Trøste tråden.

Skrevet i Generelt

Morsø Fighters (Landmanden) 5. april 2020, 13:40
Kyoto Okami FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Har brug for lidt trøst. Blev kun nummer 2 i MLS, hvor jeg tabte på antal scorede mål...
Det er en ærlig måde at miste mesterskabet på...
Men der kommer en ny sæson.. smiley
Mvh Per
Har vundet et mesterskab og tabt to, hvor jeg var a point med vinderen siden jeg kom i MLS, så ingen har slået mig på point endnu. Det er vel altid noget man kan tage med smiley
Det er også giftigt at blive mester med 57 point...

Guardian FC (Hr Berg) 5. april 2020, 14:44
Kyoto Okami FC sagde:
Har brug for lidt trøst. Blev kun nummer 2 i MLS, hvor jeg tabte på antal scorede mål...
Op på hesten igen. Med dit fine hold, burde du om ikke andet, havdet vundet over mig med 10.0, når min gode ven Gundsømagle slog mig 10.0. smiley
I øvrigt erfarede jeg, at mine unge gutter havde nappet en øl eller 2 før udekampen. De har alle måtte stå skoleret, og modtaget en skideballe fra mig. smiley

Venlig hilsen

Guardian FC

Gudenå FC (Blaki er god) 9. april 2020, 20:41
Jeg vil prøve at trøste os alle sammen
kan i huske al vores diskussion om at marked var dødt og hvordan vi kunne få gang i det.




Gudenå FC (Blaki er god) 15. april 2020, 11:20
Trøster lige mig selv,har tabt min første kamp med ungdoms hold, men vandt over 60 først

Bjørnholt FC (And then what) 15. april 2020, 12:09
Gudenå FC sagde:
Trøster lige mig selv,har tabt min første kamp med ungdoms hold, men vandt over 60 først
Stærkt gået :-)

Gudenå FC (Blaki er god) 15. april 2020, 12:17
Bjørnholt FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Trøster lige mig selv,har tabt min første kamp med ungdoms hold, men vandt over 60 først
Stærkt gået :-)
Jeg havde købt spiller i god tid, og så var det jo bare at vente og håbe tæppet gik op på det rigtige tidspunkt

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 15. april 2020, 18:30
Gudenå FC sagde:
Trøster lige mig selv,har tabt min første kamp med ungdoms hold, men vandt over 60 først
Har oplevet det samme i denne sæson, så kan trøste med at du ikke er alene. smiley

Raiders IF (slut p rut and out) 15. april 2020, 19:07
Gudenå FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Trøster lige mig selv,har tabt min første kamp med ungdoms hold, men vandt over 60 først
Stærkt gået :-)
Jeg havde købt spiller i god tid, og så var det jo bare at vente og håbe tæppet gik op på det rigtige tidspunkt
Nice.....

har haft ungdomshold af 2 omgange, sidste kuld spiller nu 2 div.......så var begyndt at tvivle på ungdomshold, men nu er det her....weeeeeee

Gudenå FC (Blaki er god) 20. april 2020, 20:49
Jeg prøver lige på at trøste alle, det har været dejligt solskin i dag.

Gudenå FC (Blaki er god) 19. maj 2020, 18:51
Jeg kunne godt bruge et par bliv glad ord.
Jeg har lige talt i tlf med en ven han var så sur på næten alle at jeg bange for det gør mig sur også.
mvh mr næsten altid glad

Besvar