*Kom ind og Rip/Ros mit logo* Flere Varianter.

Skrevet i Banner/logoer

FC Bagent (Tyson Bagent) 7. marts 2024, 19:32
ja det med at finde den rigtigt skrift kan tage tid, du har ret, her er en der er som den anden , men der er 100vis af skrift. kan sikkert finde en der bare ser 3x bedre ud osse
tager bare tid at demo dem alle hihi,
finder den helt rigtigte når alligevel updater logo til mere complex senere hen , her leger jeg bare lidt med det, det er osse fedt at spare lidt frem og tilbage med andre om ideer .


Kalisu AC (Ukendt) 7. marts 2024, 19:48
Jeg håber det er okay jeg lige har prøvet at lave teksten på denne version hvid:
FC Bagent sagde:


Jeg synes selv det giver en god kontrast, samtidig med teksttypen bliver bibeholdt.

EDIT: Kan se du selv har lavet en fin version med hvid tekst i indlægget forinden nu. Ser glimrende ud. smiley

FC Bagent (Tyson Bagent) 7. marts 2024, 19:50
jo det er ganske fint, kan faktisk selv bedst li den version af text jeg hade i grå , som du lavet den af.

Kalisu AC (Ukendt) 7. marts 2024, 19:53
Ja, den skrifttype har i hvert fald lidt mere karakter.
Da jeg var nødt til at farve skriften over for at lave min version vil jeg dog anbefale du finder en helt tredje, så tekstens kant får en pænere kvalitet. smiley

FC Bagent (Tyson Bagent) 7. marts 2024, 19:54
ja jeg lavet den hvid i programmet men pga der er linjer inde i testen og skygge bagved, så den stadigt lidt grå ud pga man kunne ikke lige ændre faven i baggrunden skinner igennem text.
Besvar