Ungdomshold Beta !

Skrevet i Generelt

Borussia Dortmund BvB (Alexander) 17. februar 2020, 12:54
nogle der ved hvornår Beta kommer ud ?

Lewis Hamilton (WP) 17. februar 2020, 13:00
Borussia Dortmund BvB sagde:
nogle der ved hvornår Beta kommer ud ?
Der er tilmelding oppe i toppen under 'Ungdomshold' og flere tråde, der omhandler netop dette.
Der er lavet et specielt fora, hvor der også står nogle informationer i - dette finder du under officielle fora.
Der er også lavet et blogindlæg.
Der blev åbnet for tilmelding i sidste uge, der bliver taget flere og flere ind i løbet af denne uge tænker jeg.

Det er altså ikke så svært at søge eller tjekke efter, før du opretter en tråd.

Borussia Dortmund BvB (Alexander) 17. februar 2020, 13:01
har undersøgt men der ikke nogle steder hvor der står beta kommer ud der og der...

så det derfor jeg spørger

Erritsø (JJ) 17. februar 2020, 13:15
Det er ikke endeligt lagt ud, hvornår beta starter. Følg med i forummet 'Udviklerhjørnet'.

FC Bombe Bombe (Chill) 17. februar 2020, 13:18
Jeg vil gå udfra det er i den her uge
de første bliver lukket ind
og så vil flere og flere blive lukket ind
Mit gæt er om 1-2 måneder så er betaen åben for alle

Du skal bare have en lille smule mere tålmodighed

Borussia Dortmund BvB (Alexander) 17. februar 2020, 13:18
følger skam også med og har læst derinde. men kunne godt være der var nogle som viste noget som ikke var skrevet derinde endnu smiley

AG City (Manager i AG City) 17. februar 2020, 13:29
AtIetico Madrid sagde:
Borussia Dortmund BvB sagde:
nogle der ved hvornår Beta kommer ud ?
Der er tilmelding oppe i toppen under 'Ungdomshold' og flere tråde, der omhandler netop dette.
Der er lavet et specielt fora, hvor der også står nogle informationer i - dette finder du under officielle fora.
Der er også lavet et blogindlæg.
Der blev åbnet for tilmelding i sidste uge, der bliver taget flere og flere ind i løbet af denne uge tænker jeg.

Det er altså ikke så svært at søge eller tjekke efter, før du opretter en tråd.
Der står intet i alle de ting du remser op der kan hjælpe trådstarter smiley
Jeg sidder med fuldstændigt samme spørgsmål og en gang imellem er der jo nogle, der ved lidt mere end os andre
Trådejer har læst godt på lektien og intet fundet, så synes ikke at han skal have en kølle i hovedet smiley

Lewis Hamilton (WP) 17. februar 2020, 15:16
AG City sagde:
AtIetico Madrid sagde:
Borussia Dortmund BvB sagde:
nogle der ved hvornår Beta kommer ud ?
Der er tilmelding oppe i toppen under 'Ungdomshold' og flere tråde, der omhandler netop dette.
Der er lavet et specielt fora, hvor der også står nogle informationer i - dette finder du under officielle fora.
Der er også lavet et blogindlæg.
Der blev åbnet for tilmelding i sidste uge, der bliver taget flere og flere ind i løbet af denne uge tænker jeg.

Det er altså ikke så svært at søge eller tjekke efter, før du opretter en tråd.
Der står intet i alle de ting du remser op der kan hjælpe trådstarter smiley
Jeg sidder med fuldstændigt samme spørgsmål og en gang imellem er der jo nogle, der ved lidt mere end os andre
Trådejer har læst godt på lektien og intet fundet, så synes ikke at han skal have en kølle i hovedet smiley
Jeg synes netop, at man får et ret godt svar på tidshorisonten på både foraet og i bloggen.
Bevares at ingen præcis dato er sat på, men jeg synes egentlig Sunnyvale har givet en udmærket fremlæggelse af, hvornår det bliver klart.
Efter min forståelse bliver der åbnet for det hele i løbet af ugen, og jeg tror da Betaen i princippet er startet?

I tillæg til det med køllen synes jeg ikke det oprindelige indlæg fra trådstarter giver nogen indikation om at han har undersøgt noget.

Randsea FC (Christian) 17. februar 2020, 15:19
For ca en time siden fik jeg notifikationen om ungdomshold, så de er nok begyndt at lukke ind nu.

Borussia Dortmund BvB (Alexander) 17. februar 2020, 15:26
Randsea FC sagde:
For ca en time siden fik jeg notifikationen om ungdomshold, så de er nok begyndt at lukke ind nu.
Okay fedt nok tak for svar smiley
Besvar