Fase 3 i Ungdomshold, Hvornår?

Skrevet i Generelt

The Danish Vikings (H Hansen) 20. marts 2020, 14:15
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Ja, det har du ret i, men det er da positivt, at 3600 klubber har tilmeldt sig umgdomshold.
Jeg var ikke klar over at der stadig er over 3600 aktive klubber.

Benløse Forever (Mr Nice guy) 20. marts 2020, 14:26
The Danish Vikings sagde:
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Ja, det har du ret i, men det er da positivt, at 3600 klubber har tilmeldt sig umgdomshold.
Jeg var ikke klar over at der stadig er over 3600 aktive klubber.
Lyder også af utrolig mange ,når man tænker der er Max 700 online når det er på det højeste

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 20. marts 2020, 14:28
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Hvorfor er det ligefrem kedeligt? Tror du har sat dine forhåbninger alt for højt til hvad det dybest set er.
Uden nogen adskilt liga eller cups, så ser jeg det egentlig bare som et ekstra hold, som giver lidt ekstra indtægter.
Der er ikke rigtig mere i det smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 20. marts 2020, 14:29
Eagles Academy sagde:
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Hvorfor er det ligefrem kedeligt? Tror du har sat dine forhåbninger alt for højt til hvad det dybest set er.
Uden nogen adskilt liga eller cups, så ser jeg det egentlig bare som et ekstra hold, som giver lidt ekstra indtægter.
Der er ikke rigtig mere i det smiley
Er vi ikke enig i at 26 kroner er mere end 25 kroner? smiley

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 20. marts 2020, 14:32
Olympigue de Marseille sagde:
Eagles Academy sagde:
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Hvorfor er det ligefrem kedeligt? Tror du har sat dine forhåbninger alt for højt til hvad det dybest set er.
Uden nogen adskilt liga eller cups, så ser jeg det egentlig bare som et ekstra hold, som giver lidt ekstra indtægter.
Der er ikke rigtig mere i det smiley
Er vi ikke enig i at 26 kroner er mere end 25 kroner? smiley
Jov jov bestemt, men man skal dog også arbejde ekstra for at tjene dem her smiley

Men det var nu mest fordi han brugte ordet "kedeligt", som om at ungdomsholdet har noget helt andet at tilbyde, men det er jo i bund og grund det samme..

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 20. marts 2020, 14:37
Eagles Academy sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Eagles Academy sagde:
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Hvorfor er det ligefrem kedeligt? Tror du har sat dine forhåbninger alt for højt til hvad det dybest set er.
Uden nogen adskilt liga eller cups, så ser jeg det egentlig bare som et ekstra hold, som giver lidt ekstra indtægter.
Der er ikke rigtig mere i det smiley
Er vi ikke enig i at 26 kroner er mere end 25 kroner? smiley
Jov jov bestemt, men man skal dog også arbejde ekstra for at tjene dem her smiley

Men det var nu mest fordi han brugte ordet "kedeligt", som om at ungdomsholdet har noget helt andet at tilbyde, men det er jo i bund og grund det samme..
Jeg fik ellers bekræftet i går, synes jeg selv, at det ikke tog mere end 5 minutter om ugen at få sat sit hold så snart man har sine spillere på ungdomsholdet smiley

De fleste som efterspørger ungdomsholdet leder jo præcis også efter mere at lave fordi spillet hurtigt bliver "kedeligt" så snart dagens gerninger er overstået.

Jeg tænker bare, at ordet kedeligt bliver brugt som et synonym for øvbøvbussemand vi vil os' ha ungdomshold.

Bjørnholt FC (And then what) 20. marts 2020, 14:44
Eagles Academy sagde:
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Hvorfor er det ligefrem kedeligt? Tror du har sat dine forhåbninger alt for højt til hvad det dybest set er.
Uden nogen adskilt liga eller cups, så ser jeg det egentlig bare som et ekstra hold, som giver lidt ekstra indtægter.
Der er ikke rigtig mere i det smiley
Enig, tror ikke det kommer til at være meget anderledes i forhold til hvad det er nu udover, at det bliver en smule svære at holde sine spillere glade og det self bliver delt op mellem to hold.

Chelsea Boldklub (Hello there) 20. marts 2020, 14:57
Kollywood sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Kollywood sagde:
Benløse Forever sagde:
Kollywood sagde:
Benløse Forever sagde:
Kollywood sagde:
Benløse Forever sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Benløse Forever sagde:
Ja det er jeg så ikke igen igen, meldte mig til 5 min efter man kunne for mange måneder siden, og stadig ikke kommet ind lige igen arghh er så træt af det l...
Ja, men der må være flere tusinde bugs stadig at finde jo, det må vi respektere, os der ikke får adgang smiley

Og husk nu, at det ikke nødvendigvis er en fordel af have ungdomshold smiley smiley
Kan ikke forstå de lukker så mange ind hvis der er så mange fejl, ved godt de skal finde fejl,men hvis alle er lukket ind finder man hurtigere fejl
Ja, og lukker potentielt siden ned for alle brugere, hvis der kommer bugs som kræver dette. Ikke særlig smart, vel?
Så kommer det alle til (gode) hvis den går ned, det gør det andet ikke ,og folk kan nok undvære vman et par timer, nu har vi andre undværet ungdomshold i laaang tid
Jeg vil ikke engang til at forklare dig, hvorfor det du foreslår er en dårlig idé. Du lytter ikke til det alligevel smiley
Kan se du har fået ungdomshold tillykke med det, så er du vel egentligt ligeglad om vi andre får det
Jeg fik ungdomshold til Fase 3, så ja, uhhhh jeg fik det så lang tid før jer andre. Det er ikke mig der er ligeglad med om de sidste kommer ind, det er dig der har så ondt i røven over, at du ikke er. Jeg har prøvet at forklare dig hvordan user testing virker, og hvorfor man gør det, tonsvis af gange. Du vil åbenbart ikke lytte til det, på trods af at du tydeligvis har 0 kompetencer indenfor det felt. Det fungerer på samme måde som med en vaccine - du tester det inden du sender det ud til masserne, så de ikke alle sammen oplever komplikationer. Hvordan fanden kan det være så svært at forstå?
Ik brug tid på ham smiley
Når et menneske er **** over noget, så reageres der generelt med ikke at lytte og stadig føles uretfærdigt behandlet.
Hvis det ikke hjælper ham med, at forstå tingene de første to gange, så vil de resterende gange heller ikke lykkes med.
Du har formentlig fuldstændig ret. Men man bliver stadig nødt til at påpege det, så andre ikke tror, at det han foreslår reelt set er en mulighed smiley
Haha det er vel rigtig nok smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 20. marts 2020, 15:59
The Danish Vikings sagde:
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Ja, det har du ret i, men det er da positivt, at 3600 klubber har tilmeldt sig umgdomshold.
Jeg var ikke klar over at der stadig er over 3600 aktive klubber.
Det er da yderst positivt. Det var heller ikke et surt opstød som sådan.

Chickenlegs United (Jaksi) 20. marts 2020, 16:00
Eagles Academy sagde:
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Hvorfor er det ligefrem kedeligt? Tror du har sat dine forhåbninger alt for højt til hvad det dybest set er.
Uden nogen adskilt liga eller cups, så ser jeg det egentlig bare som et ekstra hold, som giver lidt ekstra indtægter.
Der er ikke rigtig mere i det smiley
Nej, det ved jeg godt, men jeg vil da gerne være med ;-)
Jeg ved som end ikke, hvor "højt" mine forhåbninger er sat- jeg har jo fulgt med i udrulningen. Mere var der som end ikke i det :-)
Besvar