FeriePasser Liste (Opdagteret 2 Nov 2016)

Skrevet i Generelt

FC Nonsense (Frost) 13. juli 2007, 21:13
hogwarts ? en dag betyder ikke noget synes du har gjordt det perfekt EN ANBEFALING FRA MIG !!!!!

Slettet klub 13. juli 2007, 22:35
Burde jeg ikke rykke op på ranglisten? Har 3 anbelfalninger. Ligger og roder rundt nede mellem dem med 2 smiley

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 14. juli 2007, 09:58
Fc Knoldesparkerne sagde:
Burde jeg ikke rykke op på ranglisten? Har 3 anbelfalninger. Ligger og roder rundt nede mellem dem med 2 smiley
det med at bytte rundt på holdene hele tiden når der kommer anbefalinger det bliver det ikke til der venter jeg til søndag og opdagtere det hele. håber det er okay med dig det bliver gjort sådan.

Deomann

p.s siden sidste opdagtere har jeg noteret det hele.

Slettet klub 14. juli 2007, 13:19
Okay smiley. Ingen problem i det.

Slettet klub 14. juli 2007, 14:12
JEG HAR ET MEGA PROBLEM.

Jeg er igang med at passe min vens hold. Han er i Pakistan og der er der ingen pc'er. Problemet er at jeg havde gemt koden, men nu kan jeg ikke finde den!!!!! de har telefon der hvor han er men jeg har ikke deres nummer. Plzz svar hurtigt fordi hans spilleres kontrakt kan måske løbe ud?

CD Fuengirola (Nicolai) 14. juli 2007, 17:16
Izzo Mansion sagde:
JEG HAR ET MEGA PROBLEM.

Jeg er igang med at passe min vens hold. Han er i Pakistan og der er der ingen pc'er. Problemet er at jeg havde gemt koden, men nu kan jeg ikke finde den!!!!! de har telefon der hvor han er men jeg har ikke deres nummer. Plzz svar hurtigt fordi hans spilleres kontrakt kan måske løbe ud?
Du bør skrive til en admin, evt. The Dudes som har lavet spillet.


Deomann> Vil du skrive max. 6 på min? Jeg har lige pt. 5

Slettet klub 14. juli 2007, 18:24
anbefaler fc nice crib

Slettet klub 14. juli 2007, 18:26
anbefaler også fc nice crib de er vildt gode

CD Fuengirola (Nicolai) 14. juli 2007, 20:35
Det ser lidt spooky ud med jeres handler med fc nice crib smiley mon ikke I skal en tur i Snyderdiskussion.

Real Nyborg (Tak yousee internet kolort) 14. juli 2007, 23:14
Teddys Talenter sagde:
Det ser lidt spooky ud med jeres handler med fc nice crib smiley mon ikke I skal en tur i Snyderdiskussion.
De 2 andre hold der anbefaler denne klub fc nice crib kommer ikke på listen før LEG har kigget på disse klubber.

Hvad mener du med dette her, du skrev i det andet indlæg

Deomann> Vil du skrive max. 6 på min? Jeg har lige pt. 5 ????????????



Deomann
Besvar