Ideen bag bud på 1c

Skrevet i Generelt

The New Champion (Daniel) 19. november 2019, 14:20
Hej allesammen, jeg undre mig lidt da jeg har modtaget et bud på 1c på en spiller der har en værdi på +20 mil, altså ved der intet forkert er i at sende disse, men hvad er ideen bag dette?

Jeg er klar over jeg kan sætte minimumspris på spillerne osv, men jeg er bare nysgerrig i hvorfor nogen managers byder som de gør. Håber på at blive klogere smiley

Bjørnholt FC (And then what) 19. november 2019, 14:24
Ren skambuds trolling :-) og så håber man jo nok også et eller andet sted er der bliver accepteret hahah

The New Champion (Daniel) 19. november 2019, 14:28
Bjørnholt FC sagde:
Ren skambuds trolling :-) og så håber man jo nok også et eller andet sted er der bliver accepteret hahah
Hmm, kan være det bare er mig som er blevet gammel smiley

Men tænker da ikke at det er den måde man vil frem i spillet på, ved at håbe at en klub trykker accept ved en fejl smiley

Bjørnholt FC (And then what) 19. november 2019, 14:33
The New Champion sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Ren skambuds trolling :-) og så håber man jo nok også et eller andet sted er der bliver accepteret hahah
Hmm, kan være det bare er mig som er blevet gammel smiley

Men tænker da ikke at det er den måde man vil frem i spillet på, ved at håbe at en klub trykker accept ved en fejl smiley
Nope, overhovedet ikke :-)

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 19. november 2019, 14:39
Jeg kom eksempelvis i går til at sende et bud afsted på 2.350.000 fremfor 23.500.000. Det var ren uopmærksomhed fra min side, det havde intet med skambud at gøre. Men kan godt se, at når man modtager sådan et bud virker det lidt mærkeligt. Heldigvis skrev klubben til mig, at jeg havde lavet en fejl, dog var han tæt på at acceptere.

Tænker at mange netop bruger sådan en metode for at få modparten til at acceptere (ubevidst), da det ligner det samme tal.

Thorshammer United (EPU) 19. november 2019, 14:54
The New Champion sagde:
Hej allesammen, jeg undre mig lidt da jeg har modtaget et bud på 1c på en spiller der har en værdi på +20 mil, altså ved der intet forkert er i at sende disse, men hvad er ideen bag dette?

Jeg er klar over jeg kan sætte minimumspris på spillerne osv, men jeg er bare nysgerrig i hvorfor nogen managers byder som de gør. Håber på at blive klogere smiley
Ideen kan være, at du ved en fejl kommer til at acceptere smiley

FC Bombe Bombe (Chill) 19. november 2019, 15:11
Thorshammer United sagde:
The New Champion sagde:
Hej allesammen, jeg undre mig lidt da jeg har modtaget et bud på 1c på en spiller der har en værdi på +20 mil, altså ved der intet forkert er i at sende disse, men hvad er ideen bag dette?

Jeg er klar over jeg kan sætte minimumspris på spillerne osv, men jeg er bare nysgerrig i hvorfor nogen managers byder som de gør. Håber på at blive klogere smiley
Ideen kan være, at du ved en fejl kommer til at acceptere smiley
Lyder Lusketsmiley

La Nacuary (Rasmus) Crew 19. november 2019, 16:17
Jeg oplever tit det er meget nye klubber, som måske gør det af uvidenhed, hvis det er ældre klubber, så vil jeg også tro det er ren trolling.

The New Champion (Daniel) 19. november 2019, 16:44
Håber personligt at grunden er uvidenhed, for er det af fuld overlæg med håb om en manager bliver snydt så vil jeg mene det er sørgeligt smiley

Bjørnholt FC (And then what) 19. november 2019, 16:47
The New Champion sagde:
Håber personligt at grunden er uvidenhed, for er det af fuld overlæg med håb om en manager bliver snydt så vil jeg mene det er sørgeligt smiley
Hvis det ikke er det ene så er det ihvertfald det andet :-) sæt minimumpriser på hvis det fortsætter med at blive ved
Besvar