Vmans Julespil 2019

Skrevet i Off-topic

Inter Miami CF (Casper) 2. december 2019, 14:38
Bjørnholt FC sagde:
La Academia sagde:
Jo self smiley
Fedt smiley har du evt. nogle ideer til hvordan det skulle sættes op?
Umiddelbart ikke. Men det kommer også an på hvor mange der er med. Man kunne også bare lave venskabskampe, og så lave en slags turnering smiley

Inter Miami CF (Casper) 2. december 2019, 14:39
Hvis der selvfølgelig ikke er alt for mange med smiley

Bjørnholt FC (And then what) 2. december 2019, 14:40
La Academia sagde:
Bjørnholt FC sagde:
La Academia sagde:
Jo self smiley
Fedt smiley har du evt. nogle ideer til hvordan det skulle sættes op?
Umiddelbart ikke. Men det kommer også an på hvor mange der er med. Man kunne også bare lave venskabskampe, og så lave en slags turnering smiley
Ja det kunne man men det lyder lige anelse for kedeligt, det er jo trods alt julespil der er tale om :-)

Inter Miami CF (Casper) 2. december 2019, 14:41
Bjørnholt FC sagde:
La Academia sagde:
Bjørnholt FC sagde:
La Academia sagde:
Jo self smiley
Fedt smiley har du evt. nogle ideer til hvordan det skulle sættes op?
Umiddelbart ikke. Men det kommer også an på hvor mange der er med. Man kunne også bare lave venskabskampe, og så lave en slags turnering smiley
Ja det kunne man men det lyder lige anelse for kedeligt, det er jo trods alt julespil der er tale om :-)
Det er også det, men jeg har ikke lige bedre ideer på stående fod smiley

Bjørnholt FC (And then what) 2. december 2019, 14:41
La Academia sagde:
Bjørnholt FC sagde:
La Academia sagde:
Bjørnholt FC sagde:
La Academia sagde:
Jo self smiley
Fedt smiley har du evt. nogle ideer til hvordan det skulle sættes op?
Umiddelbart ikke. Men det kommer også an på hvor mange der er med. Man kunne også bare lave venskabskampe, og så lave en slags turnering smiley
Ja det kunne man men det lyder lige anelse for kedeligt, det er jo trods alt julespil der er tale om :-)
Det er også det, men jeg har ikke lige bedre ideer på stående fod smiley
Fair :-) men så udfra det som jeg har fremlagt hvordan lyder det?

Inter Miami CF (Casper) 2. december 2019, 14:46
Det lyder fornuftigt, hvis der er nogle ideer til spil! Men ja der er sikkert nogle som vil prøve at snyde, men nu hvor det er jul så håber jeg folk vil lade vær smiley

Bjørnholt FC (And then what) 2. december 2019, 14:49
La Academia sagde:
Det lyder fornuftigt, hvis der er nogle ideer til spil! Men ja der er sikkert nogle som vil prøve at snyde, men nu hvor det er jul så håber jeg folk vil lade vær smiley
Ja men lad os satse på at det ikke er noget vedvarende :-)

Jeg har skam også selv ideer til spil men det kunne nu også være fedt at høre hvad folk selv havde. Men det er nok fordi man ikke har nogen hahah smiley

Bjørnholt FC (And then what) 2. december 2019, 15:01
Det største spørgsmål er nok hvad størrelsen af præmier skulle være dagligt og så om søndagen :-) nogle som der har nogle ideer til det?

Det afhænger jo self også af, at der er nogle flere som er i julestemning :-)

Bjørnholt FC (And then what) 2. december 2019, 15:07
Men folk kan jo skrive hvis de har lyst til at julehygge omkring noget med andre managers, eller ser jeg ikke nogen mening i at gå videre med det :-)
Besvar