanset hvor kedeligt det er - så bare bid det i dig. Det var det jeg måtte gøre, og jeg kom ud med 0 fejl. smiley

Og så bare husk, det skal nok gå! og hvis ikke, så prøver du bare igen smiley

Al held og lykke til dig. smiley

Lægaarden United (Hej) 24. oktober 2019, 19:24
Mange tak for rådene!

Bjørnholt FC (And then what) 24. oktober 2019, 19:29
Det skal nok gå hvis man har ben
Besvar