Discord chat er live

Skrevet i Generelt

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 20. september 2023, 07:51
Nobr sagde:
FC Apollyon sagde:
Jo, som udgangspunkt.
Men en konto der ikke er aktiv ser jeg ikke som et problem.
Så jeg må godt oprette ben profil - bare jeg ikke bruger det?
Burde man så ikke skrive dette i reglementet i stedet?
Er der andre undtagelser under denne regel?
Ja, det kan jeg vitterligt ikke se et problem i.
Tænker ikke at man bør skrive alle undtagelser ind, hvis det sker en enkelt gang eller to. Ville være tosset, synes jeg.

Thorshammer United (EPU) 20. september 2023, 08:18
Jeg synes, det er bedre at de personer der står bag VMANs uofficielle forum håndhæver deres egne regler smiley Og hvem står så bag det uofficielle forum?



Rage FC (Jesper) 20. september 2023, 14:35
Discorden er for alle

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 20. september 2023, 14:49
Thorshammer United sagde:
Jeg synes, det er bedre at de personer der står bag VMANs uofficielle forum håndhæver deres egne regler smiley Og hvem står så bag det uofficielle forum?
Det er i bund og grund helt op til dem..
Der er ingen grund til at det behøver tages videre her på forum - du er selv i discord gruppen og kan jo spørge direkte derinde.

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 20. september 2023, 15:15
Først kom forum, dengang ALLE internetbrugere kendte til forums, og benyttede sig af dem.
Så kom chatrummet, dengang ALLE internetbrugere kendte til chatrum, og benyttede sig af dem.
Så fjernede man chatrummet, men så kom der en skype gruppe til de der ville.
Så stoppede man med at bruge skype, og så kom discord til.
Hvordan kan dette nogensinde være et problem? Hvorfor er der altid en eller to der skal være imod det?
Det er en lille ting der knytter det her fællesskab sammen. Alt det her med flerklubberi... Kan vi ikke allesammen blive enige om at kalde en spade for en spade. Vi ved allesammen godt at det ikke er en klub der bruges i spillet. Den kunne ligeså godt ikke eksistere, så lille er dens indflydelse på spillets reelle kredsløb.

Det heller ikke nogen hemmelighed at der er en kløft imellem Hr. Hammer og et par af de personer der bruger discorden, men det har intet at gøre med discord gruppen. Hvorfor skal jeres, undskyld jeg siger det, forholdsvise ligegyldige skænderi gå ud over de af os andre der benytter chatten.

Det er så tydeligt at se at i alle sammen elsker de her skænderier, ellers ville i ikke blive ved med at stikke til hinanden. Det ren skuespil, i lader som om at det er den anden, men i får alligevel lidt sommerfugle i maven og et smil på læben når nu en af parterne driller tilbage. I fandme så søde allesammen smiley

Thorshammer United (EPU) 20. september 2023, 18:07
FC Apollyon sagde:
Thorshammer United sagde:
Jeg synes, det er bedre at de personer der står bag VMANs uofficielle forum håndhæver deres egne regler smiley Og hvem står så bag det uofficielle forum?
Det er i bund og grund helt op til dem..
Der er ingen grund til at det behøver tages videre her på forum - du er selv i discord gruppen og kan jo spørge direkte derinde.
Jo, det kunne jeg godt, men jeg gider ikke at blive mødt med ukvemsord, så det afstår jeg mig fra. Senest blev jeg omtalt som nattestrinter!

Det bliver så mit næstsidste ord i denne omgang,

Forza Anarchy (Don Corleone) 20. september 2023, 18:11
Clear Eyes Full Hearts sagde:
Først kom forum, dengang ALLE internetbrugere kendte til forums, og benyttede sig af dem.
Så kom chatrummet, dengang ALLE internetbrugere kendte til chatrum, og benyttede sig af dem.
Så fjernede man chatrummet, men så kom der en skype gruppe til de der ville.
Så stoppede man med at bruge skype, og så kom discord til.
Hvordan kan dette nogensinde være et problem? Hvorfor er der altid en eller to der skal være imod det?
Det er en lille ting der knytter det her fællesskab sammen. Alt det her med flerklubberi... Kan vi ikke allesammen blive enige om at kalde en spade for en spade. Vi ved allesammen godt at det ikke er en klub der bruges i spillet. Den kunne ligeså godt ikke eksistere, så lille er dens indflydelse på spillets reelle kredsløb.

Det heller ikke nogen hemmelighed at der er en kløft imellem Hr. Hammer og et par af de personer der bruger discorden, men det har intet at gøre med discord gruppen. Hvorfor skal jeres, undskyld jeg siger det, forholdsvise ligegyldige skænderi gå ud over de af os andre der benytter chatten.

Det er så tydeligt at se at i alle sammen elsker de her skænderier, ellers ville i ikke blive ved med at stikke til hinanden. Det ren skuespil, i lader som om at det er den anden, men i får alligevel lidt sommerfugle i maven og et smil på læben når nu en af parterne driller tilbage. I fandme så søde allesammen smiley
Enig. Det er direkte pinligt og tåkrummende at være vidne til. Utroligt hvordan “voksne” kan få et adrenalin kick ud af at være et fjols på sociale medier eller diverse forums.

Ac dragon IF (Robert) 20. september 2023, 19:41
Føles lidt ligesom Reddit, og det er ikke smiger xD

Rage FC (Jesper) 20. september 2023, 19:49
Ac dragon IF sagde:
Føles lidt ligesom Reddit, og det er ikke smiger xD
Didn't read ROFL LMAO

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 20. september 2023, 19:55
Rage FC sagde:
Ac dragon IF sagde:
Føles lidt ligesom Reddit, og det er ikke smiger xD
Didn't read ROFL LMAO
This
Besvar