Fase 3 i Ungdomshold, Hvornår?

Skrevet i Generelt

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 5. marts 2020, 23:13
Lyon sagde:
Jeg kan så hilse og sige, at det ikke altid en dans på røde roser at have ungdomshold. Fx. skal jeg være online mere for at holde mine ungdomsspillere energi over 90 for at træne optimal. Det kræver nogle gange, at jeg skal være oppe til over midnat for at holde øje med hvem, der har lav energi, så jeg kan ændre taktikken og sparer spilleren.

Og lige til sidst: Jeg har tjent ca. 250.000C via ungdomsholdet efter 10 dage med ungdomsholdet. Wow! En kæmpe økonomisk gevinst!
Jeg har haft ungdomshold siden sidste opdatering og selvom det da er rigtigt, at det er blevet mere besværligt at holde alle i godt humør mm., vil jeg nu stadig mene, at det er en betragtelig fordel med de 10 ekstra pladser - også selvom man er tvunget til at træne på intens i stedet for hård.

Tokyo (CK) Crew 5. marts 2020, 23:30
Athletic Bilbao sagde:
Jeg har haft ungdomshold siden sidste opdatering og selvom det da er rigtigt, at det er blevet mere besværligt at holde alle i godt humør mm., vil jeg nu stadig mene, at det er en betragtelig fordel med de 10 ekstra pladser - også selvom man er tvunget til at træne på intens i stedet for hård.
Jeg kan sagtens træne mine spillere på hård. Men det kan kun lade sig gøre, hvis man har nogle reserver og masser af tid smiley

Mida FC (Mida FC) 5. marts 2020, 23:34
Nogle der har undersøgt hvilken effekt det har på træningen at træne med 6/7 i humør sammenlignet med at gå ned og træne intenst fremfor hård? Mere om det kunne betale sig at holde spillerne væk fra nogle af kampene, mod at man så kunne træne hård hver dag (hvis ikke man har lige så meget tid som Lyon smiley)

-Sry hvis det er lidt et sidespor, men synes det er et ret interessant sidespor.

The Danish Vikings (H Hansen) 6. marts 2020, 07:25
Eagles Academy sagde:
PAN united sagde:
Hahaha, nu har jeg med fornøjelse læst lidt med i denne tråd i dag!
- Og synes det er relativt morsomt, at man fortolker "fordele" som økonomiske fordele, for The Danish Vikings har da fuldstændig ret i, at pengene er ligegyldige, men produktet(to hold) er det væsentlige.

Angående tidshorisonten har The Danish Vikings, Kollywood og Rhodesia da også fat i den lange ende, når Dennis til at begynde med poster et opslag og mener, at der blot går dage mellem hver fase. Der er da kæmpe forskel på, hvordan man skal planlægge sit/sine fremtidige hold.
Simpel information, der tager 5 minutter, at videregive til resten og vi kan alle planlægge vores fremtidige strategi på vman.

I øvrigt sjovt, at Pers Løver, Eagles Academy og hvem end der nu kommenterer, at "tuderi" er negativt, når i rent faktisk har mindst ligeså negative kommentarer. De er blot provokerende og person-rettet istedet for negativt rettet mod spillet generelt.
Vi er helt enige i at mine kommentarer er ikke rettet mod spillet, men mod personen som snakker negativitet om spillet. Fair nok hvis vedkommende er utilfreds, men jeg mener bestemt ikke forum er stedet hvor man skal brokke sig hver gang, også derfor jeg hentyder til support. Der vil i ny og næ komme nogle uvidende som klager på forum, men The Danish Vikings er efterhånden en genganger, og må efterhånden have erfaret at han ikke får svar på de spørgsmål han stiller der.
Det eneste han gør er at smide mere brænde på bålet, og det gavner hverken ham selv eller andre.

Nogen må jo fortælle manden at det er træls at se på smiley
Jeg tager det nu ikke så personligt, når du skriver dine kommentar.
Hvis du læser, så er det info og ikke spillet.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 6. marts 2020, 12:35
Lyon sagde:
Athletic Bilbao sagde:
Jeg har haft ungdomshold siden sidste opdatering og selvom det da er rigtigt, at det er blevet mere besværligt at holde alle i godt humør mm., vil jeg nu stadig mene, at det er en betragtelig fordel med de 10 ekstra pladser - også selvom man er tvunget til at træne på intens i stedet for hård.
Jeg kan sagtens træne mine spillere på hård. Men det kan kun lade sig gøre, hvis man har nogle reserver og masser af tid smiley
Ok ... men det bekræfter vel også bare påstanden om, at de, der har fået ungdomsholdet, har fået en betragtelig fordel (med 10 ekstra truppladser) og dermed behovet for at det hurtigst muligt bredes ud til alle.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 6. marts 2020, 12:36
slettet

Kollywood (Mr Kollywood) 6. marts 2020, 12:37
Come on United sagde:
Hold nu op med at brokke jer.
Nu brokker de sig nok ikke mere :p

Tokyo (CK) Crew 6. marts 2020, 14:12
Athletic Bilbao sagde:
Lyon sagde:
Athletic Bilbao sagde:
Jeg har haft ungdomshold siden sidste opdatering og selvom det da er rigtigt, at det er blevet mere besværligt at holde alle i godt humør mm., vil jeg nu stadig mene, at det er en betragtelig fordel med de 10 ekstra pladser - også selvom man er tvunget til at træne på intens i stedet for hård.
Jeg kan sagtens træne mine spillere på hård. Men det kan kun lade sig gøre, hvis man har nogle reserver og masser af tid smiley
Ok ... men det bekræfter vel også bare påstanden om, at de, der har fået ungdomsholdet, har fået en betragtelig fordel (med 10 ekstra truppladser) og dermed behovet for at det hurtigst muligt bredes ud til alle.
Nu siger jeg heller ikke, at der ikke er nogen fordel. Pointen er bare, at folk skal begynde at se udover deres egne næser. Det er nemt nok at kræve og kritisere, når man ikke ved hvad, der foregår i maskineriet.

Benløse Forever (The Disco guy) 6. marts 2020, 14:22
Lyon sagde:
Athletic Bilbao sagde:
Lyon sagde:
Athletic Bilbao sagde:
Jeg har haft ungdomshold siden sidste opdatering og selvom det da er rigtigt, at det er blevet mere besværligt at holde alle i godt humør mm., vil jeg nu stadig mene, at det er en betragtelig fordel med de 10 ekstra pladser - også selvom man er tvunget til at træne på intens i stedet for hård.
Jeg kan sagtens træne mine spillere på hård. Men det kan kun lade sig gøre, hvis man har nogle reserver og masser af tid smiley
Ok ... men det bekræfter vel også bare påstanden om, at de, der har fået ungdomsholdet, har fået en betragtelig fordel (med 10 ekstra truppladser) og dermed behovet for at det hurtigst muligt bredes ud til alle.
Nu siger jeg heller ikke, at der ikke er nogen fordel. Pointen er bare, at folk skal begynde at se udover deres egne næser. Det er nemt nok at kræve og kritisere, når man ikke ved hvad, der foregår i maskineriet.
Man skulle bare havde lavet en lukket beta , i stedet for det her l..., hvor dem der havde det fra starten ca 1 år siden , har haft en fordel i forhold til dem der stadig ikke er lukket ind, og måske ikke bliver det foreløbig.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 6. marts 2020, 14:49
Lyon sagde:
Athletic Bilbao sagde:
Lyon sagde:
Athletic Bilbao sagde:
Jeg har haft ungdomshold siden sidste opdatering og selvom det da er rigtigt, at det er blevet mere besværligt at holde alle i godt humør mm., vil jeg nu stadig mene, at det er en betragtelig fordel med de 10 ekstra pladser - også selvom man er tvunget til at træne på intens i stedet for hård.
Jeg kan sagtens træne mine spillere på hård. Men det kan kun lade sig gøre, hvis man har nogle reserver og masser af tid smiley
Ok ... men det bekræfter vel også bare påstanden om, at de, der har fået ungdomsholdet, har fået en betragtelig fordel (med 10 ekstra truppladser) og dermed behovet for at det hurtigst muligt bredes ud til alle.
Nu siger jeg heller ikke, at der ikke er nogen fordel. Pointen er bare, at folk skal begynde at se udover deres egne næser. Det er nemt nok at kræve og kritisere, når man ikke ved hvad, der foregår i maskineriet.
Mit er heller ikke ment som brok: Jeg er jo kommet ind i det forjættede land smiley . Jeg er bare flere gange stødt på kommentarer om, at ungdomsholdet af den ene eller den anden grund ikke er en betydelig fordel og det er jeg altså uenig i. Og i et spil, hvor alle konkurrerer mod alle, tænker jeg, at en sådan fordel helst ikke skal have lov til at gøre sig gældende i alt for lang tid. Derfor forstår jeg også godt, at de, der endnu ikke har fået tildelt ungdomshold, finder det sværere og sværere at væbne sig med tålmodighed.
Besvar