Talentfabrik

Skrevet i Generelt

Southampton (Forfærdelig træningsuge) 1. februar 2020, 01:23
KBHAVANA CF sagde:
Det er ren lotto. Der er flere herinde som har spillet i over 10 år og aldrig opdaget et talent til over 5 mio. Det er tilfældighed. Du kan ikke gøre din chance større bare ved at træne træningskamp og have en god træner. Ellers havde du set mange flere af de der spillere, for alle vil gerne opdage talenter og tjene kassen på dem.

I min optik er det ikke måde at komme frem på, det er et plus at opdage et stort talent, men det er ikke hvad jeg vil sætte mit lid til. Hellere investere i nogle talenter, som jeg ved har potentiale og på den måde sikre mig fremtidig indkomst.

Jeg plejede, før jeg fik VK, at handle med lidt ældre spillere (Køb/Salg/Repeat).
Da jeg fik VK i august, begyndte jeg at notere min økonomi og udvikling. Den 25/08-19 havde jeg følgende: 327.292 C på kontoen og en samlet spillerværdi på: 27.483.000 C.

Nu har jeg ca. 170 mio og en trup af værdi på ca. 100 mio C. Det er kun sket gennem at handle med talenter som jeg vidste havde potentiale og træne dem i træningskamp som du også nævner. Har tjent ca. 4.5 mio på egne talenter, resten er kommet udefra.

Du kan tjene virkelig godt på talenter, men det kræver lidt tid at sætte sig ind i dem.

Håber du forstår pointen.



Hvilken fremgangsmåde mener du er den mest stabile?
Har en lidt spøjs teori, men det kan som sagt være helt væk, og jeg kan have været super heldig. Hver gang jeg har holdt pause på 3 måneder+ og kommet tilbage, så har jeg oprettet et talent, som sælger for en god sjat. Og talentet er oprettet i første uge. Kan selvfølgelig være ren tilfældighed, men det er sket 4 gange. 2x lovende, 1x formidabelt og 1x enormt. Måske så folk bliver hængende? Ved ikke, blot en teori smiley

Lewis Hamilton (WP) 1. februar 2020, 02:56
Southampton sagde:

Har en lidt spøjs teori, men det kan som sagt være helt væk, og jeg kan have været super heldig. Hver gang jeg har holdt pause på 3 måneder+ og kommet tilbage, så har jeg oprettet et talent, som sælger for en god sjat. Og talentet er oprettet i første uge. Kan selvfølgelig være ren tilfældighed, men det er sket 4 gange. 2x lovende, 1x formidabelt og 1x enormt. Måske så folk bliver hængende? Ved ikke, blot en teori smiley
Farlig praksis, hvis folk regner den ud.

Southampton (Forfærdelig træningsuge) 1. februar 2020, 12:59
Rakkerpak sagde:
Southampton sagde:

Har en lidt spøjs teori, men det kan som sagt være helt væk, og jeg kan have været super heldig. Hver gang jeg har holdt pause på 3 måneder+ og kommet tilbage, så har jeg oprettet et talent, som sælger for en god sjat. Og talentet er oprettet i første uge. Kan selvfølgelig være ren tilfældighed, men det er sket 4 gange. 2x lovende, 1x formidabelt og 1x enormt. Måske så folk bliver hængende? Ved ikke, blot en teori smiley
Farlig praksis, hvis folk regner den ud.
Ja, uden tvivl... Det skam heller ikke noget, det ville også virke lidt mærkeligt, hvis det var sådan... Synes bare det var lidt sjovt, at hver gang jeg kom tilbage, så skete det smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 1. februar 2020, 13:10
Southampton sagde:
Rakkerpak sagde:
Southampton sagde:

Har en lidt spøjs teori, men det kan som sagt være helt væk, og jeg kan have været super heldig. Hver gang jeg har holdt pause på 3 måneder+ og kommet tilbage, så har jeg oprettet et talent, som sælger for en god sjat. Og talentet er oprettet i første uge. Kan selvfølgelig være ren tilfældighed, men det er sket 4 gange. 2x lovende, 1x formidabelt og 1x enormt. Måske så folk bliver hængende? Ved ikke, blot en teori smiley
Farlig praksis, hvis folk regner den ud.
Ja, uden tvivl... Det skam heller ikke noget, det ville også virke lidt mærkeligt, hvis det var sådan... Synes bare det var lidt sjovt, at hver gang jeg kom tilbage, så skete det smiley
Kan da sige at det ikke virker når man kommer tilbage efter 4 års pause smiley

Southampton (Forfærdelig træningsuge) 1. februar 2020, 15:39
Kyoto Okami FC sagde:
Southampton sagde:
Rakkerpak sagde:
Southampton sagde:

Har en lidt spøjs teori, men det kan som sagt være helt væk, og jeg kan have været super heldig. Hver gang jeg har holdt pause på 3 måneder+ og kommet tilbage, så har jeg oprettet et talent, som sælger for en god sjat. Og talentet er oprettet i første uge. Kan selvfølgelig være ren tilfældighed, men det er sket 4 gange. 2x lovende, 1x formidabelt og 1x enormt. Måske så folk bliver hængende? Ved ikke, blot en teori smiley
Farlig praksis, hvis folk regner den ud.
Ja, uden tvivl... Det skam heller ikke noget, det ville også virke lidt mærkeligt, hvis det var sådan... Synes bare det var lidt sjovt, at hver gang jeg kom tilbage, så skete det smiley
Kan da sige at det ikke virker når man kommer tilbage efter 4 års pause smiley
Haha nå okay, kunne være andre havde været udsat for det samme... Synes bare det var lidt pudsigt, at hver gang jeg kom tilbage, så ventede der en ung dreng med talenter smiley

Red Bull Toro (kom med et bud) 1. februar 2020, 15:47
Los Tigres sagde:
Det er lidt tilfældigt om man opdager et talent, så det ville jeg ikke satse på. Desuden er din træner ikke god nok, han skal gerne have 20 i ungdom og 20 i markspiller (med mindre du går efter målmænd)

Og så ville jeg også kun træne dem i træningskamp, da de ellers hurtigt bliver ramt af 15% reglen smiley
hvad er 15% reglen?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. februar 2020, 15:56
Du har været EKSTREMT heldig... !
Men det giver mening at opgradere til VK som mål.. Og træne dine egne talenter
hvis du kan fortsætte stimen med at være heldig..
Men ind til videre bør du fortsætte med at sælge hurtigt.. Du har allerede indkøbt
trænere der passer til VK, men ikke til dit nuværende anlæg. Det er en unødvendig
udgift..
Du bør satse på opgradering af trænigsanlæg indtil du opnår en balance..
Og samtidig have et hold kørende i 2-3 division der kan bringe lidt indtægter..
Mvh Per

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. februar 2020, 15:57
Red Bull Toro sagde:
Los Tigres sagde:
Det er lidt tilfældigt om man opdager et talent, så det ville jeg ikke satse på. Desuden er din træner ikke god nok, han skal gerne have 20 i ungdom og 20 i markspiller (med mindre du går efter målmænd)

Og så ville jeg også kun træne dem i træningskamp, da de ellers hurtigt bliver ramt af 15% reglen smiley
hvad er 15% reglen?
https://www.virtualmanager.com/forums/posts/12345683#s
Besvar