Hvad gjorde du for at finde job.

Skrevet i Off-topic

Saint Etienne (Billigste priser i spillet) 22. oktober 2020, 08:36
Jeg er uddannet sælger så ikke helt samme branche, men hvis du har mulighed for at få noget frivilligt arbejde og skrive det på CV'et så bliver virksomhederne allerede vilde med ens engagement. Det oplevede jeg i hvert fald.

Jeg havde været frivillig i cirka 2 år forinden i en fodboldklub da jeg søgte elevpladser for 2 år siden. Jeg søgte 3 steder og blev kaldt til samtale alle 3 steder. Af alle fik jeg at vide, at de specielt havde kigget på min erhvervserfaring (også fra job i dagligvarebutik) i min tidlige alder og mit frivillige arbejde. Jeg havde en del ansvarsområder i fodboldklubben, som jeg selvfølgelig havde lagt vægt på i min ansøgning. I dag er jeg stadig i fodboldklubben, men nu lønnet som et fritidsjob smiley

Farmors udvalgte (RB) 23. oktober 2020, 00:18
Galax sagde:
Mit praktiksted var desværre en nystartet virksomhed, så ingen mulighed for fastansættelse dengang. Jeg har forgæves gennem jobcenteret søgt praktik, men ingen er interesserede smiley

- Jo, hvorfor skulle man ikke kunne det med en professionsbachelor? smiley
Hvorhenne læser man kandidaten? smiley

Ignotus (--) 23. oktober 2020, 15:14
Farmors udvalgte sagde:
Galax sagde:
Mit praktiksted var desværre en nystartet virksomhed, så ingen mulighed for fastansættelse dengang. Jeg har forgæves gennem jobcenteret søgt praktik, men ingen er interesserede smiley

- Jo, hvorfor skulle man ikke kunne det med en professionsbachelor? smiley
Hvorhenne læser man kandidaten? smiley
Alt efter hvad for en professionsbachelor du har kan du søge ind på kandidaten. I mit tilfælde ville jeg f.eks. kunne søge ind på ITU.

Farmors udvalgte (RB) 24. oktober 2020, 09:28
Team Aries sagde:
Farmors udvalgte sagde:
Galax sagde:
Mit praktiksted var desværre en nystartet virksomhed, så ingen mulighed for fastansættelse dengang. Jeg har forgæves gennem jobcenteret søgt praktik, men ingen er interesserede smiley

- Jo, hvorfor skulle man ikke kunne det med en professionsbachelor? smiley
Hvorhenne læser man kandidaten? smiley
Alt efter hvad for en professionsbachelor du har kan du søge ind på kandidaten. I mit tilfælde ville jeg f.eks. kunne søge ind på ITU.
Det kan være det fordi jeg tænker på CBS, der kan man ikke læse kandidat med en professionbachelor nemlig.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 24. oktober 2020, 17:05
Jobindex og LinkedIn..
Ud over at du søger aktivt selvfølgelig..
Besvar