Gaming headset hvad er bedst

Skrevet i Off-topic

Tartan (Jannik Mortensen) 16. november 2020, 09:23
Jeg kan se flere forskellige typer svar...
Jeg har i mine år, snart været gennem en del froskellige headsets.
Jeg vil sige til FPS er bedste overhovedet, Turtle Beach elite pro tournament - inklusiv gamedac.
næste på listen er klart HyperX cloud 2. det er det bedste headset du kan købe i dens prisklasse.
Personligt har jeg Steelseries Artics Pro Wireless. Fantastisk headset.
Jeg har haft det nye JBL Quantum 800, det er også lækkert.
så kablet:
uden budget: Turtle Beach elite pro tournament - inklusiv gamedac
på budget: HyperX cloud 2

Trådløst:
Uden budget: Steelseries Artics pro Wireless
på budget: JBL Quantum 800

Selvfølgelig er der andre som også kunne have interesse, men tanken om at artics pro wireless har 2 batterier, og lader til, har gjort det er mit klare valg. ellers har jeg i MANGE MANGE MANGE timer været super glad for mit HyperX cloud 2 som er det ubestridt bedste headset til pengene. Cloud 2 kommer med usb lydkort, og kan kobles både til PC, mobil og konsol. dertil kommer at cloud 2 bliver anbefalet at folk der lever af at spille FPS spil.. håber det giver lidt tanker smiley

Tartan (Jannik Mortensen) 16. november 2020, 09:24
Celtic Academy FC sagde:
Lyon sagde:
Jeg kan helt klart anbefale Steelseries Arctis serierne. Jeg tror, de er alle med 7.1 suround sound, men er ikke sikker på om nogle af dem har Noice Cancelling. Ørepuderne er lavet af stof i stedet for læder. Det kan hjælpe, hvis man har problemer med varmen og har dem på i længere tid.
Og så kommer alle Steelseries headsets også med software, hvor man kan indstille lyden som, man vil have det. smiley
har også kun hørt godt om dem tror også det bliver det jeg vælger smiley
Hvis du har spørgsmål til de headsets må du kriver har både haft artics pro og artics 7
Besvar