Våbenloven i USA?

Skrevet i Off-topic

Bordeaux Elite (Per Thomsen - Andet stop) 13. september 2012, 22:29
Manchester United sagde:
Bordeaux Elite sagde:
Hvor er du da dum og høre på.

Hvis du bærer våben i danmark så ryger du i fængsel

Hvis du bærer våben i usa så er det helt i orden.
Øhm, hvad med dem der har jagttegn i Danmark?

Er DK's fængsler fyldt med mennesker, som tog på jagt i vildmarken kl. 05 om morgenen og blev overmandet i en storstilet politirazzia?
jeg tror godt du ved hvad jeg mener..

Hvis du går rundt på gaden i Danmark med et våben på dig så får du en bøde eller fængselsstraf.

I USA sker der ikke noget

Slettet klub 13. september 2012, 22:30
Well, det var ikke det der stod. Skulle lige være sikker på, at du vidste man må bære våben i DK med rette tilladelse og i rette omgivelser.

Bordeaux Elite (Per Thomsen - Andet stop) 13. september 2012, 22:31
Manchester United sagde:
Well, det var ikke det der stod. Skulle lige være sikker på, at du vidste man må bære våben i DK med rette tilladelse og i rette omgivelser.
Sorry at jeg formulerede mig korrekt.

Det var godt du lige kunne lege skolelærer og rette hver en enkelt lille fejl smiley

Slettet klub 13. september 2012, 22:33
Bordeaux Elite sagde:
Manchester United sagde:
Well, det var ikke det der stod. Skulle lige være sikker på, at du vidste man må bære våben i DK med rette tilladelse og i rette omgivelser.
Sorry at jeg formulerede mig korrekt.

Det var godt du lige kunne lege skolelærer og rette hver en enkelt lille fejl smiley
Jeg rettede ikke noget. Du skrev bare forkert, så man misforstod hvad du rent faktisk mente.

Bordeaux Elite (Per Thomsen - Andet stop) 13. september 2012, 22:34
Manchester United sagde:
Bordeaux Elite sagde:
Manchester United sagde:
Well, det var ikke det der stod. Skulle lige være sikker på, at du vidste man må bære våben i DK med rette tilladelse og i rette omgivelser.
Sorry at jeg formulerede mig korrekt.

Det var godt du lige kunne lege skolelærer og rette hver en enkelt lille fejl smiley
Jeg rettede ikke noget. Du skrev bare forkert, så man misforstod hvad du rent faktisk mente.
Undskyld lærer jeg skal nok rette det..

Slettet klub 13. september 2012, 22:36
Bordeaux Elite sagde:
Undskyld lærer jeg skal nok rette det..
Ingen grund til at blive pigesur over egne fejl.

NK Slaven Zivinice (Mehmed Bazdarevic) 13. september 2012, 22:36
Jeg har også set den dokumentar. Han fik et gevær for at oprette en konto i en bank, og det eneste de tjekkede, var hans staffeattest.

Bordeaux Elite (Per Thomsen - Andet stop) 13. september 2012, 22:39
Fordi min dansk lærer (Manchester United) ikke forstod meningen i nedenstående citat

Hvis du bærer våben i danmark så ryger du i fængsel

Vil jeg nu personligt rette det så min dansk lærer (Manchester United) kan forstå det korrekt.

Hvis du bærer våben i danmark på offentlig gade er det strafbart. Man må gerne bære våben og bruge våben hvis du har et gyldigt jagttegn. Og kun bruger våbnet i områder hvor det er tilladt at jage * og man må selvfølgelig kun jage bestemte dyr. **

* Gågader, gyder og andre steder tæller ikke.
** Du må ikke jagte din kone/kæreste

Nu burde det være forståeligt

Slettet klub 13. september 2012, 22:40

Bordeaux Elite (Per Thomsen - Andet stop) 13. september 2012, 22:40
Manchester United sagde:
Bordeaux Elite sagde:
Undskyld lærer jeg skal nok rette det..
Ingen grund til at blive pigesur over egne fejl.
er jeg da heller ikke smiley
Besvar