Utrænede? Er det lotto?

Skrevet i Generelt

Colorblind (Anders and) 11. maj 2020, 17:15
Nu er jeg efterhånden ved at være GODT træt af de samme klubber der høvler utrænede med potentiale hjem.
Så vidt jeg er informeret om, og hvad jeg har fået fortalt, så er det med de skide utrænede ren og skær tilfældigt, lotto.
Det muligt at nogle klubber åbenbart bare skal være skide heldige hver evig eneste måned, få kastet knaster i røven, men at de klubber mener det er “skills” og at de simpelthen er så i og åh gode til spillet, **** mig GRÆNSELØST af -
En eller anden fortæl mig konkret, og til alle de skide heldige managers, som ik fatter de er født med en guldske i røven, at det er ren og skær tilfældigt, og de er enormt heldige.

Jeg. Brækker. Mig.

Hilsen en **** manager som ik har fået guld i numsen før. smiley

Whitehawks (El Hawk) 11. maj 2020, 17:33
Det er fuldstændig tilfældigt om man trækker en utrænet med potentiale eller ej.

Men calm down. Det lyder næsten som om, at du har fået noget andet end guld i numsen. smiley

Colorblind (Anders and) 11. maj 2020, 17:40
Whitehawks sagde:
Det er fuldstændig tilfældigt om man trækker en utrænet med potentiale eller ej.

Men calm down. Det lyder næsten som om, at du har fået noget andet end guld i numsen. smiley
Ej men det jo slet ik til at bære, og da slet ik når de managers mener de simpelthen er trænerguder. Jeg kan bare ik snup det.

Juventus FC (farvel og tobak) 11. maj 2020, 17:46
Der er større chance for gevinst i lotto.

Colorblind (Anders and) 11. maj 2020, 17:48
Juventus FC sagde:
Der er større chance for gevinst i lotto.
Og så er det ikke engang lyv

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 11. maj 2020, 18:02
Colorblind sagde:
Nu er jeg efterhånden ved at være GODT træt af de samme klubber der høvler utrænede med potentiale hjem.
Så vidt jeg er informeret om, og hvad jeg har fået fortalt, så er det med de skide utrænede ren og skær tilfældigt, lotto.
Det muligt at nogle klubber åbenbart bare skal være skide heldige hver evig eneste måned, få kastet knaster i røven, men at de klubber mener det er “skills” og at de simpelthen er så i og åh gode til spillet, **** mig GRÆNSELØST af -
En eller anden fortæl mig konkret, og til alle de skide heldige managers, som ik fatter de er født med en guldske i røven, at det er ren og skær tilfældigt, og de er enormt heldige.

Jeg. Brækker. Mig.

Hilsen en **** manager som ik har fået guld i numsen før. smiley
Det er rent held.. Og det nævnes ikke hvor mange rapporter og hvor mange
Vman klip der ofres for at finde et enkelt gyldent talent.. smiley

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 11. maj 2020, 18:17
Vild nok holdning at have, uden en eneste spiller og en eneste handel i hele 2020.

Colorblind (Anders and) 11. maj 2020, 18:20
Olympigue de Marseille sagde:
Vild nok holdning at have, uden en eneste spiller og en eneste handel i hele 2020.
Hvad har det med spørgsmålet at gøre??

BK Frem (BK Frem) 11. maj 2020, 18:40
Jeg har spillet siden 2005. Har fundet 1 med enorm og 1 med formidabelt. Mener næsten at det var 2 uger i træk. Ellers har der ikke rigtig været noget.

Nu hvor markedet er så sindsygt, især omkring OK, Fornuftigt og Lovende potentiale, så kan ham her måske blive gevinst ;D - Rapporterne siger OK. Den slags spillere røg ud til højre med det samme for bare 4-5 mdr siden. så mund ikke at dine chancer er noget bedre nu! smiley
https://www.virtualmanager.com/players/14087329-grantas-naliwaika

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 11. maj 2020, 18:53
Jeg fik min først med formidabelt for ca 1 måned siden.. og jeg har spillet ca siden 2006 on and off
Besvar