Trøste tråden.

Skrevet i Generelt

Gudenå FC (Blaki er god) 22. marts 2020, 20:38
Olympigue de Marseille sagde:
Jeg gik i gang med at lave krebinetter kl 19.00 og her kl. 20.35 fandt jeg ud af, da jeg satte tænderne i dem, at jeg havde brugt kalvekød i stedet for grisekød.

Kan jeg please få et kram?
Jeg skulle hilse fra grisene over på gården og sige tak

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 22. marts 2020, 20:39
Gudenå FC sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Jeg gik i gang med at lave krebinetter kl 19.00 og her kl. 20.35 fandt jeg ud af, da jeg satte tænderne i dem, at jeg havde brugt kalvekød i stedet for grisekød.

Kan jeg please få et kram?
Jeg skulle hilse fra grisene over på gården og sige tak
Du må hilse igen og sige, ses næste gang.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 22. marts 2020, 20:40
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige min samvittighed,
jeg gik over for rødt i dag i en fodgængerovergang
jeg ville ikke røre ved knappen til det grønne lys
Jeg kan berolige med at jeg jævnligt gør det... Men det skyldes at lyskrydset virker, men vejen er spæret

Og mit hold faldt med næsten 30 millioner i værdi i dag... det gjorde lidt ondt...

Bjørnholt FC (And then what) 22. marts 2020, 20:43
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Som jeg selv skriver, så er det nok ikke meget ved, især med rumdragter på......... skål da ihvertfald. Håber da at min trøsten var behjælpelig på den ene eller anden måde, skulle det være en anden gang ihvertfald :-)
Selvfølgelig. Har specielt rumdragtssæde til dig lige ved siden af Per, Fie, Gudenå og vovsen smiley
Det lyder bår dæjli men det er nu mine spillere, som der går rundt med rumdragter på, så sådan et sæde behøves ikke..... :-)

Bjørnholt FC (And then what) 22. marts 2020, 20:45
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige min samvittighed,
jeg gik over for rødt i dag i en fodgængerovergang
jeg ville ikke røre ved knappen til det grønne lys
Jeg hader simpelthen at man selv skal trykke for, at der kan blive grønt.....

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 22. marts 2020, 20:45
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Som jeg selv skriver, så er det nok ikke meget ved, især med rumdragter på......... skål da ihvertfald. Håber da at min trøsten var behjælpelig på den ene eller anden måde, skulle det være en anden gang ihvertfald :-)
Selvfølgelig. Har specielt rumdragtssæde til dig lige ved siden af Per, Fie, Gudenå og vovsen smiley
Det lyder bår dæjli men det er nu mine spillere, som der går rundt med rumdragter på, så sådan et sæde behøves ikke..... :-)
Så længe du ikke er smittet, så kommer du bare smiley

Bjørnholt FC (And then what) 22. marts 2020, 20:47
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Som jeg selv skriver, så er det nok ikke meget ved, især med rumdragter på......... skål da ihvertfald. Håber da at min trøsten var behjælpelig på den ene eller anden måde, skulle det være en anden gang ihvertfald :-)
Selvfølgelig. Har specielt rumdragtssæde til dig lige ved siden af Per, Fie, Gudenå og vovsen smiley
Det lyder bår dæjli men det er nu mine spillere, som der går rundt med rumdragter på, så sådan et sæde behøves ikke..... :-)
Så længe du ikke er smittet, så kommer du bare smiley
Alle udover mig har ihvertfald sådan en på her, så det skulle gerne være pænt umuligt :-)

Bjørnholt FC (And then what) 22. marts 2020, 20:47
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige min samvittighed,
jeg gik over for rødt i dag i en fodgængerovergang
jeg ville ikke røre ved knappen til det grønne lys
Jeg kan berolige med at jeg jævnligt gør det... Men det skyldes at lyskrydset virker, men vejen er spæret

Og mit hold faldt med næsten 30 millioner i værdi i dag... det gjorde lidt ondt...
Mon ikke den stiger i næste uge

Gudenå FC (Blaki er god) 22. marts 2020, 20:52
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige min samvittighed,
jeg gik over for rødt i dag i en fodgængerovergang
jeg ville ikke røre ved knappen til det grønne lys
Jeg kan berolige med at jeg jævnligt gør det... Men det skyldes at lyskrydset virker, men vejen er spæret

Og mit hold faldt med næsten 30 millioner i værdi i dag... det gjorde lidt ondt...
Mon ikke den stiger i næste uge
Jeg gav en ungdomsspiller væk i sidste uge som blev solgt for over 40mil

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 22. marts 2020, 20:56
Gudenå FC sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Gudenå FC sagde:
Jeg trøster lige min samvittighed,
jeg gik over for rødt i dag i en fodgængerovergang
jeg ville ikke røre ved knappen til det grønne lys
Jeg kan berolige med at jeg jævnligt gør det... Men det skyldes at lyskrydset virker, men vejen er spæret

Og mit hold faldt med næsten 30 millioner i værdi i dag... det gjorde lidt ondt...
Mon ikke den stiger i næste uge
Jeg gav en ungdomsspiller væk i sidste uge som blev solgt for over 40mil
Det kræver meget trøst.... i det mindste gjorde du en anden manager glad... det er vist det eneste positive jeg kan finde smiley
Besvar