Discord chat er live

Skrevet i Generelt

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 20. september 2023, 20:04
I øvrigt vil jeg dog stadigvæk rose forummet på Vman, som trods alt egentlig er et virkelig unikt forum tiden og dagen taget i betragtning. Det må være alligevel være et af de ti største browser baserede forums set med danske briller, hvilket er ret cool når man tænker over det.

Det egentlig ret interessant hvor mange forskellige dramaer det forum har lagt hus til. Der er altid et eller andet, og de sidste 6 måneder har vi fået fornøjelsen af at følge personale dramaet. En eller anden dag laver jeg en tidslinje over de forskellige dramaer der har været gennem tiden smiley

Husker stadigvæk Jonni der besøgte forummet for at trolle og blive bannet med jævne mellemrum.
Og Red and blue eller hvad dælen han nu hed... smiley

Briggs FC (Briggs FC) 20. september 2023, 20:48
Det er en skam, at en tråd, der er oprettet for at reklamere for Discord-kanalen, er blevet fuldstændig ødelagt af små skænderier.

Bare husk, at dette er, hvad enhver ny VM-bruger vil se og muligvis læse, før de slutter sig til uenigheden. Jeg har ikke meget håb om, at de vil være med.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 20. september 2023, 20:54
Tak til folkene på discord for at gøre opmærksom på den nye personaleside: https://www.virtualmanager.com/employees

Discorden er altid først med nyheder, tips og tricks samt andre lækkerier.

Rage FC (Jesper) 20. september 2023, 21:12
Clear Eyes Full Hearts sagde:
I øvrigt vil jeg dog stadigvæk rose forummet på Vman, som trods alt egentlig er et virkelig unikt forum tiden og dagen taget i betragtning. Det må være alligevel være et af de ti største browser baserede forums set med danske briller, hvilket er ret cool når man tænker over det.

Det egentlig ret interessant hvor mange forskellige dramaer det forum har lagt hus til. Der er altid et eller andet, og de sidste 6 måneder har vi fået fornøjelsen af at følge personale dramaet. En eller anden dag laver jeg en tidslinje over de forskellige dramaer der har været gennem tiden smiley

Husker stadigvæk Jonni der besøgte forummet for at trolle og blive bannet med jævne mellemrum.
Og Red and blue eller hvad dælen han nu hed... smiley
Jeg glæder mig rigtig meget til den tidslinje!

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 20. september 2023, 21:23
Rage FC sagde:
Clear Eyes Full Hearts sagde:
I øvrigt vil jeg dog stadigvæk rose forummet på Vman, som trods alt egentlig er et virkelig unikt forum tiden og dagen taget i betragtning. Det må være alligevel være et af de ti største browser baserede forums set med danske briller, hvilket er ret cool når man tænker over det.

Det egentlig ret interessant hvor mange forskellige dramaer det forum har lagt hus til. Der er altid et eller andet, og de sidste 6 måneder har vi fået fornøjelsen af at følge personale dramaet. En eller anden dag laver jeg en tidslinje over de forskellige dramaer der har været gennem tiden smiley

Husker stadigvæk Jonni der besøgte forummet for at trolle og blive bannet med jævne mellemrum.
Og Red and blue eller hvad dælen han nu hed... smiley
Jeg glæder mig rigtig meget til den tidslinje!
Er bare lidt umuligt. Synes det er så ærgerligt at Vman har ryddet ud i de gamle tråde og foraer. Der er virkelig meget historik der er gået tab pga det.

Ignotus (--) 21. september 2023, 08:04
Ulm Warhawks sagde:
Tak til folkene på discord for at gøre opmærksom på den nye personaleside: https://www.virtualmanager.com/employees

Discorden er altid først med nyheder, tips og tricks samt andre lækkerier.
Førhen troede jeg Changeloggen var go-to stedet, men så prøvede jeg at tjekke Discorden for nye updates. Det var meget meget bedre!

Ville helt klart anbefale den uoficielle Discord chat til en ven smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. september 2023, 13:14
Den første officielle tilfredshedsundersøgelse er foretaget af vman kanalen på discord.

Resultatet var som forventet rigtig flot med 5,0 ud af 5,0. Vil du være med i dette enestående fællesskab, så join i dag!

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 21. september 2023, 14:12
Ulm Warhawks sagde:
Den første officielle tilfredshedsundersøgelse er foretaget af vman kanalen på discord.

Resultatet var som forventet rigtig flot med 5,0 ud af 5,0. Vil du være med i dette enestående fællesskab, så join i dag!
Næsten skuffet over den ikke ramte +5!? smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 21. september 2023, 14:27
Clear Eyes Full Hearts sagde:
Først kom forum, dengang ALLE internetbrugere kendte til forums, og benyttede sig af dem.
Så kom chatrummet, dengang ALLE internetbrugere kendte til chatrum, og benyttede sig af dem.
Så fjernede man chatrummet, men så kom der en skype gruppe til de der ville.
Så stoppede man med at bruge skype, og så kom discord til.
Hvordan kan dette nogensinde være et problem? Hvorfor er der altid en eller to der skal være imod det?
Det er en lille ting der knytter det her fællesskab sammen. Alt det her med flerklubberi... Kan vi ikke allesammen blive enige om at kalde en spade for en spade. Vi ved allesammen godt at det ikke er en klub der bruges i spillet. Den kunne ligeså godt ikke eksistere, så lille er dens indflydelse på spillets reelle kredsløb.

Det heller ikke nogen hemmelighed at der er en kløft imellem Hr. Hammer og et par af de personer der bruger discorden, men det har intet at gøre med discord gruppen. Hvorfor skal jeres, undskyld jeg siger det, forholdsvise ligegyldige skænderi gå ud over de af os andre der benytter chatten.

Det er så tydeligt at se at i alle sammen elsker de her skænderier, ellers ville i ikke blive ved med at stikke til hinanden. Det ren skuespil, i lader som om at det er den anden, men i får alligevel lidt sommerfugle i maven og et smil på læben når nu en af parterne driller tilbage. I fandme så søde allesammen smiley
Du vil kalde en spade en spade. Hvem vil ikke Discorden det godt?

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 21. september 2023, 15:34
Nobr sagde:
Clear Eyes Full Hearts sagde:
Først kom forum, dengang ALLE internetbrugere kendte til forums, og benyttede sig af dem.
Så kom chatrummet, dengang ALLE internetbrugere kendte til chatrum, og benyttede sig af dem.
Så fjernede man chatrummet, men så kom der en skype gruppe til de der ville.
Så stoppede man med at bruge skype, og så kom discord til.
Hvordan kan dette nogensinde være et problem? Hvorfor er der altid en eller to der skal være imod det?
Det er en lille ting der knytter det her fællesskab sammen. Alt det her med flerklubberi... Kan vi ikke allesammen blive enige om at kalde en spade for en spade. Vi ved allesammen godt at det ikke er en klub der bruges i spillet. Den kunne ligeså godt ikke eksistere, så lille er dens indflydelse på spillets reelle kredsløb.

Det heller ikke nogen hemmelighed at der er en kløft imellem Hr. Hammer og et par af de personer der bruger discorden, men det har intet at gøre med discord gruppen. Hvorfor skal jeres, undskyld jeg siger det, forholdsvise ligegyldige skænderi gå ud over de af os andre der benytter chatten.

Det er så tydeligt at se at i alle sammen elsker de her skænderier, ellers ville i ikke blive ved med at stikke til hinanden. Det ren skuespil, i lader som om at det er den anden, men i får alligevel lidt sommerfugle i maven og et smil på læben når nu en af parterne driller tilbage. I fandme så søde allesammen smiley
Du vil kalde en spade en spade. Hvem vil ikke Discorden det godt?
Discorden er efterhånden blevet en forlængelse af forummet. Vil skyde på at 95 % af dem der bruger forummet regelmæssigt er medlemmer på discord gruppen. Der er oprettet en klub der bidrager til det fællesskab, så den kan udføre nogle Vman specifikke handlinger inde på Discord gruppen. Der bliver stillet spørgsmålstegn ved om hvorvidt det er flerklubberi, at denne klub højest sandsynlig tilhører en bruger fra discord gruppen, men det er tydeligt at formålet med klubben kun er at kunne bidrage med de funktioner i gruppen.

Det bliver også hentydet til at den her tråd i sig selv er et problem, da man så reklamerer for noget eksternt for Vman.

Gider ikke nævne navne, for det er der ikke behov for. Det er fair nok at der bliver stillet spørgsmålstegn ved reglementet, det er ikke fordi at det er ensbetydende med at man ikke vil Discorden det godt. Nu er det bare sådan at Vman efterhånden er et ret lille community, så synes man skal værne om fællesskabselementer som Discorden. Og hvis det at man begynder at stille spørgsmålstegn ved den klub der nu er blevet oprettet, og det i sidste ende fører til at den bliver banned fordi den ikke overholder det reglen ordret siger, så vil jeg mene at man ikke vil Discorden det godt. Det er et lille spil. Det burde være indlysende at vi godt kan gøre undtagelser, når nu reglen helt klart er blevet skrevet ned med intentionen om at man ikke opretter flere klubber der dermed kan give unfair fordele i spillet. Det er ikke tilfældet her, og det er heller ikke nødvendigt at vi tilføjer en regel der omhandler en så lille del af spillet. Hvis du gerne vil oprette en klub, og hensigten er en anden end at deltage i spillets kredsløb, så burde det være muligt. Hvorfor du ville gøre det ved jeg så ikke. Det er virkelig sjældent man har behov for det, men lige akkurat i det her tilfælde har der jo været en legitim grund til at man ville oprette klubben under disse forhold.

Giver det mening?
Besvar