Vmans Julespil 2019

Skrevet i Off-topic

Bjørnholt FC (And then what) 1. december 2019, 15:28
I og med der ikke er udsigt til at der kommer et officielt julespil fra Vman side af, så tænkte jeg, at vi selv kunne sætte noget i gang. Dem som selvfølgelig har lyst til det vel og mærket :-)

Det kunne f.eks være noget i stil med at hver uge vælges der det spil, som folk syntes bedst om udfra en strawpoll eller ligenede som man ville kunne stemme på i et par timer.

Ugens første spil kunne f.eks være: https://www.duda.dk/spil/santaswitch/santaswitch.html

Måden dette julespil f.eks kunne gå ud på var, at man indsendte et screenshot og den/dem med dagens højest score ville modtage nogle utrænede f.eks og den som så får den højeste score igennem hele ugen til og med søndag ville vinde noget licens f.eks. En god måde man så lige ville kunne holde styr på det ved jeg ikke lige, for der vil desværre altid være nogle som der vil prøve at snyde sig til de eventuelle præmier, selv her i juletiden.

Og når det så som idag er advent kunne man gøre lidt ekstra ud af det i form af flere præmier som klips f.eks og hvad folk ellers kunne ha lyst til der skulle være.

Hvis der er nok folk som er med at på lægge noget i puljen som man vinde og der i det hele taget bare er interesse for det, så ville det højest sandsynligvis blive en realitet. Jeg vil ihvertfald stå for ugens hovedpræmier den første uge samt præmier til dagens bedste.

Glædelig første december :-)

Chelsea Boldklub (Hello there) 1. december 2019, 16:26
Lyder spændene smiley

Bjørnholt FC (And then what) 1. december 2019, 16:28
Chelsea Boldklub sagde:
Lyder spændene smiley
Kom gerne med ideer til hvordan det skulle organiseres :-)

Og som sagt, så tænker jeg kun at blir til noget, hvis der er andre som også gerne vil bidrage med eventuelle præmier og at der er nogen som i det hele taget bare gerne vil være med.

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 2. december 2019, 02:32
Hvis det bliver til noget har jeg 4 utrænede tilbage denne uge, putter dem gerne i puljen til præmier for 2. advent. smiley

Bjørnholt FC (And then what) 2. december 2019, 02:37
HjerneSkaderne sagde:
Hvis det bliver til noget har jeg 4 utrænede tilbage denne uge, putter dem gerne i puljen til præmier for 2. advent. smiley
Smukt :-)

Men ja, lad os nu se om det overhovedet bliver til noget.

Bjørnholt FC (And then what) 2. december 2019, 14:14
Slet ingen der er i stemning for noget hygge med nogle julespil? :-)

Inter Miami CF (Casper) 2. december 2019, 14:25
Jeg ligger gerne nogle utrænede på søndag smiley

Bjørnholt FC (And then what) 2. december 2019, 14:26
La Academia sagde:
Jeg ligger gerne nogle utrænede på søndag smiley
Smukt men du vil ikke være med? :-)

Inter Miami CF (Casper) 2. december 2019, 14:32
Jo self smiley

Bjørnholt FC (And then what) 2. december 2019, 14:34
La Academia sagde:
Jo self smiley
Fedt smiley har du evt. nogle ideer til hvordan det skulle sættes op?
Besvar