Ungdomshold Beta !

Skrevet i Generelt

Benløse Forever (The Disco guy) 24. februar 2020, 15:06
Undre mig over hvorfor dem,der kommer ind i betaen nu, skal være med at rette fejl, var det ikke det dem der blev lukket ind for et år siden skulle gøre, ellers forstår jeg ingenting af det hele,så giver det ingen mening ikke at lukke flere ind nu

Barcelona All Stars (Morten) 24. februar 2020, 15:08
Benløse Forever sagde:
Undre mig over hvorfor dem,der kommer ind i betaen nu, skal være med at rette fejl, var det ikke det dem der blev lukket ind for et år siden skulle gøre, ellers forstår jeg ingenting af det hele
Jeg er næsten sikker på at for et år siden var der nok en hel del flere fejl end nu.

Lige nu er det jo små fejl og ændringer i opsætning og design de gerne vil have input til :-)

Borussia BVB (Santana) 24. februar 2020, 15:10
Jeg forstår ikke hvordan der fortsat kan være så mange fejl. Så mange tydelige fejl, som VMAN nemt selv kunne have fundet, hvis de altså gad. Virkelig dårlig kundeservice at ens kunder skal bruge tid på så mange basic fejl.
Som der tidligere er nævnt har beta'en været åben i over 1 år. Det er svært at tro, at der har været flere fejl.

Barcelona All Stars (Morten) 24. februar 2020, 15:14
Der er ikke store fejl, der er bare tilpasning og små fejl :-)

Benløse Forever (The Disco guy) 24. februar 2020, 15:22
Men der går jo stadig op til 1 måned, måske mere før alle er lukket ind, så små fejl ved sgu ikke rigtigt,og det er 1 år siden de første blev lukket ind burde havde fundet alle fejl på 1 år

Lewis Hamilton (WP) 24. februar 2020, 15:57
Benløse Forever sagde:
Men der går jo stadig op til 1 måned, måske mere før alle er lukket ind, så små fejl ved sgu ikke rigtigt,og det er 1 år siden de første blev lukket ind burde havde fundet alle fejl på 1 år
Hvor meget erfaring har du med at finde bugs? Det er sgu en lang og kedelig proces, og hvis der kun er en til at rette fejlene kan jeg godt forstå det tager lidt tid.

Benløse Forever (The Disco guy) 24. februar 2020, 16:12
AtIetico Madrid sagde:
Benløse Forever sagde:
Men der går jo stadig op til 1 måned, måske mere før alle er lukket ind, så små fejl ved sgu ikke rigtigt,og det er 1 år siden de første blev lukket ind burde havde fundet alle fejl på 1 år
Hvor meget erfaring har du med at finde bugs? Det er sgu en lang og kedelig proces, og hvis der kun er en til at rette fejlene kan jeg godt forstå det tager lidt tid.
Nu er det jo ikke vman der skal finde fejlene, det gør brugerne jo,derfor de bliver lukket ind for at finde fejl,vman skal bare rette fejlene og det er over 1 år siden man startede med at finde fejl,tror det største problem er at der kun er en der måske kan lidt,og man skal ud og købe support andet steds ,så er det hele langsommelidt

Lewis Hamilton (WP) 24. februar 2020, 17:39
Benløse Forever sagde:
AtIetico Madrid sagde:
Benløse Forever sagde:
Men der går jo stadig op til 1 måned, måske mere før alle er lukket ind, så små fejl ved sgu ikke rigtigt,og det er 1 år siden de første blev lukket ind burde havde fundet alle fejl på 1 år
Hvor meget erfaring har du med at finde bugs? Det er sgu en lang og kedelig proces, og hvis der kun er en til at rette fejlene kan jeg godt forstå det tager lidt tid.
Nu er det jo ikke vman der skal finde fejlene, det gør brugerne jo,derfor de bliver lukket ind for at finde fejl,vman skal bare rette fejlene og det er over 1 år siden man startede med at finde fejl,tror det største problem er at der kun er en der måske kan lidt,og man skal ud og købe support andet steds ,så er det hele langsommelidt
Man kan jo lige præcis ikke kræve det store fra frivillige testere.
Jeg synes egentlig du kommer med nogle gode argumenter til hvorfor man skal vente, så hvorfor er du stadig utilfreds?
Besvar