Økonomien og lån

Skrevet i Generelt

FirkløverFC (Frederik) 23. januar 2024, 15:39
Langgrens Legacy IF sagde:
Forza Anarchy sagde:
Langgrens Legacy IF sagde:
FirkløverFC sagde:
Hvad er "et kæmpe underskud"? smiley
Dog kun 300000 ved godt det ikke er mega højt men i forhold til hvad tjener og få pt ??
Heldigvis har du jo masser af spillere som du kan sælge fra, så det virker da som en overkommelig opgave at få lukket det hul
Nej du kan ikke sælge din spiller vis du er underskud mange gange skal der være et gebyer når sætter en spiller på aktion
Jeg ville aldrig nogensinde betale gebyr for auktion, det er aldrig det værd.
Altid startbud på halvdelen af værdi, eller endnu bedre bare 1c.

Et andet råd vil være transferlist dine spillere. Den eneste måde hullet bliver dækket på er salg. smiley sørg for alle dine spillere altid er transferlistet realistisk, så skal der nok hurtigt blive dækket det hul. smiley
Du har flere spillere der alene kan dække det ved et salg.

Forza Anarchy (Don Corleone) 23. januar 2024, 16:55
Langgrens Legacy IF sagde:
Forza Anarchy sagde:
Langgrens Legacy IF sagde:
FirkløverFC sagde:
Hvad er "et kæmpe underskud"? smiley
Dog kun 300000 ved godt det ikke er mega højt men i forhold til hvad tjener og få pt ??
Heldigvis har du jo masser af spillere som du kan sælge fra, så det virker da som en overkommelig opgave at få lukket det hul
Nej du kan ikke sælge din spiller vis du er underskud mange gange skal der være et gebyer når sætter en spiller på aktion
Der er kun gebyr på auktionen hvis du sætter startbuddet højere end halvdelen af spillerens værdi.
Du kan jo bare sætte startbuddet på halvdelen og så vente på at spilleren forhåbentlig bliver budt op.

Forza Anarchy (Don Corleone) 23. januar 2024, 17:00
Det er jo klart at man er nødt til at ofre noget når man har sat sig for dyrt.

Økonomisk uansvarlighed har og bør naturligvis have konsekvenser og så er der ikke andet for end at man må sælge. Det kan godt være at du miste penge på nogle af dine spillere i forhold til hvad du har givet, men det må nu engang være sådan det er hvis man vil ud af sin gæld.

Forhåbentlig har det været nogle gode, men desværre dyre lærepenge som har givet et indblik i forholdet mellem indtægter og udgifter.

Olympica De Arsenal (Guldbjørn) 23. januar 2024, 20:20
Der er kommet mange fine råd i tråden. Jeg vil også lige nævne at du betaler næsten 18k om dagen for dine trænere. Det kunne bestemt også være en mulighed at overveje hvorvidt det giver mening at fortsætte med dem når deres kontrakt udløber. Tror næsten de står for det samme i løn som alle spillerne tilsammen, hvis ikke mere.

Held og lykke med at få styr på pengesituationen smiley

Langgrens Legacy IF (zeruel) 4. februar 2024, 20:59
Ville endelig bare takke for alle de gode inputs fra jer <3 Gaal jeg hade for mange penge jeg kunne sælge i spiller alligevel og det gav mig et kæmpe boost til og kunne komme fremad igen smiley Så mange tak for jeres feedback #VmanForever #Vmanerkongen
Besvar