*Kom ind og Rip/Ros mit logo* Flere Varianter.

Skrevet i Banner/logoer

FC Bagent (Tyson Bagent) 6. marts 2024, 11:51
Lavet af mig idag.
Giv gerne feedback - RIS & ROS. og hvad for version der Ser Bedst ud.

Med eller uden sort bagrund-stjerner-farver?








2xsize så man kan se detaljer

Kalisu AC (Ukendt) 7. marts 2024, 18:37
Jeg synes det ser ganske fint ud. Jeg foretrækker personligt den farve du har brugt i de mørkeblå versioner på selve skjoldet og uden baggrund/stjerner.

Jeg ville dog nok nøjes med at have "2024" en enkelt gang på logoet. Det virker lidt unødvendigt og forvirrende at det står 2 gange i mine øjne. smiley

FC Bagent (Tyson Bagent) 7. marts 2024, 18:51
tak for det

ja det med årstallet kan du godt ha ret i, det ene skulle være oprettelsen og det andet året er vi er i nuværende , det er mest bare for at spice logoet up til at se på, så det ikke var så tomt inden i, men ja når det er de samme årstal, kan jeg da godt se det.

P.t leger jeg med det, men takker håber det udvikle sig over tid, med mere advanceret udseendet, i mit eget logo.
Det er nu sjovt at sidde og lavet engang imellem for det ser helt anderledes ud inde i photoshop programet, end når det bliver skrumpet ned på hjemmesiden ude i siden af forumet.



Forza Anarchy (Don Corleone) 7. marts 2024, 18:59
Jeg synes også de er rigtig fine. Jeg synes dog ikke de hvide kasser i hver side med årstal bør være der. De kommer til at virke malplacerede i det fede logo

FC Bagent (Tyson Bagent) 7. marts 2024, 19:05
Takker begge 2 prøvede lige at fjerne kasserne og rykkede årstallet , en tak ned.

grunden til jeg ændre fave på gorillaen første gang, var fordi , det jeg har uploaded nu som mit logo,
sys ikke rigtigt jeg kunne se det var en Gorilla, når den hade den rigtigte mørke fave.






lavet lige en med kasser og uden årstallet inden i osse.

Kalisu AC (Ukendt) 7. marts 2024, 19:09
Synes det er klart bedre efter du har fjernet de små hvide firkanter med 2024. Jeg ville måske lave teksten med dit klubnavn lidt lysere på den mørkeblå version, så der er mere kontrast, hvilket gør det nemmere at læse ved et hurtigt øjekast.

Ja, du har ret i det kan være svært at forestille sig det endelige resultat, når logoet skal formindskes til 164x164. Nogle gange laver man en masse små detaljer, og så bliver de nærmest umulige at se fordi logoet skal være så småt. smiley

Når du siger "Photoshop programmet", mener du så reelt Adobe Photoshop eller bruger du et gratis program? smiley

FC Bagent (Tyson Bagent) 7. marts 2024, 19:12
ja hvidt popper mere bare ved første kig.


jeg bruger et program der hedder Canva et slags redigering program til alt muligt.
Betaler ikke for photoshop ))

Kalisu AC (Ukendt) 7. marts 2024, 19:17
FC Bagent sagde:
jeg bruger et program der hedder Canva et slags redigering program til alt muligt.
Jeg kender ikke programmet, og det er sikkert helt fint.

Jeg vil bare lige slå et slag for Photopea. Det er en nærmest 1:1 kopi af Photoshop, og kører bare i browseren. Efter jeg gik fra Photoshop til Photopea har jeg ikke manglet nogle vigtige funktioner, og så er det helt gratis.
Dog skal man som Mac bruger være opmærksom på der er nogle fejl i øjeblikket, hvis man bruger Safari. Jeg kører det derfor i Firefox, men tænker Chrome og lignende er ligeså fint.

FC Bagent (Tyson Bagent) 7. marts 2024, 19:23
ja jeg bruger Mac osse. smiley kigger da lige på det du nævner senere.

her er det i hvidt det popper klart mest, blev så nød til at ændre text pga den anden i hvidt ser lidt grå ud, fordi der er doble skygger inden under..

Kalisu AC (Ukendt) 7. marts 2024, 19:30
Det begynder virkelig at ligne noget. Hvis du på nogen måde kan få en skrifttype/størrelse hvor du ikke behøver bøje klubnavnet så meget (ligesom dine sorte versioner) ville det se lidt mere strømlinet ud.

Jeg ville nok stadig også vælge en version uden de hvide kasser, men det er jo en smagssag. smiley
Besvar