Ved permanent ban - Smid spillerne på fri.

Skrevet i Generelt

Team Evolution (Alt sælges super duper billigt) 10. februar 2012, 07:26
Thorshammer United sagde:
Brabra KikiRoviton sagde:
Eller misser jeg en god grund til at det ikke bare skulle være sådan?
Hvis LEG lukker en klub permanent og OMB derefter synes, at klubben skal åbnes igen, er det ikke smart, at spillerne er væk smiley
Man kunne vel bare fristille dem fra kontrakten, så hvis de genåbner har de i det mindste fået pengene. smiley

Slettet klub 10. februar 2012, 07:29
Desuden ville der være konsekvenser for sådan et tiltag.

Hvis jeg har forstået det rigtigt så går det ud på at hvis en klub bliver bannet i uoverskueligt lang tid skal spillerne der tilhører klubben ud på markedet.

Hvis samtlige lukkede klubbers spiller ryger ud på spiller-markedet får vi et meget større udbud samtidig med at efterspørgslen falder. Der vil altså komme en dårlig balance der vil medfører et fald i spillernes priser.

Om dette er skidt eller dårligt skal jeg ikke kunne sige, men mon ikke Rasmus har overvejet dette. Virker i hvert fald på mig, som en gennemtænkt idé at lade spillerne blive i klubben, formindsker du efterspørgslen skal du og formindske udbuddet for at opretholde de nuværende priser. Man fjerner altså en aktør på markedet, der handler og sælger, men man fjerner samtidig en smule af de varer der handles med. Smart!

Slettet klub 10. februar 2012, 09:41
Rødovre AC sagde:
Midtjylland FB sagde:
Hvor stort er dette problem egentligt, hvis vi nu kigger lidt ud over egne griskheder til at gøre en super handel.

Da dette er ikke sker tit vil det som jeg ser det på ingen måde være ødelæggende for spillet.

Bare lige så Rødovre ikke misforstår noget, så er dette MIN personlige udtalelsesmiley
hold venligst mit navn udenfor denne tråd Røde, da jeg intet har skrevet desuden har du da trukket dig tilbage ikk smiley
Der står stadig Crew ud for klubnavnet, så det er vel korrekt hvad Røde skriver? smiley

De Røde Ulve (Talent udsalg) 10. februar 2012, 10:29
Min personlige mening til dette er.
Så længe den har været oppe at vende hos ombudsmændene skal spillerne automatisk vis sættes på en 24 timers auktion, så spillerne hverken bliver ødelagte eller spillere låst fra markedet.

Slettet klub 10. februar 2012, 10:41
FC Himmelhundene sagde:
Min personlige mening til dette er.
Så længe den har været oppe at vende hos ombudsmændene skal spillerne automatisk vis sættes på en 24 timers auktion, så spillerne hverken bliver ødelagte eller spillere låst fra markedet.
Fjern en klub fra markedet og hans købekraft, men tilføj hans spillere til markedet...?

Slettet klub 11. februar 2012, 23:37
Pallebo All Stars sagde:
FC Himmelhundene sagde:
Min personlige mening til dette er.
Så længe den har været oppe at vende hos ombudsmændene skal spillerne automatisk vis sættes på en 24 timers auktion, så spillerne hverken bliver ødelagte eller spillere låst fra markedet.
Fjern en klub fra markedet og hans købekraft, men tilføj hans spillere til markedet...?
Det er vel det samme som hvis en klub stopper og smider det hele på auktion, eller er jeg helt ude på et sidespor?

Slettet klub 12. februar 2012, 08:57
Juventus Torino sagde:
Rødovre AC sagde:
Midtjylland FB sagde:
Hvor stort er dette problem egentligt, hvis vi nu kigger lidt ud over egne griskheder til at gøre en super handel.

Da dette er ikke sker tit vil det som jeg ser det på ingen måde være ødelæggende for spillet.

Bare lige så Rødovre ikke misforstår noget, så er dette MIN personlige udtalelsesmiley
hold venligst mit navn udenfor denne tråd Røde, da jeg intet har skrevet desuden har du da trukket dig tilbage ikk smiley
Der står stadig Crew ud for klubnavnet, så det er vel korrekt hvad Røde skriver? smiley
jeg har intet skrevet herinde, så derfor skal hverken du eller Røde blande mig ind i noget her, da du er medlem af crewet så kender du reglerne, og du er på vej ud på tynd is min ven, bare spørg røde han har været forumbannet pga mig og det kan du også hurtigt blive, hvis i begge ikke stopper med at skrive om mig i denne tråd !!

og hvorfor skriver han så dette inde på hans profil:

Tænkte nok i kiggede her
Nej jeg stopper ikke fordi jeg er uenige med nogen i crewet, valget var naturligt efter en lang indsats som moderator i første omgang og derefter lang tid som cheat hunter, hvilket jeg kan takke en gut for skete nemlig klubben Kawasaki tigers, manager steu. en rar og meget princip fast gut.
Jeg har kun positiv omtale af crewet og vil sige at snyd i vman i løbet af kort tid er helt væk.

Så enten stopper han (som jeg spørger om) eller han lyver smiley

Men nu kan alle jo se hvad det er for en ombudsmand vi har fået mamamia siger jeg bare, det forsætter i god gammel stil så der kommer ingen forbedringer, så bare glem alt om at klage smiley

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 12. februar 2012, 09:02
Pallebo All Stars sagde:
FC Himmelhundene sagde:
Min personlige mening til dette er.
Så længe den har været oppe at vende hos ombudsmændene skal spillerne automatisk vis sættes på en 24 timers auktion, så spillerne hverken bliver ødelagte eller spillere låst fra markedet.
Fjern en klub fra markedet og hans købekraft, men tilføj hans spillere til markedet...?
Klubben er fjernet fra markedet, om hans spillere tilføjes markedet med det samme, eller man venter 3måneder på at tilføje dem, kan vel være bedøvende ligegyldigt?
Den eneste forskel er, at tilføjer man dem til markedet med det samme, så kan man stadig bruge dem. Venter man 3 måneder, så kan man ikke bruge dem!



Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 12. februar 2012, 09:03
Pallebo All Stars sagde:
Desuden ville der være konsekvenser for sådan et tiltag.

Hvis jeg har forstået det rigtigt så går det ud på at hvis en klub bliver bannet i uoverskueligt lang tid skal spillerne der tilhører klubben ud på markedet.

Hvis samtlige lukkede klubbers spiller ryger ud på spiller-markedet får vi et meget større udbud samtidig med at efterspørgslen falder. Der vil altså komme en dårlig balance der vil medfører et fald i spillernes priser.

Om dette er skidt eller dårligt skal jeg ikke kunne sige, men mon ikke Rasmus har overvejet dette. Virker i hvert fald på mig, som en gennemtænkt idé at lade spillerne blive i klubben, formindsker du efterspørgslen skal du og formindske udbuddet for at opretholde de nuværende priser. Man fjerner altså en aktør på markedet, der handler og sælger, men man fjerner samtidig en smule af de varer der handles med. Smart!
Beklager. Men det der er suveræn omgang vrøvlsmiley
Hvem siger i øvrigt at aktøren handler og sælger?

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 12. februar 2012, 09:06
Midtjylland FB sagde:
Nu vil der uanset hvad altid være en bedste spiller efter de som måtte være bannet/låst.
Griskheden kom ind i billedet da folk altid vil se det som en mulighed at lave en super handel hvis disse spillere ville blive sat på fri.

Ser på ingen måde et problem i dette, men ja det er da træls at se en super spiller gå tabtsmiley
Spillerne ryger som altid på en 24 timers auktion, forstår ikke hvordan det kan sammenligned med "at lave en god handel" eller "griskhed"

Og ja fjerner man de bedste spillere i spillet, så kommer der bare en ny bedste spiller, men der er tosser som mig, der kun spiller for at lave rekorder, dermed os Statsrekorder. Det er da sølle at spillets bedste skal have 3500 stats i stedet for 4500 stats. Det er jo som at skrue tiden 2-3 år tilbage, til en tid hvor ingen kunne finde ud af at træne deres spillere.
Besvar