Trøste tråden.

Skrevet i Generelt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 20. maj 2020, 00:30
Med den sæson mine spillere har valgt at have indtil videre, så har jeg sgu brug for noget trøsten smiley

Taasinge FB (M F) 20. maj 2020, 07:55
Kyoto Okami FC sagde:
Med den sæson mine spillere har valgt at have indtil videre, så har jeg sgu brug for noget trøsten smiley
Sender en virtuel high-five.
De lider måske lidt af metal træthed ;-)

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 20. maj 2020, 12:43
Taasinge FB sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Med den sæson mine spillere har valgt at have indtil videre, så har jeg sgu brug for noget trøsten smiley
Sender en virtuel high-five.
De lider måske lidt af metal træthed ;-)
Håber det, for så må de da være klar til næste sæson smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 31. maj 2020, 12:26
Jeg vil trøste mine modstander jrg får 1. plads i 2. divi og jeg har ikke engang sølv eller guld stjerner.Det må være fordi heldet følger de tossede

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 31. maj 2020, 15:17
Gudenå FC sagde:
Jeg vil trøste mine modstander jrg får 1. plads i 2. divi og jeg har ikke engang sølv eller guld stjerner.Det må være fordi heldet følger de tossede
Eller godt managerarbejde smiley

Bjørnholt FC (And then what) 31. maj 2020, 15:19
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg vil trøste mine modstander jrg får 1. plads i 2. divi og jeg har ikke engang sølv eller guld stjerner.Det må være fordi heldet følger de tossede
Eller godt managerarbejde smiley
Præcis, det er sku godt gået. Tillykke til jer begge ihvertfald :-)

Raiders IF (slut p rut and out) 2. juni 2020, 07:54
3 kampe i streg, alle mine 3 FC bliver udvist 1 i hver kamp, så er det ikke nemt...

nå må op på hesten igen

Morsø Fighters (Landmanden) 2. juni 2020, 08:47
Raiders IF sagde:
3 kampe i streg, alle mine 3 FC bliver udvist 1 i hver kamp, så er det ikke nemt...

nå må op på hesten igen
Jeg prøvede for nogen sæsoner siden at hele min 4 back kæde havde karantæne samtidig - 3 af dem blev udvist i samme kamp

Raiders IF (slut p rut and out) 2. juni 2020, 10:41
Morsø Fighters sagde:
Raiders IF sagde:
3 kampe i streg, alle mine 3 FC bliver udvist 1 i hver kamp, så er det ikke nemt...

nå må op på hesten igen
Jeg prøvede for nogen sæsoner siden at hele min 4 back kæde havde karantæne samtidig - 3 af dem blev udvist i samme kamp
så stikker jeg piber ind...lol

FC Copenhague (Lukas Moesgaard) 5. juni 2020, 00:05
6 cup kampe indtil videre denne sæson, allesammen på udebane... der antages selvfølgelig 50% chance for en hjemmekamp ved hver cup kamp der spilles. Altså, vil det sige sølle 1,5% chance for at dette kan ske... fandme uheldigt når den primære gevinst ved at gå videre i cuppen er chancen for yderligere hjemmekampe, når man ikke endnu er god nok til at udfordre for trofæer...
Besvar