FeriePasser Liste (Opdagteret 2 Nov 2016)

Skrevet i Generelt

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 7. juli 2007, 16:56
Denne side opdagteres løbene










Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 7. juli 2007, 17:00
Hvis du vil anbefale en, så kan det ske via forum eller via brev - klik på ikonet for at kontakte mig .

Jeg vil opdatere tråden jævnligt. Dvs. lige så snart, jeg ser der er sket noget. Hvis du mener, jeg har overset noget, er langsom til at opdatere eller noget helt tredje, så klikker du bare på ikonet her , og skriver hvad du har på hjertet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På vegne af CH og supporter gruppen kommer der lige dette her inkorporere disse regler fra regelsættet

§1.3. Ansvar
Ejeren af klubben er fuldt ansvarlig for alle handlinger der foretages af denne.

§1.6. Hjælpere
Det er tilladt at lade sin klub blive passet af én anden manager i en periode på max to uger. Det er i denne periode ikke tilladt at handle med spillere eller hente ungdomsspillere.

§1.8. Klubben er personlig
En klub er personlig og må kun bruges af den samme person som oprettede klubben. Det er dog under nogle forhold tilladt at lade en ven passe din klub - se punkt 1.6


Generel Viden

1.
Vær opmærksom på at dette er frivilligt arbejde! Derfor kan klubberne selvfølgelig svare nej. Prøv da en anden klub på listen.

2.
Selvom folk er her på listen (evt. med anbefalinger) er det stadig på eget ansvar, at give sit kodeord væk til en fremmed klub! Husk det når i søger feriepasser. Grunden til dette kan i se nedeunder her

3.
Det er ikke tilladt for en feriepasser at hente talenter og foretage handler hos en klub man passer. Det er heller ikke tilladt at bruge klubbens postsystem og chat. Det er kun tilladt at spille kampe, træne og evnt. forlænge kontrakter .

4. Reparation af stadionen og Fysioafdeling hvor man kan gi spillerne energi der skal der være en klart aftale i ml feriepasser og klubmanager hvad man må el ikke må.[/i]

5.
For at komme på feriepasselisten, man skal ha passet en klub i mindst 3 dage få at komme på listen, så man kan ikke mere komme på listen hvis man har passet en klub i en dag el to dage.

6. NY: Inden holdes manager gå på ferie og feriepasser skal overtag holdet så SKAL MAN HUSKE at fjerne sine spillere fra transferlisten.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Krav for af komme på FeriePasser Listen

1.
Du skal have en Anbefaldning fra en anden klub for af komme på listen det vil sige
af hvis du har passet en andens klub så skal han give dig en anbefaldning i brev til mig
el skriv det på forummet før du kan komme på listen INGEN kommer på listen før de har minimum 1 Anbefaldning.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette er en liste over klubber der har snydt eller prøvet snyde med de klubber de har passet. Eller for en masse "falske" anbefaldninger fra venner osv. ingen kommer på denne liste uden der er bevis for de har prøvet af snyde eller har snydt den klub de har passet.

Black Liste for ikke at gi anbefalingen til feriepasser

drenge fra uefa cuppen
Info =
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Feriepassere:

Nr 1:
Real Nyborg
Anbefalinger = 100
Info:

Nr 2:
Merz Academy FC
Anbefalinger = 4
Info:

Nr 3:
Sporting Suhraa
Anbefalinger = 3
Info:

Nr 4:
Sankt Jekola
Anbefalinger = 2
Info:

Nr 5:
Ølsted FC
Anbefalinger = 1
Info:

Nr 6:
JOHN
Anbefalinger = 1
Info:

Nr 7:
Studstrup CF
Anbefalinger = 1
Info:

Nr 8:
Los Lombardos
Anbefalinger = 1
Info:


Feriepasser som ikke er aktive på vman mere:

(240130) Rødovre AC : 40
(142882) Olympigue De Marseille : 31
(47287) CD Fuengirola : 30
(230348) Klub Horsens Elite : 27
(76138) Drumchamps : 25
(972956) Weed Feng : 11
(103892) Brøndby Sportsklub : 9
(20295) Toppfather : 4
(281176) Brescia Calcio : 3
(921578) Velez Nuggets : 2
(637679) Arslano FC : 2
(485375) Detroit Humör : 2
(239910) FC Honey Monster : 2
(41333) Alpha Brøndby : 2
(23139) Millwall United : 2
(112122) Gas Monkey : 1
(93823) Avondale United : 1
(541924) Kuzeydeki Fisilti : 1
(204844) Anderlecht : 1
(370682) Troelsen CF : 1
(224967) Uptivupti Crew : 1
(88549) FC Blancia : 1
(145596) Grandline FC : 1
(140495) Balestier Khalsa FC : 1
(53647) Pelshuerne : 1
(2963) Tangenterne : 1
(57491) Tralabingo : 1
(75062) Kolding Wannabees : 1
(90346) Cayman Islands : 1
(78525) Fc Strabo : 1

Oprerter: Real Nyborg
Alias: Deomann

Design: Kabbo FC
Alias: Sir Kabbo

Hogwarts (Kasper F) 7. juli 2007, 22:10
Meddelser fra Hogwarts

Passer stadig ^^

-Hogwarts

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 7. juli 2007, 22:53
Hogwarts sagde:
Er dette den endelige tråd?
Ja det er det, den kommer op som forslag så snart Team lokvenc har set mit brev jeg har sendt til ham.

Deomann

Hogwarts (Kasper F) 7. juli 2007, 23:00
Godt godt så opdatere jeg lige mit standart brev smiley

Men har en anbefaling der ikke kom på

Slettet klub 8. juli 2007, 09:05
Jeg skal bruge en feriepasser til min klub. Da jeg tager på ferie mandag D. 9/7 altså i morgen og så frem til torsdag D. 12/7... i må gerne svare lidt hurtigt.. Helst på brev..


smiley

Slettet klub 9. juli 2007, 12:44
Så har jeg åbent igen.

Havde lukket pga. jeg havde feriepasser på, mens jeg var på Roskide Festivalen.

TEAM spy (Hele førsteholdet på transfer) 10. juli 2007, 10:38
vil gerne være feriepasser smiley

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 10. juli 2007, 12:07
Igår mandag var internettet nede i hele nyborg og ved ikke om det kommer op og kører idag, men jeg håber det meget da jeg passer 12 hold lige nu og alle de hold kunne jeg ikke spille og træne det beklade jeg meget men jeg kan desværre ikke trylle hehe...

Deomann

Slettet klub 11. juli 2007, 14:39
Jeg vil gerne anbefale Fc Knoldesparkerne.
Besvar