Værd

Skrevet i Spillervurderinger

Top Sport (Jusse) 26. marts 2020, 13:15
https://www.virtualmanager.com/players/13963878-mei-shio-wuyang/training

Hvad vil I mene han er værd? Han har haft et par dårlige træninger på det seneste, men kan jeg tjene lidt på ham? smiley

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 26. marts 2020, 13:50
Det burde ikke være umuligt at tjene 1-2 mio på ham smiley

Top Sport (Jusse) 26. marts 2020, 13:51
Super, tak for svar smiley

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 26. marts 2020, 13:53
Atletico Cruzerio sagde:
Super, tak for svar smiley
Så lidt, prøv at træn ham i træningskamp, stedet for special træning. smiley

Top Sport (Jusse) 26. marts 2020, 14:05
Merz Academy FC sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Super, tak for svar smiley
Så lidt, prøv at træn ham i træningskamp, stedet for special træning. smiley
Det prøver jeg så. Men har ellers læst et par steder, at det er godt med specialtræning. Så skrifte hver øvelse hver anden dag? smiley

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 26. marts 2020, 14:05
Atletico Cruzerio sagde:
Merz Academy FC sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Super, tak for svar smiley
Så lidt, prøv at træn ham i træningskamp, stedet for special træning. smiley
Det prøver jeg så. Men har ellers læst et par steder, at det er godt med specialtræning. Så skrifte hver øvelse hver anden dag? smiley
Vil klart anbefale at træne 15 årige kun med træningskamp. smiley

Top Sport (Jusse) 26. marts 2020, 14:06
Merz Academy FC sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Merz Academy FC sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Super, tak for svar smiley
Så lidt, prøv at træn ham i træningskamp, stedet for special træning. smiley
Det prøver jeg så. Men har ellers læst et par steder, at det er godt med specialtræning. Så skrifte hver øvelse hver anden dag? smiley
Vil klart anbefale at træne 15 årige kun med træningskamp. smiley
Super, Mange tak for hjælpen smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 26. marts 2020, 14:06
Atletico Cruzerio sagde:
Merz Academy FC sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Super, tak for svar smiley
Så lidt, prøv at træn ham i træningskamp, stedet for special træning. smiley
Det prøver jeg så. Men har ellers læst et par steder, at det er godt med specialtræning. Så skrifte hver øvelse hver anden dag? smiley
Satme ikke som 15 årig. Der er nogle som starter tidligt, jeg starter selv ret sent, med de 20-21 årige, for ikke at ødelægge deres træning. Det kommer meget an på om man træner spillere med tanke på videresalg inden for et par måneder eller vil beholde spillere i et års tid. Men som 15 årig bør ingen blive specialtrænet imo.


Top Sport (Jusse) 26. marts 2020, 14:08
Olympigue de Marseille sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Merz Academy FC sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Super, tak for svar smiley
Så lidt, prøv at træn ham i træningskamp, stedet for special træning. smiley
Det prøver jeg så. Men har ellers læst et par steder, at det er godt med specialtræning. Så skrifte hver øvelse hver anden dag? smiley
Satme ikke som 15 årig. Der er nogle som starter tidligt, jeg starter selv ret sent, med de 20-21 årige, for ikke at ødelægge deres træning. Det kommer meget an på om man træner spillere med tanke på videresalg inden for et par måneder eller vil beholde spillere i et års tid. Men som 15 årig bør ingen blive specialtrænet imo.
Så har jeg nok sovet i timen, og ikke set det var ment til de ældre spillere :p Tak for svar.

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 26. marts 2020, 14:09
Atletico Cruzerio sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Merz Academy FC sagde:
Atletico Cruzerio sagde:
Super, tak for svar smiley
Så lidt, prøv at træn ham i træningskamp, stedet for special træning. smiley
Det prøver jeg så. Men har ellers læst et par steder, at det er godt med specialtræning. Så skrifte hver øvelse hver anden dag? smiley
Satme ikke som 15 årig. Der er nogle som starter tidligt, jeg starter selv ret sent, med de 20-21 årige, for ikke at ødelægge deres træning. Det kommer meget an på om man træner spillere med tanke på videresalg inden for et par måneder eller vil beholde spillere i et års tid. Men som 15 årig bør ingen blive specialtrænet imo.
Så har jeg nok sovet i timen, og ikke set det var ment til de ældre spillere :p Tak for svar.
Altså der er nogle som med succes specialtræner 15årige for at sælge dem som 17-18 årige wonderkids fordi de har en meget bedre vurdering end spillere som ikke er specialtrænet med bedre potentiale, men jeg vælger i hvert fald alle specialtrænede under 20 år fra nærmest pr. princip.
Besvar