FeriePasser Liste (Opdagteret 2 Nov 2016)

Skrevet i Generelt

Slettet klub 27. juli 2007, 12:06
Anbefaler helt klart Teddys Talenter . Han har passet min klub i en uge mens jeg var på ferie og det er gået godt. Han gjorde de ting jeg sagde han skulle gøre. Så vil helt klart bruge ham igen når jeg rejser igen. 10 på 10 tals skalaen

Les Olympiens (Sitting in the Dark) 27. juli 2007, 15:56
Jeg anbefaler helt klart Real Nyborg.
Han har været en rigtig god feriepasser igennem de sidste 2 uger og kan klart anbefale ham til andre smiley

Tak hjælpen,
Olympiens

Slettet klub 27. juli 2007, 17:04
kan ham der passer ens klub ikke bare stjæle alle hans credits og alle hans spillere?

Slettet klub 27. juli 2007, 17:13
DONT ZMOKK sagde:
kan ham der passer ens klub ikke bare stjæle alle hans credits og alle hans spillere?
Jo det vil han godt kunne gøre, men så vil hans klub blive lukket. Hvis du nu søger en feriepasser. Så kan du jo vælge en af dem på listen som har mange anbefalinger og være sikker.

Slettet klub 27. juli 2007, 17:16
kan du give mig et link

Slettet klub 27. juli 2007, 17:18
DONT ZMOKK sagde:
kan du give mig et link
Du skal bare kigge på side 1 i denne tråd.

CD Fuengirola (Nicolai) 27. juli 2007, 17:25
Dencker FC sagde:
Anbefaler helt klart Teddys Talenter . Han har passet min klub i en uge mens jeg var på ferie og det er gået godt. Han gjorde de ting jeg sagde han skulle gøre. Så vil helt klart bruge ham igen når jeg rejser igen. 10 på 10 tals skalaen
Taxabon 8) En aftale er vel en aftale smiley

Slettet klub 27. juli 2007, 19:30
En der kan klare min klub fra og med søndag og en uge frem?

Slettet klub 27. juli 2007, 20:48
jeg vil gerne anbefale teddy's talenter.

CD Fuengirola (Nicolai) 27. juli 2007, 20:52
Rolund sagde:
En der kan klare min klub fra og med søndag og en uge frem?
Vælg én fra listen, ellers er jeg fri.
Team Steiner sagde:
jeg vil gerne anbefale teddy's talenter.
Nå du kunne godt finde ud af det Steiner smiley Det kneb lidt med at få linket c/p så valgte at gøre det på en indviklet måde.
Besvar