Fase 3 i Ungdomshold, Hvornår?

Skrevet i Generelt

Chickenlegs United (Jaksi) 20. marts 2020, 16:02
Olympigue de Marseille sagde:
Eagles Academy sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Eagles Academy sagde:
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Hvorfor er det ligefrem kedeligt? Tror du har sat dine forhåbninger alt for højt til hvad det dybest set er.
Uden nogen adskilt liga eller cups, så ser jeg det egentlig bare som et ekstra hold, som giver lidt ekstra indtægter.
Der er ikke rigtig mere i det smiley
Er vi ikke enig i at 26 kroner er mere end 25 kroner? smiley
Jov jov bestemt, men man skal dog også arbejde ekstra for at tjene dem her smiley

Men det var nu mest fordi han brugte ordet "kedeligt", som om at ungdomsholdet har noget helt andet at tilbyde, men det er jo i bund og grund det samme..
Jeg fik ellers bekræftet i går, synes jeg selv, at det ikke tog mere end 5 minutter om ugen at få sat sit hold så snart man har sine spillere på ungdomsholdet smiley

De fleste som efterspørger ungdomsholdet leder jo præcis også efter mere at lave fordi spillet hurtigt bliver "kedeligt" så snart dagens gerninger er overstået.

Jeg tænker bare, at ordet kedeligt bliver brugt som et synonym for øvbøvbussemand vi vil os' ha ungdomshold.
Hvis øvbøvbussemand kan bruges, uden det menes alt for negativt, så kan vi godt sige det ;-) Keder mig ikke i vman, selvom markedet har ændret sig en del de sidste uger, men ja. Ser da frem til selv at komme igang med det.

Kollywood (Mr Kollywood) 20. marts 2020, 16:03
Chickenlegs United sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Eagles Academy sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Eagles Academy sagde:
Chickenlegs United sagde:
Det er efterhånden ved at være sindsygt kedeligt ikke at være lukket ind. Nå, men jeg bliver så imellem de sidste 25%.
Hvorfor er det ligefrem kedeligt? Tror du har sat dine forhåbninger alt for højt til hvad det dybest set er.
Uden nogen adskilt liga eller cups, så ser jeg det egentlig bare som et ekstra hold, som giver lidt ekstra indtægter.
Der er ikke rigtig mere i det smiley
Er vi ikke enig i at 26 kroner er mere end 25 kroner? smiley
Jov jov bestemt, men man skal dog også arbejde ekstra for at tjene dem her smiley

Men det var nu mest fordi han brugte ordet "kedeligt", som om at ungdomsholdet har noget helt andet at tilbyde, men det er jo i bund og grund det samme..
Jeg fik ellers bekræftet i går, synes jeg selv, at det ikke tog mere end 5 minutter om ugen at få sat sit hold så snart man har sine spillere på ungdomsholdet smiley

De fleste som efterspørger ungdomsholdet leder jo præcis også efter mere at lave fordi spillet hurtigt bliver "kedeligt" så snart dagens gerninger er overstået.

Jeg tænker bare, at ordet kedeligt bliver brugt som et synonym for øvbøvbussemand vi vil os' ha ungdomshold.
Hvis øvbøvbussemand kan bruges, uden det menes alt for negativt, så kan vi godt sige det ;-) Keder mig ikke i vman, selvom markedet har ændret sig en del de sidste uger, men ja. Ser da frem til selv at komme igang med det.
Kan jeg sgu godt forstå smiley Det er fedt at man nu har bedre mulighed for at kæmpe med om titler samtidig med at kunne træne spillere op smiley

Chickenlegs United (Jaksi) 21. marts 2020, 17:45
Jeg melder lige en mulig fejl her. Jeg har ikke adgang til at poste i "ungdomshold beta test" forum. Jeg er lige inde på en spiller her (ikke min egen spiller) og der er en knap som hedder "flyt til ungdomshold" ved ham. Det giver jo ingen mening. Bug?

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 21. marts 2020, 17:56
Chickenlegs United sagde:
Jeg melder lige en mulig fejl her. Jeg har ikke adgang til at poste i "ungdomshold beta test" forum. Jeg er lige inde på en spiller her (ikke min egen spiller) og der er en knap som hedder "flyt til ungdomshold" ved ham. Det giver jo ingen mening. Bug?
Ikke umiddelbart noget jeg har oplevet, heller ikke selvom jeg lige har testet. Har du evt. et link til spilleren eller taget et SS?

Chickenlegs United (Jaksi) 21. marts 2020, 18:01
FC Deluga sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg melder lige en mulig fejl her. Jeg har ikke adgang til at poste i "ungdomshold beta test" forum. Jeg er lige inde på en spiller her (ikke min egen spiller) og der er en knap som hedder "flyt til ungdomshold" ved ham. Det giver jo ingen mening. Bug?
Ikke umiddelbart noget jeg har oplevet, heller ikke selvom jeg lige har testet. Har du evt. et link til spilleren eller taget et SS?
Det er denne unge mand.

https://www.virtualmanager.com/players/13927738-kuno-brckmann

Jeg så det på en anden spiller også, men ham husker jeg ikke navnet på.

Her kan du se det:

https://imgur.com/a/dUvwqAC

Solsbury Hill (Jigsaw) 21. marts 2020, 18:17
Chickenlegs United sagde:
FC Deluga sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg melder lige en mulig fejl her. Jeg har ikke adgang til at poste i "ungdomshold beta test" forum. Jeg er lige inde på en spiller her (ikke min egen spiller) og der er en knap som hedder "flyt til ungdomshold" ved ham. Det giver jo ingen mening. Bug?
Ikke umiddelbart noget jeg har oplevet, heller ikke selvom jeg lige har testet. Har du evt. et link til spilleren eller taget et SS?
Det er denne unge mand.

https://www.virtualmanager.com/players/13927738-kuno-brckmann

Jeg så det på en anden spiller også, men ham husker jeg ikke navnet på.

Her kan du se det:

https://imgur.com/a/dUvwqAC
Det må være en bug.

Chickenlegs United (Jaksi) 21. marts 2020, 18:50
Solsbury Hill sagde:
Chickenlegs United sagde:
FC Deluga sagde:
Chickenlegs United sagde:
Jeg melder lige en mulig fejl her. Jeg har ikke adgang til at poste i "ungdomshold beta test" forum. Jeg er lige inde på en spiller her (ikke min egen spiller) og der er en knap som hedder "flyt til ungdomshold" ved ham. Det giver jo ingen mening. Bug?
Ikke umiddelbart noget jeg har oplevet, heller ikke selvom jeg lige har testet. Har du evt. et link til spilleren eller taget et SS?
Det er denne unge mand.

https://www.virtualmanager.com/players/13927738-kuno-brckmann

Jeg så det på en anden spiller også, men ham husker jeg ikke navnet på.

Her kan du se det:

https://imgur.com/a/dUvwqAC
Det må være en bug.
Det var også mit bud.

Chickenlegs United (Jaksi) 21. marts 2020, 19:16

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 21. marts 2020, 19:39
Chickenlegs United sagde:
Har du prøvet at gøre det? smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 21. marts 2020, 19:43
Eagles Academy sagde:
Chickenlegs United sagde:
Har du prøvet at gøre det? smiley
smiley
Besvar