Trøste tråden.

Skrevet i Generelt

Chickenlegs United (Jaksi) 17. december 2019, 23:41
De bliver fandme solgt indad en kant lige nu føles det som om- oh well. så er jeg da på vej imod VK.

Chickenlegs United (Jaksi) 18. december 2019, 15:25
Min spillertrup er blevet forsvindende lille nu... har sagt farvel til 7 spillere siden i aftes, hvor jeg opgraderede til orange! Manager livet er hårdt.

Bjørnholt FC (And then what) 18. december 2019, 15:28
Chickenlegs United sagde:
Min spillertrup er blevet forsvindende lille nu... har sagt farvel til 7 spillere siden i aftes, hvor jeg opgraderede til orange! Manager livet er hårdt.
Det er da kun dejligt med gang i butikken, specielt når du får tjent på de fleste af dem :-)

Gudenå FC (Blaki er god) 18. december 2019, 15:29
Jeg har brugt næsten alle mine c.på spiller nu kan jeg se jeg tjener fordi der ikke er så mange

Chickenlegs United (Jaksi) 18. december 2019, 15:35
Bjørnholt FC sagde:
Chickenlegs United sagde:
Min spillertrup er blevet forsvindende lille nu... har sagt farvel til 7 spillere siden i aftes, hvor jeg opgraderede til orange! Manager livet er hårdt.
Det er da kun dejligt med gang i butikken, specielt når du får tjent på de fleste af dem :-)
Det er det - jeg klager heller ikke, men dette er jo en trøste tråd.. så skulle jo finde en vinkel på det ;-) Hehe. er bestemt meget tilfreds.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 18. december 2019, 15:56
Gudenå FC sagde:
Jeg har brugt næsten alle mine c.på spiller nu kan jeg se jeg tjener fordi der ikke er så mange
Der skal nok komme credits igen. Du har stort stadion, godt hold og er i den bedste række. Derudover har du VK, så spillerne kommer til at stige i værdi, og kan i fremtiden sælges med fortjeneste. smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 18. december 2019, 15:58
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg har brugt næsten alle mine c.på spiller nu kan jeg se jeg tjener fordi der ikke er så mange
Der skal nok komme credits igen. Du har stort stadion, godt hold og er i den bedste række. Derudover har du VK, så spillerne kommer til at stige i værdi, og kan i fremtiden sælges med fortjeneste. smiley
Jeg forventer at tjene 4 mil om ugen på hjemme kampe altså overskud 4.000.000 c

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 18. december 2019, 16:08
Gudenå FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg har brugt næsten alle mine c.på spiller nu kan jeg se jeg tjener fordi der ikke er så mange
Der skal nok komme credits igen. Du har stort stadion, godt hold og er i den bedste række. Derudover har du VK, så spillerne kommer til at stige i værdi, og kan i fremtiden sælges med fortjeneste. smiley
Jeg forventer at tjene 4 mil om ugen på hjemme kampe altså overskud 4.000.000 c
Pengene kommer meget hurtigt igen så smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 22. december 2019, 18:07
Ikke så meget trøsten der er brug for. Men er tilbage i en 1. division for første gang siden 2014. smiley
Det bliver dog nok også en sæson uden så mange point. smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 22. december 2019, 18:18
Kyoto Okami FC sagde:
Ikke så meget trøsten der er brug for. Men er tilbage i en 1. division for første gang siden 2014. smiley
Det bliver dog nok også en sæson uden så mange point. smiley
Jeg fik en dårlig træning, men guld pokal, håber din træning bliver god i 1.
Besvar