Ris/ros

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 11. november 2007, 11:48
Denne tråd er til ris/ros til alle brugere af dette forum.
Formålet er at forbedre kommunikationen mellem de forskellige brugere og på længere sigt finde de steder der kan forbedres.

Synes du moderatorerne gør et godt job eller er der noget de burde gøre anderledes?

Synes du logomagerne gør et godt job eller er der noget de burde gøre anderledes?

Skal de logosøgende lige skærpe sig lidt eller har du oplevet en fantastisk logosøgende du gerne vil takke?

Kort sagt; har du noget på hjerte, rettet mod enten logomagere, moderatorer eller de logosøgende, i dette forum, så brug denne tråd og vi vil gøre vores bedste for at give dig at godt svar..smiley

Vi forventer dog blot at du holder en pæn og ordentlig tone i denne tråd. Ellers ender tråden med at blive lukket igen.

Lad det nu ikke ende i negativitet det hele, brug også tråden her, når nogen har gjort noget godt..smiley


Slettet klub 11. november 2007, 12:03
Jeg kan kun give Ros og atter Ros til Mode'ne og logmagerne. Ikke mindre at de burger deres Fritid på spillet, men os at de gider at tage et stort ansvar på spillets vejne og lave logoer, til logosøgene.

- Jeg har selv været en der har søgt logo før og i det øjeblik man får et logo er man straks glad.

- Folk som har en negativitet om at i gøre en dårlig arbejde forstår jeg slet slet ikke.

Jeg vil selv snarest muligt begynde at lave logoer når jeg har lært min nye program og lave nogle flotte logoer.


- Sidst og ikke mindst Respekt til jer Moderator og Logomager.

Mvh FC Nerazzurri

Slettet klub 11. november 2007, 12:19
Tak, det var da en dejlig måde at starte tråden på..smiley

Slettet klub 11. november 2007, 13:13
først : kæmpe ros til moderatorene smiley for at de gider at bruge deres fritid på Billeder/logoer smiley

men : jeg synes at nogen af de logosøgende skal huske at sige tak til logomagerene når de nu har siddet og brugt tid på at lave et logo til dem helt gratis smiley

eksempel :

logosøgende : jeg vil gerne havde et logo det skal være sejt osv. smiley
logosøgende : op
logosøgende : op
logomager : her er et logo : (logo)
logosøgende : op
logosøgende : op






altså uden at sige tak til logomageren eller kontakte ham i brev smiley
såjeg synes de skal huske at vi gør vores arbejde frivilligt og at det ikke er en slags "service"

Floppers (flop) 11. november 2007, 13:14
newArsenal sagde:

altså uden at sige tak til logomageren eller kontakte ham i brev smiley
såjeg synes de skal huske at vi gør vores arbejde frivilligt og at det ikke er en slags "service"
Ja mange tak for de rosende ord, vi får også rimelig meget ris i nogle af de mails vi modtager, så det er dejligt at få lidt ros engang imellem smiley

Rigtig god ide med at huske og takke de dygtige logomagere, husk bare at jers tak tæller som opper smiley




Slettet klub 11. november 2007, 13:15
@newArsenal
Hvad synes du man kunne gøre ved problemet?

Slettet klub 11. november 2007, 13:18
Tak for de rosene ord smiley

Igår modtog jeg et brev fra en, og han sagde undskyld fordi jeg oppede for meget, og det skulle aldrig ske igen. Det er dejligt når nogle forstår reglerne smiley

Slettet klub 11. november 2007, 13:19
Bold Idioterne sagde:
@newArsenal
Hvad synes du man kunne gøre ved problemet?
ved ikke smiley udtrykke det lidt tydligere i reglerne eller noget smiley
eller også lave en tråd hvor man debatterede det igennem smiley

Slettet klub 11. november 2007, 13:43
Jeg begyndte for ca. en uge siden at lave logoer. Og en af grundene til at man bliver ved med at lave logoer er at man får breve som disse:

Brev1: du et naturtalen jeg kan ikke tro at du ikke er blevet månedens logomager endnu!

Brev2: super fedt logo jeg sætter det ind det er vildt så god du er til at lave logoer du er så god man smiley smiley smiley smiley

Brev3: det blev sku fedt, tusind tak
-----------------------------------------------------------------------

Så en ros til mange af de logosøgende også!

Slettet klub 11. november 2007, 14:49
Jeg vil gerne give ros til alle mod... og alle logomagere.. i arbejder rigtigt hårdt for os
Besvar