Utrænede? Er det lotto?

Skrevet i Generelt

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 11. maj 2020, 18:57
Colorblind sagde:
Olympigue de Marseille sagde:
Vild nok holdning at have, uden en eneste spiller og en eneste handel i hele 2020.
Hvad har det med spørgsmålet at gøre??
Absolut intet, det har jeg dog heller ik skrevet, at det havde. Jeg er bare nysgerrig på hvordan man kan brokke sig over noget, hvis man har været inaktiv i hele 2020 smiley

Tokyo (CK) Crew 11. maj 2020, 19:25
Man kan vel heller ikke vinde i lotto, hvis man ikke køber en lottokupon. Skynd dig at købe licens, så kan det være du bliver en af de der trænerguder.

Colorblind (Anders and) 11. maj 2020, 19:35
Lyon sagde:
Man kan vel heller ikke vinde i lotto, hvis man ikke køber en lottokupon. Skynd dig at købe licens, så kan det være du bliver en af de der trænerguder.
Komisk smiley

Colorblind (Anders and) 11. maj 2020, 19:36
Faciato FC sagde:
Jeg fik min først med formidabelt for ca 1 måned siden.. og jeg har spillet ca siden 2006 on and off
Du har også fattet spillet, ingen grund til at skulle smide millioner i din klub smiley smiley

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 11. maj 2020, 19:46
Troll

Uncharted FC (GAME OVER) 11. maj 2020, 19:52
Lyon sagde:
Man kan vel heller ikke vinde i lotto, hvis man ikke køber en lottokupon. Skynd dig at købe licens, så kan det være du bliver en af de der trænerguder.
WHAT! så er det sgu da derfor jeg aldrig har vundet i lotto... ØV det var ellers plan A smiley

BK Frem (BK Frem) 11. maj 2020, 19:54
Colorblind sagde:
Lyon sagde:
Man kan vel heller ikke vinde i lotto, hvis man ikke køber en lottokupon. Skynd dig at købe licens, så kan det være du bliver en af de der trænerguder.
Komisk smiley
Du har hverken handlet eller haft Vman licens? i hvertfald ingen af delene det sidste lange stykke tid, så hvad er problemet. Kom i gang og få købt dig noget Licens! smiley

LUK TRÅDEN! ;D ;D

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 11. maj 2020, 19:55
BK Frem sagde:
Colorblind sagde:
Lyon sagde:
Man kan vel heller ikke vinde i lotto, hvis man ikke køber en lottokupon. Skynd dig at købe licens, så kan det være du bliver en af de der trænerguder.
Komisk smiley
Du har hverken handlet eller haft Vman licens? i hvertfald ingen af delene det sidste lange stykke tid, så hvad er problemet. Kom i gang og få købt dig noget Licens! smiley

LUK TRÅDEN! ;D ;D
Han har ikke spillet en sæson siden 2015 smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 11. maj 2020, 20:00
Opdagede en enorm og en formidabel inden for samme minut, så jeg må da være en trænergud smiley

BK Frem (BK Frem) 11. maj 2020, 20:07
Skurkene Fra Aarhus sagde:
BK Frem sagde:
Colorblind sagde:
Lyon sagde:
Man kan vel heller ikke vinde i lotto, hvis man ikke køber en lottokupon. Skynd dig at købe licens, så kan det være du bliver en af de der trænerguder.
Komisk smiley
Du har hverken handlet eller haft Vman licens? i hvertfald ingen af delene det sidste lange stykke tid, så hvad er problemet. Kom i gang og få købt dig noget Licens! smiley

LUK TRÅDEN! ;D ;D
Han har ikke spillet en sæson siden 2015 smiley
Klart en troll...
Besvar