Ved permanent ban - Smid spillerne på fri.

Skrevet i Generelt

Slettet klub 13. februar 2012, 00:14
Midtjylland FB sagde:
Rødovre AC sagde:
Juventus Torino sagde:
@ Rødovre

Hvorfor overfalder du mig på den afskyelige og ondskabsfulde måde? Du (og andre) har selv opfordret til, at man noterer det er ens personlige mening og ikke crewets - det er sandsynligvis derfor der er en reference til dig i Midtjylland indlæg.

Hvis det er sådan tonen er på forummet normalt, så forvent en sag til Forum Admin. Det her vil jeg ikke finde mig i, når jeg som bruger benytter forummet. Dine trusler og overfald må du pakke langt væk fra forummet!
jamen den vil jeg da vente spændt på, da det er dig selv der går ind på samme bølgelængde som Røde, og så må jeg da have lov at forsvare mig da det er mit klubnavn der bliver fremhævet i begge indlæg, hvad man så kan sige er ulovligt fra jer begge, da man ikke må forfølge navngivne klubber, og der er det i begge gør, så ser frem til at der kommer en sag ud af det, så kan vi jo alle 3 tage en baning hvilket intet betyder for mig, jeg vil bare ikke fremhæves i en tråd hvor jeg INTET har skrevet, før Røde og senere du fremkommer med mit klubnavn, og det er ikke lovligt iffølge vman`s regler, husk lige det når du snakker med forum Adminen !!
Her er grunden til at du er nævnt, men DU har jo også været i CREWET, hvis nogen skulle være i tvivl om det.
http://www.virtualmanager.com/forums/topics/930213-er-de-bange-for-lidt-kritik-ang-bad-gateway
og den udtalelse har du så tænkt dig at bruge resten af din tid mod mig, hmm det skal da nok blive sjovt at du vil blive ved med at hænge mig ud, og nu er en af vennerne hoppet med på den, det skal nok blive spænende smiley

Slettet klub 13. februar 2012, 09:38
Rødovre AC sagde:
Juventus Torino sagde:
@ Rødovre


Du må meget gerne vise hvilken regel Midtjylland og jeg har brudt. For det jeg kan læse fra reglerne, så har jeg ikke brudt nogle regler. Og hvad angår dit foregående indlæg, så vil jeg da lade en Forum Adm. vurdere det.
det skal du da være velkommen til, som skrevet før ser jeg med sindsro frem til det smiley

det gør jeg bare ikke til den stilling du har nu, så er jeg da 100% sikker på at tabe alle de sager der måtte komme, da du jo åbenbart på forhånd er mod mig (hvilket en ombudsmand ikke må være, han SKAL være neutral), og det kan jeg desværre ikke længere tro at du vil være i sager mod/ eller lavet af mig smiley
Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår dit indlæg? Hvis du mener at du allerede har tabt sagen på forhånd fordi jeg er crewmedlen, så tager du grueligt fejl, for alle har lige rettigheder.
Desuden har du ikke lige fået skrevet hvilken regel det er Midtjylland og Jeg har brudt, så det må du meget gerne lige.

Slettet klub 13. februar 2012, 09:40
Rødovre AC sagde:
Juventus Torino sagde:
Rødovre AC sagde:
Midtjylland FB sagde:
Hvor stort er dette problem egentligt, hvis vi nu kigger lidt ud over egne griskheder til at gøre en super handel.

Da dette er ikke sker tit vil det som jeg ser det på ingen måde være ødelæggende for spillet.

Bare lige så Rødovre ikke misforstår noget, så er dette MIN personlige udtalelsesmiley
hold venligst mit navn udenfor denne tråd Røde, da jeg intet har skrevet desuden har du da trukket dig tilbage ikk smiley
Der står stadig Crew ud for klubnavnet, så det er vel korrekt hvad Røde skriver? smiley
jeg har intet skrevet herinde, så derfor skal hverken du eller Røde blande mig ind i noget her, da du er medlem af crewet så kender du reglerne, og du er på vej ud på tynd is min ven, bare spørg røde han har været forumbannet pga mig og det kan du også hurtigt blive, hvis i begge ikke stopper med at skrive om mig i denne tråd !!

og hvorfor skriver han så dette inde på hans profil:

Tænkte nok i kiggede her
Nej jeg stopper ikke fordi jeg er uenige med nogen i crewet, valget var naturligt efter en lang indsats som moderator i første omgang og derefter lang tid som cheat hunter, hvilket jeg kan takke en gut for skete nemlig klubben Kawasaki tigers, manager steu. en rar og meget princip fast gut.
Jeg har kun positiv omtale af crewet og vil sige at snyd i vman i løbet af kort tid er helt væk.

Så enten stopper han (som jeg spørger om) eller han lyver smiley

Men nu kan alle jo se hvad det er for en ombudsmand vi har fået mamamia siger jeg bare, det forsætter i god gammel stil så der kommer ingen forbedringer, så bare glem alt om at klage smiley
Er du virkelig voksen?
Deruodver er det klart han nævner dig når han nævner hans frie mening, da du har ævlet løs om at det er meget vigtigt at man kan se når det er deres egen mening de kommer med.
Ingen grund til at blive tøse-sur over det.

Slettet klub 13. februar 2012, 12:12
Juventus Torino sagde:
Rødovre AC sagde:
Juventus Torino sagde:
@ Rødovre


Du må meget gerne vise hvilken regel Midtjylland og jeg har brudt. For det jeg kan læse fra reglerne, så har jeg ikke brudt nogle regler. Og hvad angår dit foregående indlæg, så vil jeg da lade en Forum Adm. vurdere det.
det skal du da være velkommen til, som skrevet før ser jeg med sindsro frem til det smiley

det gør jeg bare ikke til den stilling du har nu, så er jeg da 100% sikker på at tabe alle de sager der måtte komme, da du jo åbenbart på forhånd er mod mig (hvilket en ombudsmand ikke må være, han SKAL være neutral), og det kan jeg desværre ikke længere tro at du vil være i sager mod/ eller lavet af mig smiley
Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår dit indlæg? Hvis du mener at du allerede har tabt sagen på forhånd fordi jeg er crewmedlen, så tager du grueligt fejl, for alle har lige rettigheder.
Desuden har du ikke lige fået skrevet hvilken regel det er Midtjylland og Jeg har brudt, så det må du meget gerne lige.
det tror du da ikke jeg siger her, men da du sidder som ombudsmand må du da kende reglerne ikk, desuden regner jeg skam ikke den sag DU vil lave som tabt tvært imod, men mente nu hvis der kommer andre sager som kan ende hos ombudsmanden, som bla er dig smiley

Slettet klub 13. februar 2012, 12:13
Jeg kan ingen steder i reglerne se, at Røde og jeg har brudt reglerne, så du må meget gerne lige opdatere mig omkring reglerne.
Eller har vi ikke brudt nogen regel overhovedet? ^^

Slettet klub 13. februar 2012, 12:16
Dominic FC sagde:
Rødovre AC sagde:
Juventus Torino sagde:
Rødovre AC sagde:
Midtjylland FB sagde:
Hvor stort er dette problem egentligt, hvis vi nu kigger lidt ud over egne griskheder til at gøre en super handel.

Da dette er ikke sker tit vil det som jeg ser det på ingen måde være ødelæggende for spillet.

Bare lige så Rødovre ikke misforstår noget, så er dette MIN personlige udtalelsesmiley
hold venligst mit navn udenfor denne tråd Røde, da jeg intet har skrevet desuden har du da trukket dig tilbage ikk smiley
Der står stadig Crew ud for klubnavnet, så det er vel korrekt hvad Røde skriver? smiley
jeg har intet skrevet herinde, så derfor skal hverken du eller Røde blande mig ind i noget her, da du er medlem af crewet så kender du reglerne, og du er på vej ud på tynd is min ven, bare spørg røde han har været forumbannet pga mig og det kan du også hurtigt blive, hvis i begge ikke stopper med at skrive om mig i denne tråd !!

og hvorfor skriver han så dette inde på hans profil:

Tænkte nok i kiggede her
Nej jeg stopper ikke fordi jeg er uenige med nogen i crewet, valget var naturligt efter en lang indsats som moderator i første omgang og derefter lang tid som cheat hunter, hvilket jeg kan takke en gut for skete nemlig klubben Kawasaki tigers, manager steu. en rar og meget princip fast gut.
Jeg har kun positiv omtale af crewet og vil sige at snyd i vman i løbet af kort tid er helt væk.

Så enten stopper han (som jeg spørger om) eller han lyver smiley

Men nu kan alle jo se hvad det er for en ombudsmand vi har fået mamamia siger jeg bare, det forsætter i god gammel stil så der kommer ingen forbedringer, så bare glem alt om at klage smiley
Er du virkelig voksen?
Deruodver er det klart han nævner dig når han nævner hans frie mening, da du har ævlet løs om at det er meget vigtigt at man kan se når det er deres egen mening de kommer med.
Ingen grund til at blive tøse-sur over det.
egen mening eller ej, man nævner IKKE klubber ved navn når de ikke har skrevet i tråden først, og så er den ikke længere botset fra at jeg kan sige ,at jeg skam er voksen og jeg lyver ikke om min alder som du gør, da man åbenbart ikke må vide din rigtige alder smiley

Slettet klub 13. februar 2012, 12:17
Og hvor er det så lige det står i reglerne? Tror da lige du skal nærlæse de regler igen?
Der står ingen steder man ikke må nævne navne på forum?

Slettet klub 13. februar 2012, 12:18
Juventus Torino sagde:
Jeg kan ingen steder i reglerne se, at Røde og jeg har brudt reglerne, så du må meget gerne lige opdatere mig omkring reglerne.
Eller har vi ikke brudt nogen regel overhovedet? ^^
lav nu bare den sag du har truet med, eller er det efter devisen tomme tønder buldre mest, ja jeg spørger bare smiley

Slettet klub 13. februar 2012, 12:19
Den blev oprettet i går, så der kører såmænd en sag.

Slettet klub 13. februar 2012, 12:20
Juventus Torino sagde:
Og hvor er det så lige det står i reglerne? Tror da lige du skal nærlæse de regler igen?
Der står ingen steder man ikke må nævne navne på forum?
som sagt, kom nu med den sag du har truet med, gider ikke det små snak herinde så gør noget ved den sag eller stop det pjat smiley
Besvar