Får ingen gode ungdomsspillere for tiden?

Skrevet i Generelt

Newcastle United (Niklas) 28. januar 2020, 01:33
Hej,

jeg undrede mig over, om det bare er 100% random om man får nogle gode ungdomsspillere? For jeg har efterhånden gået i 4 måneder uden nogen spillere der knap nok kan holde et gennemsnit på 100% på gråt baneanlæg med træner... Synes bare det er begrænset hvad jeg får for min VMAN licens, men ved ikke om der er andre som har været lige så uheldige?

Filthy Fellas (pause) 28. januar 2020, 05:49
Det er det. smiley

FC Bombe Bombe (Chill) 28. januar 2020, 07:38
Ungdomsspillere er bare held
Så du har bare været uheldig

US Badolato (USB) 28. januar 2020, 07:42
Ja jeg savner også lidt held på den front smiley.

Så hvis det er pga ungdomsspillere du har licens så skal du desværre ikke regne med nogen garanti for talenter med potentiale.
Jeg har dog primært licens for træningsanlæg, træner og stadion og ser ungdomsspilere som en bonus smiley

Bjørnholt FC (And then what) 28. januar 2020, 07:49
US Badolato sagde:
Ja jeg savner også lidt held på den front smiley.

Så hvis det er pga ungdomsspillere du har licens så skal du desværre ikke regne med nogen garanti for talenter med potentiale.
Jeg har dog primært licens for træningsanlæg, træner og stadion og ser ungdomsspilere som en bonus smiley
Og ekstra truppladser :-) er ret sikker på at man kun har 20 stykker uden licens

US Badolato (USB) 28. januar 2020, 07:55
Bjørnholt FC sagde:
US Badolato sagde:
Ja jeg savner også lidt held på den front smiley.

Så hvis det er pga ungdomsspillere du har licens så skal du desværre ikke regne med nogen garanti for talenter med potentiale.
Jeg har dog primært licens for træningsanlæg, træner og stadion og ser ungdomsspilere som en bonus smiley
Og ekstra truppladser :-) er ret sikker på at man kun har 20 stykker uden licens
ahh okay fedt smiley


Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 28. januar 2020, 23:16
18/4 2019 trak jeg mit sidste talent med værdi..
( 5,2 mil )
Hvis du er bedre vandt er det bare heldigt.. !
De kan komme i stimer eller med halve eller hele
år imellem.. Det er er ikke det du skal bygge din
økonomi på.. smiley
Mvh Per


Nico Club (Nicolaj) 29. januar 2020, 00:09
Siden oprettelsen for 13 år siden har jeg solgt en spiller for 2,5m og derudover en spiller for 100k. Det er det smiley
Besvar