Ungdomshold

Skrevet i Generelt

FC Sporbognsaktieselsk (JSA) 25. marts 2020, 19:14
Er der nogen der har en tidshorisont på, hvornår vi som de sidste 25% også bliver inkluderet i festen? Det virker underligt, at man ikke bare kan lukke de sidste ind, nu hvor der allerede er lukket så mange ind i forvejen smiley

Fenerbahce SK (T KOC) 25. marts 2020, 20:46
FC Sporbognsaktieselsk sagde:
Er der nogen der har en tidshorisont på, hvornår vi som de sidste 25% også bliver inkluderet i festen? Det virker underligt, at man ikke bare kan lukke de sidste ind, nu hvor der allerede er lukket så mange ind i forvejen smiley
vil skyde på i løbet af ugen eller næste uge...
Jeg venter også spændt smiley

Solsbury Hill (Jigsaw) 25. marts 2020, 21:44
Jeg tør roligt sige, at i kan glæde jer. Følelserne har været meget blandet blandt medlemmerne.

US Badolato (USB) 26. marts 2020, 07:24
Scrooge FC sagde:
Jeg tør roligt sige, at i kan glæde jer. Følelserne har været meget blandet blandt medlemmerne.
Ungdomshold er ligesom alt andet i livet, der er fordele og ulemper. Jeg forstår udmærket bivirkningerne, men jeg kan virkelig godt lide featuren i sig selv. Vi skal også huske at det er Beta stadig, dvs mange af ulemperne kan blive fjernet smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 26. marts 2020, 09:20
US Badolato sagde:
Scrooge FC sagde:
Jeg tør roligt sige, at i kan glæde jer. Følelserne har været meget blandet blandt medlemmerne.
Ungdomshold er ligesom alt andet i livet, der er fordele og ulemper. Jeg forstår udmærket bivirkningerne, men jeg kan virkelig godt lide featuren i sig selv. Vi skal også huske at det er Beta stadig, dvs mange af ulemperne kan blive fjernet smiley
Ja, jeg er fandme glad for at jeg ikke har fået ungdomshold med alle de bugs og ulemper der er pt. Synes det er fedt i andre lige æder de ulemper mens vi andre ser på hehe smiley

Solsbury Hill (Jigsaw) 26. marts 2020, 10:21
Olympigue de Marseille sagde:
US Badolato sagde:
Scrooge FC sagde:
Jeg tør roligt sige, at i kan glæde jer. Følelserne har været meget blandet blandt medlemmerne.
Ungdomshold er ligesom alt andet i livet, der er fordele og ulemper. Jeg forstår udmærket bivirkningerne, men jeg kan virkelig godt lide featuren i sig selv. Vi skal også huske at det er Beta stadig, dvs mange af ulemperne kan blive fjernet smiley
Ja, jeg er fandme glad for at jeg ikke har fået ungdomshold med alle de bugs og ulemper der er pt. Synes det er fedt i andre lige æder de ulemper mens vi andre ser på hehe smiley
Du vil jo gerne have de ekstra pladser bassemand....

Borussia BVB (Santana) 26. marts 2020, 10:49
Synes ikke ungdomshold giver mig særlig meget. For min skyld kunne de bare have udvidet antallet af spillere man kunne have i truppen, pillet ved humør og pillet ved lønkrav for unge spillere..

Så længe seniorhold og ungdomshold ikke er delt mere op, så giver det sku minimal værdi til spillet.. Håber de udvikler videre og vi ser nye ting inden for få måneder.


FC Sporbognsaktieselsk (JSA) 26. marts 2020, 17:53
Fenerbahce SK sagde:
FC Sporbognsaktieselsk sagde:
Er der nogen der har en tidshorisont på, hvornår vi som de sidste 25% også bliver inkluderet i festen? Det virker underligt, at man ikke bare kan lukke de sidste ind, nu hvor der allerede er lukket så mange ind i forvejen smiley
vil skyde på i løbet af ugen eller næste uge...
Jeg venter også spændt smiley
Vi har også ventet længe efterhånden smiley

FC Sporbognsaktieselsk (JSA) 26. marts 2020, 17:54
Borussia BVB sagde:
Synes ikke ungdomshold giver mig særlig meget. For min skyld kunne de bare have udvidet antallet af spillere man kunne have i truppen, pillet ved humør og pillet ved lønkrav for unge spillere..

Så længe seniorhold og ungdomshold ikke er delt mere op, så giver det sku minimal værdi til spillet.. Håber de udvikler videre og vi ser nye ting inden for få måneder.
Jeg tænker bare at det er en klar fordel, at man kan holde alle de unge tilfredse. Jeg har en ret bred trup, med mange mere eller mindre utilfredse spillere, som påvirker træningen smiley

The Danish Vikings (H Hansen) 27. marts 2020, 10:00
Hvad er Jeres bud, kommer resten ind i dag, eller går der en uge mere?
Besvar