Råd til en Ide.

Skrevet i Generelt

FC Navneleg (Christian Ohm) 12. maj 2021, 00:18
Academie de Depardieu sagde:
FC Navneleg sagde:
Academie de Depardieu sagde:
Her er lidt erfaringer som jeg kan huske fra de sidste 2 gange jeg købte et kuld 15 årige for 8-13 millioner per styk.

1) Solgte dem alle som 25-26 årige for en ROI på 121 %
2) Beholdte dem og vandt pokaltitel og spillede i 1. division - Det kræver kun 10-12 uger i bedste række før investeringen er hjemme. Det er en nem måde at skabe profit på og samtidig have et udemærket hold.
Hvordan håndterede du lønninger til Trænere / spejdere og stadion reperationer i starten?
havde du nok overskud til at holde det kørende eller Tjente du nok til at det gik?
det er lidt min bekymring
Jeg havde noget i banken. Men udgifterne er så ufattelig små. 1 træner er i princippet nok de først 2-5 måneder afhængig af hvordan du træner dem. Hvis du starter på 100 % så er stadion reperationer ikke noget du skal tænke på. Du skal nok få skrabet indtægter ind til det efterhånden.

Mit råd er at du bruger 5 millioner på at købe nogle 25 årige så de kan skabe lidt økonomi imens du træner de andre op. Så kan du dække trænere, reperationer og spejdere hvis det er nødvendigt - de 5 millioner skal du nok få hentet hjem, hvis du beholder dem i 6-8 måneder og sælger dem. Til den tid er talenterne klar til at tage over.
Jeg tror helt bestemt det er noget jeg vil forsøge. og rådet med de 25 årige er vidst lige det jeg mangler for at få min plan til at virke på papiret. i første omgang må jeg få solgt hele holdet og se hvor meget jeg ender med at have, jeg håber på at bruge omkring 10m pr 15 årig efter at have købt 25 årige.

mange tak for de gode råd smiley

Bones of Thor (Thorbone) 13. maj 2021, 22:23
Støtter 25 års idéen.
Med hensyn til at træne hold op fra 15 år, så der det sådan jeg spiller fordi jeg synes det er den sjoveste måde. Så sammenligner jeg mine hold med hinanden.

MEN det kræver altså tålmodighed at spille med samme hold så længe, så du skal også være typen til det, ellers kommer du til at kede dig.

Der er ingen tvivl om at holdet kommer til at tjene sig selv ind + en god fortjeneste, men der er heller ikke tvivl om at intensiv handel med alle truppens pladser er en hurtigere måde at tjene penge på. Det tager jo et år at træne et hold op.


FC Navneleg (Christian Ohm) 13. maj 2021, 22:25
Bones of Thor sagde:
Støtter 25 års idéen.
Med hensyn til at træne hold op fra 15 år, så der det sådan jeg spiller fordi jeg synes det er den sjoveste måde. Så sammenligner jeg mine hold med hinanden.

MEN det kræver altså tålmodighed at spille med samme hold så længe, så du skal også være typen til det, ellers kommer du til at kede dig.

Der er ingen tvivl om at holdet kommer til at tjene sig selv ind + en god fortjeneste, men der er heller ikke tvivl om at intensiv handel med alle truppens pladser er en hurtigere måde at tjene penge på. Det tager jo et år at træne et hold op.
jeg har heldigvis tålmodighed, og nu har jeg gjort det. så må jeg se hvor det bære hen smiley
i mellemtiden kan jeg jo øve mig i markedet og blive bedre til at lave gode handler.

Bones of Thor (Thorbone) 13. maj 2021, 22:45
OK, så har jeg et par strategiske optræningstips.
Når du træner et hold op fra bunden, giver det nogle fordele som du lige så godt kan udnytte.

Lederskab tæller kun for din anfører, så vælg en anfører og forsøg at holde alle andre spillere under 15 i den kategori. Alt over det er spildt træning. Du kan sagtens have en træningsøvelse du ikke træner, uden det koster på 15 % reglen. Hvis du fx står med en færdigtrænet målmand som har 60 i lederskab, så har du spildt 45 træningspoints, som kunne have ligget i relevante træningsøvelser.

Vælg en back som anfører, de er billige og det er nemmest at kombinere forsvarsspilleres favorittræninger med lederskab. Vælg istedet afslutning som den træningsøvelse som ikke må komme over 15 for forsvarsspillere. Den har ingen værdi for dem.

PS
Kig ikke efter mine nuværende hold for inspiration, lige nu padler jeg indtil sommer, hvor jeg starter mit næste hold op, så i øjeblikket er min træning noget uorganiseret sjask :-)
Besvar