FeriePasser Liste (Opdagteret 2 Nov 2016)

Skrevet i Generelt

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 26. juli 2013, 12:33
Unique sagde:
Kan kun anbefale Real Nyborg det var en god omgang pasning...
Det er hermed noteret.

Deomann . .

Unique (Søger unge med potentiale) 26. juli 2013, 22:44
Real Nyborg sagde:
Unique sagde:
Kan kun anbefale Real Nyborg det var en god omgang pasning...
Det er hermed noteret.

Deomann . .
Bliver desværre nød til at trække min anbefaling tilbage og råde alle der bruger feriepassere at have en klar aftale om hvad vedkomne der passer må og bestem ikke må ved ens klub.

Dette må jeg desværre sande..
Håber dog stadig at folk vi være feriepasser



Bjørnholt FC (And then what) 26. juli 2013, 22:46
Unique sagde:
Real Nyborg sagde:
Unique sagde:
Kan kun anbefale Real Nyborg det var en god omgang pasning...
Det er hermed noteret.

Deomann . .
Bliver desværre nød til at trække min anbefaling tilbage og råde alle der bruger feriepassere at have en klar aftale om hvad vedkomne der passer må og bestem ikke må ved ens klub.

Dette må jeg desværre sande..
Håber dog stadig at folk vi være feriepasser
Hvad er der sket da?

Unique (Søger unge med potentiale) 27. juli 2013, 08:33
Bjørnholt FC sagde:
Unique sagde:
Real Nyborg sagde:
Unique sagde:
Kan kun anbefale Real Nyborg det var en god omgang pasning...
Det er hermed noteret.

Deomann . .
Bliver desværre nød til at trække min anbefaling tilbage og råde alle der bruger feriepassere at have en klar aftale om hvad vedkomne der passer må og bestem ikke må ved ens klub.

Dette må jeg desværre sande..
Håber dog stadig at folk vi være feriepasser
Hvad er der sket da?
Nogle ville nok sige at det er en banal ting, men jeg syntes jo at man skal holde sig ude af andres ting når man er feriepasser og KUN træne som der jo også står som reglesæt her på siden..

Men makkerne har valgt at reparer mit stadion, for 370.000 c.

At bruge C på noget som helst er langt over hvad en feriepasser skal have lov til, hvilket reglerne jo også giver udtryk for, da det ikke er nødvendigt at forlænge kontrakter. ( bryder reglen om hvor lang tid man må passe en klub, hvis det er nødvedigt)

Det værste er sku nok at det er ham der styrer feriepasser listen, og han føler ikke han har gjort det mindste forkert...

Slettet klub 27. juli 2013, 08:44
Jeg kan varmt anbefale Velez Nuggetssmiley

Tak for pasningen, det gik smurt smiley

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 27. juli 2013, 10:14
Unique sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Unique sagde:
Real Nyborg sagde:
Unique sagde:
Kan kun anbefale Real Nyborg det var en god omgang pasning...
Det er hermed noteret.

Deomann . .
Bliver desværre nød til at trække min anbefaling tilbage og råde alle der bruger feriepassere at have en klar aftale om hvad vedkomne der passer må og bestem ikke må ved ens klub.

Dette må jeg desværre sande..
Håber dog stadig at folk vi være feriepasser
Hvad er der sket da?
Nogle ville nok sige at det er en banal ting, men jeg syntes jo at man skal holde sig ude af andres ting når man er feriepasser og KUN træne som der jo også står som reglesæt her på siden..

Men makkerne har valgt at reparer mit stadion, for 370.000 c.

At bruge C på noget som helst er langt over hvad en feriepasser skal have lov til, hvilket reglerne jo også giver udtryk for, da det ikke er nødvendigt at forlænge kontrakter. ( bryder reglen om hvor lang tid man må passe en klub, hvis det er nødvedigt)

Det værste er sku nok at det er ham der styrer feriepasser listen, og han føler ikke han har gjort det mindste forkert...
Du er den første i 6 år der har brokket sig over dette her så unik dum er du sgu men jeg skal nok trække din anbefalingen væk fra listen

Deomann

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 27. juli 2013, 10:15
Real Nyborg sagde:
Unique sagde:
Kan kun anbefale Real Nyborg det var en god omgang pasning...
Det er hermed noteret.

Deomann . .
Denne anbefalingen er trukket tilbage

Slettet klub 27. juli 2013, 10:18
Det er forkert af Real Nyborg bevidst at bruge manager's credits.

Unique (Søger unge med potentiale) 27. juli 2013, 17:42
Real Nyborg sagde:
Unique sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Unique sagde:
Real Nyborg sagde:
Unique sagde:
Kan kun anbefale Real Nyborg det var en god omgang pasning...
Det er hermed noteret.

Deomann . .
Bliver desværre nød til at trække min anbefaling tilbage og råde alle der bruger feriepassere at have en klar aftale om hvad vedkomne der passer må og bestem ikke må ved ens klub.

Dette må jeg desværre sande..
Håber dog stadig at folk vi være feriepasser
Hvad er der sket da?
Nogle ville nok sige at det er en banal ting, men jeg syntes jo at man skal holde sig ude af andres ting når man er feriepasser og KUN træne som der jo også står som reglesæt her på siden..

Men makkerne har valgt at reparer mit stadion, for 370.000 c.

At bruge C på noget som helst er langt over hvad en feriepasser skal have lov til, hvilket reglerne jo også giver udtryk for, da det ikke er nødvendigt at forlænge kontrakter. ( bryder reglen om hvor lang tid man må passe en klub, hvis det er nødvedigt)

Det værste er sku nok at det er ham der styrer feriepasser listen, og han føler ikke han har gjort det mindste forkert...
Du er den første i 6 år der har brokket sig over dette her så unik dum er du sgu men jeg skal nok trække din anbefalingen væk fra listen

Deomann
Dum???

Det er da klart at jeg først spørger dig hvad det er du har lavet med min klub og da du så ikke syntes det du har gjort er forkert må jeg jo trække min anbefaling tilbage og sige til andre manager hvad de kan forvente og skal passe på med...

Men jeg syntes da ærligt at du skal ændre reglerne på forsiden så de passer til hvad du forventer at have lov til ved folks klubber.

Slettet klub 27. juli 2013, 19:27
er feriepasser
Besvar