Økonomien og lån

Skrevet i Generelt

Langgrens Legacy IF (zeruel) 22. januar 2024, 14:02
Jeg er i sted med min klub lige hvor jeg er i et kæmpe underskud og det her begrænser mine muligheder for salg af min spiller. Syns i skulle lave et system til lidt hårdt ramte klubber men stadig aktive. At gøre de kan låne et mindre penge beløb som ville kunne hjælpe dem lidt frem igen. Self skal det her beløb tilbage betales at man gøre det af en gang eller måske over 2 3 gange smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 22. januar 2024, 14:37
Langgrens Legacy IF sagde:
Jeg er i sted med min klub lige hvor jeg er i et kæmpe underskud og det her begrænser mine muligheder for salg af min spiller. Syns i skulle lave et system til lidt hårdt ramte klubber men stadig aktive. At gøre de kan låne et mindre penge beløb som ville kunne hjælpe dem lidt frem igen. Self skal det her beløb tilbage betales at man gøre det af en gang eller måske over 2 3 gange smiley
Tal med support. De har mulighed for at genstarte din klub.
Et lån er ikke muligt.

Klopps Kids (NN) 22. januar 2024, 15:08
Hvis du har et stort minus på kontoen, tyder det jo på, at du tidligere har gjort noget, som ikke var tilladt. Naturligvis er der konsekvenser for, hvad end der har været grunden til, at du er havnet i et stort underskud.

Som Nobr skriver, er et lån ikke muligt. Du kan enten vælge at handle dig ud af underskuddet, ellers kan du genstarte din klub, hvis du føler, at underskuddet er så stort, at det ikke er til at overskue.

FirkløverFC (Frederik) 22. januar 2024, 15:12
Hvad er "et kæmpe underskud"? smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 22. januar 2024, 15:30
Det har tidligere været muligt, at kunne nedgradere et anlæg så et eventuelt mindre gæld kan blive gjort mindre.
Men altsammen er noget du skal gå i dialog med supporten om.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 22. januar 2024, 15:53
Nobr sagde:
Det har tidligere været muligt, at kunne nedgradere et anlæg
Så kunne jeg godt tænke mig at nedgradere mit ungdomsstadion smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 22. januar 2024, 15:58
Famosos sagde:
Nobr sagde:
Det har tidligere været muligt, at kunne nedgradere et anlæg
Så kunne jeg godt tænke mig at nedgradere mit ungdomsstadion smiley
Haha, sådan fungerer det ikke. smiley

Langgrens Legacy IF (zeruel) 22. januar 2024, 16:27
FC Mondas sagde:
Hvis du har et stort minus på kontoen, tyder det jo på, at du tidligere har gjort noget, som ikke var tilladt. Naturligvis er der konsekvenser for, hvad end der har været grunden til, at du er havnet i et stort underskud.

Som Nobr skriver, er et lån ikke muligt. Du kan enten vælge at handle dig ud af underskuddet, ellers kan du genstarte din klub, hvis du føler, at underskuddet er så stort, at det ikke er til at overskue.
Problemet er jeg har fået købt en hel masse gamle spiller og der har været et par handler jeg er har fejl købt en spiller fordi jeg ikke er vågen. Nu har jeg alle min ungdoms spiller som jeg 100 procent kommer til og flytte op på mit hold nu . Men jeg ar jo også mine træner og har været nød til og købe nogle spiller fordi de andre gik på pension

Langgrens Legacy IF (zeruel) 22. januar 2024, 16:28
FirkløverFC sagde:
Hvad er "et kæmpe underskud"? smiley
Dog kun 300000 ved godt det ikke er mega højt men i forhold til hvad tjener og få pt ??

Forza Anarchy (Don Corleone) 22. januar 2024, 19:26
Langgrens Legacy IF sagde:
FirkløverFC sagde:
Hvad er "et kæmpe underskud"? smiley
Dog kun 300000 ved godt det ikke er mega højt men i forhold til hvad tjener og få pt ??
Heldigvis har du jo masser af spillere som du kan sælge fra, så det virker da som en overkommelig opgave at få lukket det hul
Besvar