Feedback: Planlagte ændringer til medarbejdere

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 26. maj 2023, 18:15

Free Isreal FC (Dr Adam) 26. maj 2023, 18:35
Fornuftigt. Jeg er fan uanset hvad.

Dezzz (AL) 26. maj 2023, 18:49
Dårlig ide.

Pointen med at hæve stats er god, med ideen om at sige at 20/20 ikke længere er muligt og logikken bag ændringen er, at alle trænere der ikke har denne rating er ubrugelige, er ulogisk. Nu bliver vandspejlet blot rykket til 19/20, eller 20/19. Dvs dette er nu blot i stedet den nye nordstjerne og alt andet er ubrugeligt.

Hvorfor ikke blot generere flere gode trænere, så er problemet løst. - det er også LANGT lettere at kode.

Yderligere, trods det er minimalt, så vil det jo have en effekt på spilleres træninger, fremtidige stats og værdi. Så skal der vel korrigeres på den brede palette?

Vh,
Andreas

Team Power House (Markus) 26. maj 2023, 18:50
Bestemt fan af idéen, ville dog klart være større tilhænger hvis det blev gjort nemmere at finde rundt i trænerne, da jeg altid har synes det var afskrækkende at overhovedet bruge trænerfunktionen, fordi det er så besværligt at søge efter trænere.

FC Razor (Jeppe) 26. maj 2023, 18:55
Dezzz sagde:
Yderligere, trods det er minimalt, så vil det jo have en effekt på spilleres træninger, fremtidige stats og værdi. Så skal der vel korrigeres på den brede pallette?
Ja det vil have en minimal effekt på træningerne. I forhold til fremtidige stats så rammer de bedste spillere i spillet allerede 100 i en del stats. Så en minimal lavere træning vil ikke gøre noget.

Værdien for spillerne bliver dikteret af markedet. Alle spillere bliver ramt lige meget. Derfor vil værdien på den længere bane være uændret.

Dezzz (AL) 26. maj 2023, 18:58
Enig FC Razor, jeg refererede dog til spillerens værdi, ikke markedsværdien

AaIborg BK (KJ) 26. maj 2023, 18:58
1. Jeg forstår ikke helt logikken i at fjerne 20xx20, 2020xx og 202020, det ændre blot på hvilke stats der så er de bedste,og så er status reelt uændret.

2. Flere gode, fint, men egentligt ikke nødvendigt, der er rigeligt 191919 og op.

3. Random generering, genialt, det løser at det kun er managers det er vågne kl 03.20 om natten der har adgang til nyt godt personale.

4. Man burde erstatte pkt. 1 med i stedet at indlejre medarbejderens navn i URL, så man ikke kan gennemsøge alle ved at plusse 1 til URL.

5. Opklarende spørgsmål, jeg har tidligere set udmeldt at 19xx20 er en smule bedre til unge end 20xx19, du skriver det modsatte i bloggen, hvor du skriver man bør satse på 20xx19 til de unge frem for 19xx20. Hvad er korrekt?

RB Jackboys (Peter) 26. maj 2023, 18:59
Det lyder fedt!

For mig er det værste ved det nuværende system processen i at søge trænere. Kun pga VMEnhancer plugin (til Chrome) kan man se stats uden at holde musen over hver enkelt træner. Hvad med lidt flere søgeindstillinger? end bare alder?

Man kan sige, at hvis der laves knap så mange "ubrugelige" trænere med 17 og ned i relevante stats, ville det være en mere overskuelig liste at finde noget på. Sad i gamle dage i 1-4 timer af gangen og scrollede igennem, og er lykkelig hvis denne ændring gør det til fortid!

Eagles Academy (Føj nogle træninger) 26. maj 2023, 19:15
Et nemmere midlertidigt hotfix vil evt. være at sætte begrænsning på hvor mange af de forskellige trænere man kan have i klubben? Det vil gøre at nogle klubber ikke render rundt med 20+ 20x20 trænere.

Klubberne skal til at prioritere hvilke spillere de mener skal få det fulde potentiale ud af at blive trænet med de bedste trænere i deres klub.

Det kunne fx være maks. 3 stk. 20x20, 3x 19x20 eller 20x19.. osv.

Dermed bliver de "dårligere" trænere lige pludselig mere værdifuldt hvis klubben mener at de skal træne mange forskellige træningsøvelser.

Det vil både løse hamstring og dårligere træner bliver mindre ligegyldige som de er lige pt. smiley

Dog skal det jo gøres således, at dem som allerede har for mange trænere ikke kan få lov til at forlænge deres kontrakter, hvis de har over det maksimale - måske du har noget kode du kan genbruge fra dengang du indførte ungdomshold, da seniorhold blev begrænset fra 30 til 22.

FC Razor (Jeppe) 26. maj 2023, 19:20
Dezzz sagde:
Enig FC Razor, jeg refererede dog til spillerens værdi, ikke markedsværdien
Den bliver også dikteret af markedet. Værdien bliver bestemt ud fra handler med lignende spillere indenfor x tid. Kan ikke huske præcis hvor langt tilbage værdiudregneren kigger, men mener det er noget i stil med 3 måneder. Så der kan være en minimal variation indtil samtlige spillere kun har prøvet at træne uden 20xx20 trænere. Jeg vil dog sige at den minimale variation vil være så lille, at det ikke er noget man lægger mærke til. Selve værdiudregneren er generelt meget mere upræcis end den lille variation der vil være.
Besvar