Vman historie - zumzar og lign.

Skrevet i Generelt

Slagelse (FJERN STATSLOFTET) 30. marts 2020, 23:11
Hej. Nu har jeg faktisk spillet vman siden det startede, men desværre er mine klubber nok røget i svinget grundet inaktivitet.

Jeg er lidt nysgerrig på nogle af de store klubber jeg kan huske, især Zumzar mener jeg han hed - den ubetinget rigeste klub kender til fra Dengang - og hvad med Innova (måske noget før eller efter), Südkürve og andre klubber?

Findes der nogle fora med noget vman historie - eller er der nogen der kan byde ind med lidt sjovt?

tvtosport (Rasmus) 30. marts 2020, 23:15

Kollywood (Mr Kollywood) 30. marts 2020, 23:18
Emelek var vist også en top 1 klub back in the days. Tror det var det han hed smiley

Bjørnholt FC (And then what) 30. marts 2020, 23:20
Slicetown sagde:
Emelek var vist også en top 1 klub back in the days. Tror det var det han hed smiley
Yes, han sad godt nok på den i langtid

Kollywood (Mr Kollywood) 30. marts 2020, 23:25
Long Island Cowboys sagde:
Hej. Nu har jeg faktisk spillet vman siden det startede, men desværre er mine klubber nok røget i svinget grundet inaktivitet.

Jeg er lidt nysgerrig på nogle af de store klubber jeg kan huske, især Zumzar mener jeg han hed - den ubetinget rigeste klub kender til fra Dengang - og hvad med Innova (måske noget før eller efter), Südkürve og andre klubber?

Findes der nogle fora med noget vman historie - eller er der nogen der kan byde ind med lidt sjovt?
Südkürve hedder i øvrigt Silkeborg IF nu smiley https://www.virtualmanager.com/clubs/57047/info

Slagelse (FJERN STATSLOFTET) 30. marts 2020, 23:31
Slicetown sagde:
Long Island Cowboys sagde:
Hej. Nu har jeg faktisk spillet vman siden det startede, men desværre er mine klubber nok røget i svinget grundet inaktivitet.

Jeg er lidt nysgerrig på nogle af de store klubber jeg kan huske, især Zumzar mener jeg han hed - den ubetinget rigeste klub kender til fra Dengang - og hvad med Innova (måske noget før eller efter), Südkürve og andre klubber?

Findes der nogle fora med noget vman historie - eller er der nogen der kan byde ind med lidt sjovt?
Südkürve hedder i øvrigt Silkeborg IF nu smiley https://www.virtualmanager.com/clubs/57047/info
Ja okay, så er det derfor han er så rig haha.

Men der er dælme meget historik i det spil her. En skam klubber bliver slettet og at foraerne er nærmest umulige at finde rundt i. Der er mange gode minder forbundet med det.

Ville også ønske der var en officiel historiebog med spillere, træninger osv. De fleste links de gamle klubber har på deres sider er jo bare døde links og det samme gælder deres SS - tinypic osv.

Mælk og Rullekebab (byd på mine spillere) 31. marts 2020, 01:37
Kan også godt huske de klubber. Spillede også selv tilbage i 2008 og et stykke frem (også med en anden klub). Jeg tror egentlig en stor del af vmans brugere er her pga. nostalgien, fordi de spillede det da de var yngre.

Ignotus (--) 31. marts 2020, 09:32
Mælk og Rullekebab sagde:
Kan også godt huske de klubber. Spillede også selv tilbage i 2008 og et stykke frem (også med en anden klub). Jeg tror egentlig en stor del af vmans brugere er her pga. nostalgien, fordi de spillede det da de var yngre.
Enig, nostalgien er helt klart også det der driver mig smiley

Juventus FC (To giganter på auktion) 31. marts 2020, 09:33
Team Aries sagde:
Mælk og Rullekebab sagde:
Kan også godt huske de klubber. Spillede også selv tilbage i 2008 og et stykke frem (også med en anden klub). Jeg tror egentlig en stor del af vmans brugere er her pga. nostalgien, fordi de spillede det da de var yngre.
Enig, nostalgien er helt klart også det der driver mig smiley
Samme her, Jeg savner stadig at købe spillere uden auktionstid for 1C på Transferlisten.

Bjørnholt FC (And then what) 31. marts 2020, 09:33
Mælk og Rullekebab sagde:
Kan også godt huske de klubber. Spillede også selv tilbage i 2008 og et stykke frem (også med en anden klub). Jeg tror egentlig en stor del af vmans brugere er her pga. nostalgien, fordi de spillede det da de var yngre.
Enig, der findes virkelig få ting som der er så nostalgisk som Vman smiley
Besvar