Ved permanent ban - Smid spillerne på fri.

Skrevet i Generelt

Midtjylland FB (Come back) 12. februar 2012, 10:06
Men hvornår er det tidligt nok at sætte dem fri, for som tingene er nu skal alle have en chance hos ombudsmanden, i nogle tilfælde trækker den slags sager ud,, så 60 dage er jo en sikkerheds margen, om man ønsker at nedsætte den tvilver jeg på.
Det sker heldigvis sjældent at klubber lukkes permanent, så som skrevet før så er det i min optik ikke et problem som har den store indflydelse på spillet.

Og lad mig slå fast så ingen tvivl hersker omkring det, så synes jeg dælme da også det er en skam at se unge ryge i skraldspandensmiley

Og dette er igen min mening, bare så der ikke skulle herske tvivl om min udtalelse i forhold til mit crew mærke, som nogen åbenbart hænger sig mere i end andresmiley

FC MidtjyIIand (Brian Priske) 12. februar 2012, 10:32
Hvis nu en klub bliver lukket, kan man så ikke bare lade spillerne stoppe med at blive ældre, så at sige?
Hvis ombudsmanden så holder fast i at klubben skal være lukket, så kan spillerne blive smidt på auktion, og hvis han finder klubben uskyldig og åbner den igen, så har vedkommende stadig spillerne, som i mellemtiden ikke har mistet træninger og dermed stats.

Hvordan lyder det i jer "storklubbers" ører?

Silkeborg IF (Det var sjovt - vender tilbage) 12. februar 2012, 10:51
Midtjylland FB sagde:
Men hvornår er det tidligt nok at sætte dem fri, for som tingene er nu skal alle have en chance hos ombudsmanden, i nogle tilfælde trækker den slags sager ud,, så 60 dage er jo en sikkerheds margen, om man ønsker at nedsætte den tvilver jeg på.
Det sker heldigvis sjældent at klubber lukkes permanent, så som skrevet før så er det i min optik ikke et problem som har den store indflydelse på spillet.

Og lad mig slå fast så ingen tvivl hersker omkring det, så synes jeg dælme da også det er en skam at se unge ryge i skraldspandensmiley

Og dette er igen min mening, bare så der ikke skulle herske tvivl om min udtalelse i forhold til mit crew mærke, som nogen åbenbart hænger sig mere i end andresmiley
Det skal som jeg har sagt hele tiden kun være de sager, som er stensikre, som eks. de klubber (sager) jeg har nævnt.
De andre sager. Vil det da også give god mening at sætte dem fri, lige så snart at sagen er afsluttet ved ombudsmanden. Hvis det nogen gange tager 60 dage, så er det sådan det er. Men jeg kunne forestille mig at de ofte er afsluttet inden for en uge, og på den måde er spillerne ikke ødelagt.
I så fald havde http://www.virtualmanager.com/players/5446648-christian-fidler været blevet en af spillets bedste, men nej nej. Du kunne ikke lige lade ham træne den 5. træning før du lukkede hamsmiley
Sagen var klokkeklar. Derfor skulle den spiller som de andre jeg nævner bare ha været smidt ud i systemet.

Altså jeg kender til en del klubber der er lukket permanent, og der er naturligvis mange flere end dem jeg lige kender til. Er godt klar over at det er sværere at blive lukket permanent efter det nye straf-system er blevet indført, men derfor er sagerne os endnu mere stensikre nu, når man perm. banner klubber. For det sker stort set kun ved klub overdragelse.


FC Internazionale (Hej) 12. februar 2012, 12:35
Midtjylland FB sagde:
Men hvornår er det tidligt nok at sætte dem fri, for som tingene er nu skal alle have en chance hos ombudsmanden, i nogle tilfælde trækker den slags sager ud,, så 60 dage er jo en sikkerheds margen, om man ønsker at nedsætte den tvilver jeg på.
Det sker heldigvis sjældent at klubber lukkes permanent, så som skrevet før så er det i min optik ikke et problem som har den store indflydelse på spillet.

Og lad mig slå fast så ingen tvivl hersker omkring det, så synes jeg dælme da også det er en skam at se unge ryge i skraldspandensmiley

Og dette er igen min mening, bare så der ikke skulle herske tvivl om min udtalelse i forhold til mit crew mærke, som nogen åbenbart hænger sig mere i end andresmiley
Det er altså ikke til klubbens bedste at spillerene bliver i klubben og ikke træner i en hypotetisk sag som varer i 60 dag. Disse megatalenter er jo ikke engang det halve værd når de ikke har trænet i 2 måneder. Faktisk så mister næsten en hvilket som helst spiller minimum 30-40% af sin værdi hvis han går utrænet i 2 måneder. Dermed mister klubberne klart flere credits end i tilfælde af at hans spillere blev sat på auktion efter en meget kortere tid.

Slettet klub 12. februar 2012, 13:13
@ Rødovre

Hvorfor overfalder du mig på den afskyelige og ondskabsfulde måde? Du (og andre) har selv opfordret til, at man noterer det er ens personlige mening og ikke crewets - det er sandsynligvis derfor der er en reference til dig i Midtjylland indlæg.

Hvis det er sådan tonen er på forummet normalt, så forvent en sag til Forum Admin. Det her vil jeg ikke finde mig i, når jeg som bruger benytter forummet. Dine trusler og overfald må du pakke langt væk fra forummet!

Midtjylland FB (Come back) 12. februar 2012, 13:27
Attan Dancers FC sagde:
Midtjylland FB sagde:
Men hvornår er det tidligt nok at sætte dem fri, for som tingene er nu skal alle have en chance hos ombudsmanden, i nogle tilfælde trækker den slags sager ud,, så 60 dage er jo en sikkerheds margen, om man ønsker at nedsætte den tvilver jeg på.
Det sker heldigvis sjældent at klubber lukkes permanent, så som skrevet før så er det i min optik ikke et problem som har den store indflydelse på spillet.

Og lad mig slå fast så ingen tvivl hersker omkring det, så synes jeg dælme da også det er en skam at se unge ryge i skraldspandensmiley

Og dette er igen min mening, bare så der ikke skulle herske tvivl om min udtalelse i forhold til mit crew mærke, som nogen åbenbart hænger sig mere i end andresmiley
Det er altså ikke til klubbens bedste at spillerene bliver i klubben og ikke træner i en hypotetisk sag som varer i 60 dag. Disse megatalenter er jo ikke engang det halve værd når de ikke har trænet i 2 måneder. Faktisk så mister næsten en hvilket som helst spiller minimum 30-40% af sin værdi hvis han går utrænet i 2 måneder. Dermed mister klubberne klart flere credits end i tilfælde af at hans spillere blev sat på auktion efter en meget kortere tid.
Problemet er meget lille set i forhold til spillet som helhed og jeg tror ikke det er et aktiv Rasmus vil ind og ændre på, men er der et stort ønske om dette, så kunne man jo oprette en ide i i/u, så vil den blive taget videre.


Edit: Det er også min personlige meningsmiley

Slettet klub 12. februar 2012, 15:50
Juventus Torino sagde:
@ Rødovre

Hvorfor overfalder du mig på den afskyelige og ondskabsfulde måde? Du (og andre) har selv opfordret til, at man noterer det er ens personlige mening og ikke crewets - det er sandsynligvis derfor der er en reference til dig i Midtjylland indlæg.

Hvis det er sådan tonen er på forummet normalt, så forvent en sag til Forum Admin. Det her vil jeg ikke finde mig i, når jeg som bruger benytter forummet. Dine trusler og overfald må du pakke langt væk fra forummet!
jamen den vil jeg da vente spændt på, da det er dig selv der går ind på samme bølgelængde som Røde, og så må jeg da have lov at forsvare mig da det er mit klubnavn der bliver fremhævet i begge indlæg, hvad man så kan sige er ulovligt fra jer begge, da man ikke må forfølge navngivne klubber, og der er det i begge gør, så ser frem til at der kommer en sag ud af det, så kan vi jo alle 3 tage en baning hvilket intet betyder for mig, jeg vil bare ikke fremhæves i en tråd hvor jeg INTET har skrevet, før Røde og senere du fremkommer med mit klubnavn, og det er ikke lovligt iffølge vman`s regler, husk lige det når du snakker med forum Adminen !!

Midtjylland FB (Come back) 12. februar 2012, 15:58
Rødovre AC sagde:
Juventus Torino sagde:
@ Rødovre

Hvorfor overfalder du mig på den afskyelige og ondskabsfulde måde? Du (og andre) har selv opfordret til, at man noterer det er ens personlige mening og ikke crewets - det er sandsynligvis derfor der er en reference til dig i Midtjylland indlæg.

Hvis det er sådan tonen er på forummet normalt, så forvent en sag til Forum Admin. Det her vil jeg ikke finde mig i, når jeg som bruger benytter forummet. Dine trusler og overfald må du pakke langt væk fra forummet!
jamen den vil jeg da vente spændt på, da det er dig selv der går ind på samme bølgelængde som Røde, og så må jeg da have lov at forsvare mig da det er mit klubnavn der bliver fremhævet i begge indlæg, hvad man så kan sige er ulovligt fra jer begge, da man ikke må forfølge navngivne klubber, og der er det i begge gør, så ser frem til at der kommer en sag ud af det, så kan vi jo alle 3 tage en baning hvilket intet betyder for mig, jeg vil bare ikke fremhæves i en tråd hvor jeg INTET har skrevet, før Røde og senere du fremkommer med mit klubnavn, og det er ikke lovligt iffølge vman`s regler, husk lige det når du snakker med forum Adminen !!
Her er grunden til at du er nævnt, men DU har jo også været i CREWET, hvis nogen skulle være i tvivl om det.
http://www.virtualmanager.com/forums/topics/930213-er-de-bange-for-lidt-kritik-ang-bad-gateway

Slettet klub 12. februar 2012, 16:34
@ Rødovre


Du må meget gerne vise hvilken regel Midtjylland og jeg har brudt. For det jeg kan læse fra reglerne, så har jeg ikke brudt nogle regler. Og hvad angår dit foregående indlæg, så vil jeg da lade en Forum Adm. vurdere det.

Slettet klub 13. februar 2012, 00:08
Juventus Torino sagde:
@ Rødovre


Du må meget gerne vise hvilken regel Midtjylland og jeg har brudt. For det jeg kan læse fra reglerne, så har jeg ikke brudt nogle regler. Og hvad angår dit foregående indlæg, så vil jeg da lade en Forum Adm. vurdere det.
det skal du da være velkommen til, som skrevet før ser jeg med sindsro frem til det smiley

det gør jeg bare ikke til den stilling du har nu, så er jeg da 100% sikker på at tabe alle de sager der måtte komme, da du jo åbenbart på forhånd er mod mig (hvilket en ombudsmand ikke må være, han SKAL være neutral), og det kan jeg desværre ikke længere tro at du vil være i sager mod/ eller lavet af mig smiley
Besvar