Manglende FC i årgange men stort udvalg K

Skrevet i Generelt

Bjørnholt FC (And then what) 4. april 2020, 18:08
Nigatoni CF sagde:
FC MidtjyIIand sagde:
Tænker også at man må kunne skrue på den generator, så der ikke er SÅ stor forskel på værdien af spillere på de enkelte positioner. En keeper bør kun oprettes en ud af 11 gange - højst.
Nu kan folk jo selv bestemme hvilken position de opretter (keeper, forsvar, midtbane, angreb). Så hvorfor skulle der ændres ved det?
Man kunne måske ændre på at keepere ikke ville poppe så meget op i forhold til de andre positioner, når man opretter en spiller :-)

Nigatoni CF (N O) 4. april 2020, 18:16
Bjørnholt FC sagde:
Nigatoni CF sagde:
FC MidtjyIIand sagde:
Tænker også at man må kunne skrue på den generator, så der ikke er SÅ stor forskel på værdien af spillere på de enkelte positioner. En keeper bør kun oprettes en ud af 11 gange - højst.
Nu kan folk jo selv bestemme hvilken position de opretter (keeper, forsvar, midtbane, angreb). Så hvorfor skulle der ændres ved det?
Man kunne måske ændre på at keepere ikke ville poppe så meget op i forhold til de andre positioner, når man opretter en spiller :-)
Det er i bagatel afdelingen. Ser hellere fokus bliver lagt et andet sted. Indtil da, så bare være glad for at mange ikke udnytter den åbenlyse gevinst der findes ved, kun at oprette forsvar og midtbaner.

I det store hele betyder det ikke noget for prisen på et helt hold. Kommer der færre keepere og flere forsvar, så ændres priser mellem dem, men samlet burde et helt hold koste det samme.

Forza Chicken (Frederik) 4. april 2020, 18:48
Der er jo valgfrihed mellem kæderne - så mangler I FC'ere, kan I bare vælge forsvarsspillere og håbe på, at I får en.

Jeg har selv valgt målmænd, fordi jeg mangler en, der kan erstatte min nuværende. smiley
Besvar