Gaming headset hvad er bedst

Skrevet i Off-topic

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 12. oktober 2020, 00:31
jeg går efter trådløs Gaming headset hvad for et skal jeg vælge har aldrig haft et trådløs Gaming headset før hvad ville i vælge hvis det var jer prisen må være til 2000 kroner. det skal bruges til Counter-Strike: Global Offensive

det skal være bedre end det jeg har nu det er et TRONSMART - Glary - GAMING headset m/Noise Cancelling & 7.1 Virtual Surround

det er Luis Suárez er med ejer af TRONSMART og det er et godt headsæt det er nok et af de bedste jeg har haft til de små penge det koster smiley



US Citta di Palermo (Fame Over X Game Over) 12. oktober 2020, 01:27
Celtic Academy FC sagde:


det er Luis Suárez er med ejer af
forkert tråd my bad*

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 12. oktober 2020, 11:07
Så længe det er Steelseries eller Kingston/HyperX kan du ikke gå helt galt i byen. Uanset model levere begge mærker høj kvalitet. De har for stor legacy til at de vil sælge modeller med dårlig lyd, så den del behøver du ikke være bekymret for.

Jeg har adskillige headsets fra begge mærker (og andre) det jeg har været klart mest glad for var et Steelseries Siberia som kostede en brøkdel af det dyreste jeg har haft.

Det vigtigste er det sidder godt på dig, og det er forskelligt fra person til person. Så prøv forskellige modeller i butikken før du køber et.

Når du har været så glad for et Tronsmart headset, så hvis de har et wireless så ville det være et oplagt bud at prøve først?

Tokyo (CK) Crew 12. oktober 2020, 13:11
Jeg kan helt klart anbefale Steelseries Arctis serierne. Jeg tror, de er alle med 7.1 suround sound, men er ikke sikker på om nogle af dem har Noice Cancelling. Ørepuderne er lavet af stof i stedet for læder. Det kan hjælpe, hvis man har problemer med varmen og har dem på i længere tid.
Og så kommer alle Steelseries headsets også med software, hvor man kan indstille lyden som, man vil have det. smiley

Aarhus (big boss) 17. oktober 2020, 11:36
Arctis. Har brugt dem i 2.5 år stadig perfekte.

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 18. oktober 2020, 22:53
Turtle Beach, har haft mit i 5 år, er stadig som nyt smiley

Randsea FC (Christian) 19. oktober 2020, 15:41
Lyon sagde:
Jeg kan helt klart anbefale Steelseries Arctis serierne. Jeg tror, de er alle med 7.1 suround sound, men er ikke sikker på om nogle af dem har Noice Cancelling. Ørepuderne er lavet af stof i stedet for læder. Det kan hjælpe, hvis man har problemer med varmen og har dem på i længere tid.
Og så kommer alle Steelseries headsets også med software, hvor man kan indstille lyden som, man vil have det. smiley
Enig

Juventus FC (To giganter på auktion) 19. oktober 2020, 15:50
Randsea FC sagde:
Lyon sagde:
Jeg kan helt klart anbefale Steelseries Arctis serierne. Jeg tror, de er alle med 7.1 suround sound, men er ikke sikker på om nogle af dem har Noice Cancelling. Ørepuderne er lavet af stof i stedet for læder. Det kan hjælpe, hvis man har problemer med varmen og har dem på i længere tid.
Og så kommer alle Steelseries headsets også med software, hvor man kan indstille lyden som, man vil have det. smiley
Enig
Enig

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 20. oktober 2020, 03:29
HjerneSkaderne sagde:
Så længe det er Steelseries eller Kingston/HyperX kan du ikke gå helt galt i byen. Uanset model levere begge mærker høj kvalitet. De har for stor legacy til at de vil sælge modeller med dårlig lyd, så den del behøver du ikke være bekymret for.

Jeg har adskillige headsets fra begge mærker (og andre) det jeg har været klart mest glad for var et Steelseries Siberia som kostede en brøkdel af det dyreste jeg har haft.

Det vigtigste er det sidder godt på dig, og det er forskelligt fra person til person. Så prøv forskellige modeller i butikken før du køber et.

Når du har været så glad for et Tronsmart headset, så hvis de har et wireless så ville det være et oplagt bud at prøve først?
ja men det laver Tronsmart ikke ellers havde jeg jeg også købt det smiley

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 20. oktober 2020, 03:31
Lyon sagde:
Jeg kan helt klart anbefale Steelseries Arctis serierne. Jeg tror, de er alle med 7.1 suround sound, men er ikke sikker på om nogle af dem har Noice Cancelling. Ørepuderne er lavet af stof i stedet for læder. Det kan hjælpe, hvis man har problemer med varmen og har dem på i længere tid.
Og så kommer alle Steelseries headsets også med software, hvor man kan indstille lyden som, man vil have det. smiley
har også kun hørt godt om dem tror også det bliver det jeg vælger smiley
Besvar