Chelsea tråden - KTBFFH

Skrevet i Off-topic

Chelsea Boldklub (Hello there) 2. januar 2020, 13:56
La Nacuary sagde:
Jeg bliver så træt af det hold, vinder ude over Tottenham, taber runden efter til Southampton.

Vinder ude over Arsenal og flopper så igen mod Brighton. Find nu forhelvede den stabilitet!
Ja det ser virkelig mærkeligt ud smiley
Mon ikke tingene snart ændre sig. Vi kommer helt sikkert til at købe ind. Synes især den er gal i den defensive del.

Chelsea Boldklub (Hello there) 2. januar 2020, 13:57
Bjørnholt FC sagde:
La Nacuary sagde:
Jeg bliver så træt af det hold, vinder ude over Tottenham, taber runden efter til Southampton.

Vinder ude over Arsenal og flopper så igen mod Brighton. Find nu forhelvede den stabilitet!
Den eneste stabilitet der er på det hold er Kante
Kante spillede nu ikke så godt imod Brighton.

La Nacuary (Rasmus) Crew 2. januar 2020, 14:22
Der var ikke mange der ramte dagen. Kovacic med det værste indhop jeg længe har set.

Jeg synes heller ikke "vi" fylder nok på midtbanen, Kante er ikke på 100 endnu, og jeg synes Mount for tit gerne vil blive i angrebet, og falder ikke dybt nok ned. Jorginho er Jorginho, ham bliver jeg aldrig den helt store fan af.

Og ja, som du selv nævner, så det godt nok en sløj defensiv. Al' respekt til Alireza, det var en flot mål, men hvordan fanden kan han stå så blank? - Og det jo desværre ikke første gang. Måske er jeg farvet, men AC fortjener en chance.

Offensive er lidt som dag og nat. CHO skal bare have gang i målene, ham kan jeg godt li'. Willian svinger for meget, så groft sagt så skal modstanderen bare have styr på Tammy.

Chelsea Boldklub (Hello there) 2. januar 2020, 14:50
La Nacuary sagde:
Der var ikke mange der ramte dagen. Kovacic med det værste indhop jeg længe har set.

Jeg synes heller ikke "vi" fylder nok på midtbanen, Kante er ikke på 100 endnu, og jeg synes Mount for tit gerne vil blive i angrebet, og falder ikke dybt nok ned. Jorginho er Jorginho, ham bliver jeg aldrig den helt store fan af.

Og ja, som du selv nævner, så det godt nok en sløj defensiv. Al' respekt til Alireza, det var en flot mål, men hvordan fanden kan han stå så blank? - Og det jo desværre ikke første gang. Måske er jeg farvet, men AC fortjener en chance.

Offensive er lidt som dag og nat. CHO skal bare have gang i målene, ham kan jeg godt li'. Willian svinger for meget, så groft sagt så skal modstanderen bare have styr på Tammy.
Kunne ikke være mere enig. Jeg er helt sikker på at Lampard har glædet sig til transfervinduet.

Ind(hvad jeg tænker eller vil have) :
- Sancho
- Chilwell
- Ny CB ved siden af Rüdiger
- Loftus Cheek (Ja han er allerede vores spiller, men han er virkelig en vi har brug for)

Ud:
Alonso
Emerson
Pedro
Giroud
Christensen

La Nacuary (Rasmus) Crew 2. januar 2020, 19:44
Chelsea Boldklub sagde:
La Nacuary sagde:
Der var ikke mange der ramte dagen. Kovacic med det værste indhop jeg længe har set.

Jeg synes heller ikke "vi" fylder nok på midtbanen, Kante er ikke på 100 endnu, og jeg synes Mount for tit gerne vil blive i angrebet, og falder ikke dybt nok ned. Jorginho er Jorginho, ham bliver jeg aldrig den helt store fan af.

Og ja, som du selv nævner, så det godt nok en sløj defensiv. Al' respekt til Alireza, det var en flot mål, men hvordan fanden kan han stå så blank? - Og det jo desværre ikke første gang. Måske er jeg farvet, men AC fortjener en chance.

Offensive er lidt som dag og nat. CHO skal bare have gang i målene, ham kan jeg godt li'. Willian svinger for meget, så groft sagt så skal modstanderen bare have styr på Tammy.
Kunne ikke være mere enig. Jeg er helt sikker på at Lampard har glædet sig til transfervinduet.

Ind(hvad jeg tænker eller vil have) :
- Sancho
- Chilwell
- Ny CB ved siden af Rüdiger
- Loftus Cheek (Ja han er allerede vores spiller, men han er virkelig en vi har brug for)

Ud:
Alonso
Emerson
Pedro
Giroud
Christensen
Enig med de afgange, vil dog gerne beholde AC. Jeg vil så gerne have han får succes, men måske skal der en anden klub til.

Chilwell ville være så verdensklasse. Nathan Aké tilbage, han har virkelig gjort det godt i Bournemouth.

Og så savler jeg lidt over en type som Timo Werner. Lampard har pengene, han har vidst fået lov at bruge den sjat Hazard gav, så det bare at gå i sving.

Chelsea Boldklub (Hello there) 2. januar 2020, 20:08
La Nacuary sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
La Nacuary sagde:
Der var ikke mange der ramte dagen. Kovacic med det værste indhop jeg længe har set.

Jeg synes heller ikke "vi" fylder nok på midtbanen, Kante er ikke på 100 endnu, og jeg synes Mount for tit gerne vil blive i angrebet, og falder ikke dybt nok ned. Jorginho er Jorginho, ham bliver jeg aldrig den helt store fan af.

Og ja, som du selv nævner, så det godt nok en sløj defensiv. Al' respekt til Alireza, det var en flot mål, men hvordan fanden kan han stå så blank? - Og det jo desværre ikke første gang. Måske er jeg farvet, men AC fortjener en chance.

Offensive er lidt som dag og nat. CHO skal bare have gang i målene, ham kan jeg godt li'. Willian svinger for meget, så groft sagt så skal modstanderen bare have styr på Tammy.
Kunne ikke være mere enig. Jeg er helt sikker på at Lampard har glædet sig til transfervinduet.

Ind(hvad jeg tænker eller vil have) :
- Sancho
- Chilwell
- Ny CB ved siden af Rüdiger
- Loftus Cheek (Ja han er allerede vores spiller, men han er virkelig en vi har brug for)

Ud:
Alonso
Emerson
Pedro
Giroud
Christensen
Enig med de afgange, vil dog gerne beholde AC. Jeg vil så gerne have han får succes, men måske skal der en anden klub til.

Chilwell ville være så verdensklasse. Nathan Aké tilbage, han har virkelig gjort det godt i Bournemouth.

Og så savler jeg lidt over en type som Timo Werner. Lampard har pengene, han har vidst fået lov at bruge den sjat Hazard gav, så det bare at gå i sving.
Jaaa. Hvad skal jeg dog sige om AC? smiley Vi tænker lidt sådan, fordi han er dansker. Jeg synes lige nu at han er på niveau med Zouma og Tomori dsv smiley

Chilwell ville bare være fantastisk. Ja, jeg havde helt glemt Aké. Måske ham og Rüdiger i midterforsvaret.

Ja synes også der mangler en angriber som kan slås om pladsen mod Tammy. Bats og Giroud er bare ikke gode nok. Derudover synes jeg vi mangler en angriber med et godt spark. Altså en som også kan sparke ude fra feltet. Synes Tammy bliver for hurtigt lukket ned, når modstanderen står meget tilbage.

Chelsea Boldklub (Hello there) 5. januar 2020, 17:05
Yeyy, vi vandt endelig en hjemmebane kamp smiley

Randsea FC (Christian) 5. januar 2020, 17:08
Kommer Nathan Aké tilbage betyder det vel højst sandsynlig farvel til AC, virker til han er bagerst i køen.

Men ja dejlig med en hjemmesejr og ikke mindst et cleansheet

Chelsea Boldklub (Hello there) 5. januar 2020, 17:10
Det tænker jeg også smiley
Synes det vil være det bedste for ham.

Randsea FC (Christian) 5. januar 2020, 22:31
Enig, ud så han kan få noget mere spilletid, så vi kan få et bedre forsvar til landsholdet.

Man ved jo aldrig, kan jo være han kan komme tilbage i fremtiden, vi har jo set det Matic, og nu muligvis også med Ake
Besvar