Chelsea tråden - KTBFFH

Skrevet i Off-topic

Antibrian Boldklub (Mister) 19. januar 2020, 15:47
Bologna sagde:
Antibrian Boldklub sagde:
Bologna sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Fandens også :/

KØB KØB KØB!!!!

Hvad laver forsvaret og især Kepa smiley
Mangler han ikke snart at vise at den pris han er købt for er god kendt ?
Prisen var vel bare for høj for en målmand tror jeg - vel kun Oblak og Ter Stegen samt De Gea for et par sæsoner siden der hvor det kunne retfærdiggøres. Men Kepa er ung og har massere af potentiale, måske 400 millioner havde været mere retfærdigt. smiley
Når man koster mere end allison for Liverpool og hvad ederson kostede city så har vi da fået den dårligeste smiley
Ja de er gode nok. Til gengæld har de også, særligt Alisson, et bedre forsvar foran sig. smiley

Herkules City (Back) 19. januar 2020, 15:52
Antibrian Boldklub sagde:
Bologna sagde:
Antibrian Boldklub sagde:
Bologna sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Fandens også :/

KØB KØB KØB!!!!

Hvad laver forsvaret og især Kepa smiley
Mangler han ikke snart at vise at den pris han er købt for er god kendt ?
Prisen var vel bare for høj for en målmand tror jeg - vel kun Oblak og Ter Stegen samt De Gea for et par sæsoner siden der hvor det kunne retfærdiggøres. Men Kepa er ung og har massere af potentiale, måske 400 millioner havde været mere retfærdigt. smiley
Når man koster mere end allison for Liverpool og hvad ederson kostede city så har vi da fået den dårligeste smiley
Ja de er gode nok. Til gengæld har de også, særligt Alisson, et bedre forsvar foran sig. smiley
Ja også reder de også der hold når de for problemer der sydens jeg bare ikke kepa er så gerne de hentede en anden

Chelsea Boldklub (Hello there) 19. januar 2020, 16:25
Kepa er bare ikke god nok. Han kommer aldrig ud af målet når der er brug for det. Han redder heller ikke de skud han burde tage for en målmand som har kostet så meget. Derudover er vores forsvar ikke dårlig som sådan. De har bare ikke lært at organisere sig korrekt op. Især ved dødbolde. Det må Lampard meget gerne snart lære dem.

Der skal selvfølgelig også offensiv krudt til.

Herkules City (Back) 19. januar 2020, 16:37
Chelsea Boldklub sagde:
Kepa er bare ikke god nok. Han kommer aldrig ud af målet når der er brug for det. Han redder heller ikke de skud han burde tage for en målmand som har kostet så meget. Derudover er vores forsvar ikke dårlig som sådan. De har bare ikke lært at organisere sig korrekt op. Især ved dødbolde. Det må Lampard meget gerne snart lære dem.

Der skal selvfølgelig også offensiv krudt til.
Timo werner ville være klasse at få ind smiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 19. januar 2020, 17:18
Bologna sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Kepa er bare ikke god nok. Han kommer aldrig ud af målet når der er brug for det. Han redder heller ikke de skud han burde tage for en målmand som har kostet så meget. Derudover er vores forsvar ikke dårlig som sådan. De har bare ikke lært at organisere sig korrekt op. Især ved dødbolde. Det må Lampard meget gerne snart lære dem.

Der skal selvfølgelig også offensiv krudt til.
Timo werner ville være klasse at få ind smiley
Ja det må man sige selvom det bliver svært.

Chelsea Boldklub (Hello there) 21. januar 2020, 23:10
Lorte hold. Ingen duer til en skid. Vi laver uafgjort mod et midterhold....

Randsea FC (Christian) 21. januar 2020, 23:11
Endnu en gang hø

Randsea FC (Christian) 21. januar 2020, 23:18
Chelsea Boldklub sagde:
Lorte hold. Ingen duer til en skid. Vi laver uafgjort mod et midterhold....
Total til grin, gør det heller ikke nemmere at Kante nok spiller hans dårligste kamp i en chelsea trøje, af hvad jeg kan huske.

Men tager med mig at Barkley ik god nok, Batman ik god nok, havde alle dage hellere set Giroud, CHO var elendig i anden halvleg.

Ser gerne en ny angriber der kan true Tammy, en ny midterforsvarer, ny vb og en en ny central, og gerne noget mere konkurrence til wings

Chelsea Boldklub (Hello there) 21. januar 2020, 23:28
Lad os bare sige et helt nyt hold næsten.

Lad mig stille det op sådan:

1. Hvad er det Barkley bringer ind i det her hold??

2. Hvorfor spiller Willian nogle kamp godt og andre dårlige??

3. Dyreste hvad? Målmand?? Ihhh dog. Føj må man sige spild af penge.

4. Hvad laver Tammy til sidst i kampen. Hvorfor er det ham som står der og ikke Bathsuayi?? Derudover er vi 11 mod 10. Er der ikke en anden som kan stille op istedet for Tammy??

5. Ny angriber. Tammy alt for usynlig i nogle kampe

6. Vores midtbane har ikke nok krudt i det offensive.

7. Kantes dårligste kamp i en Chelsea trøje....

8. Sidst og ikke mindst, hvad fanden sker der for Chelsea fans (Engelsk fans generelt)?? Hvorfor er de så stille? Har de ikke lært at man motivere spillerne mere ved at være på til kampene?? Måske de skulle lære lidt af tyske eller tyrkiske fans...


Ja jeg havde meget i hjertet. Er vildt skuffet.

Randsea FC (Christian) 21. januar 2020, 23:32
Chelsea Boldklub sagde:
Lad os bare sige et helt nyt hold næsten.

Lad mig stille det op sådan:

1. Hvad er det Barkley bringer ind i det her hold??

2. Hvorfor spiller Willian nogle kamp godt og andre dårlige??

3. Dyreste hvad? Målmand?? Ihhh dog. Føj må man sige spild af penge.

4. Hvad laver Tammy til sidst i kampen. Hvorfor er det ham som står der og ikke Bathsuayi?? Derudover er vi 11 mod 10. Er der ikke en anden som kan stille op istedet for Tammy??

5. Ny angriber. Tammy alt for usynlig i nogle kampe

6. Vores midtbane har ikke nok krudt i det offensive.

7. Kantes dårligste kamp i en Chelsea trøje....

8. Sidst og ikke mindst, hvad fanden sker der for Chelsea fans (Engelsk fans generelt)?? Hvorfor er de så stille? Har de ikke lært at man motivere spillerne mere ved at være på til kampene?? Måske de skulle lære lidt af tyske eller tyrkiske fans...


Ja jeg havde meget i hjertet. Er vildt skuffet.
Er så enig

Med hensyn til nr 8, tænker jeg også en del kan skyldes turister. Da jeg var henne at se Chelsea for et par år siden, ingen af de turister vi sad ved lavede stemning, de havde mere travlt med at tage billeder og diverse.

Ved dog ikke hvor mange billetter turisterne for fat i til sådanne kampe
Besvar