Logoer og bannere - hvad syntes i om reglerne?

Skrevet i Generelt

Slettet klub 15. december 2013, 20:15
Juventus Torino sagde:
Det skulle aldrig være blevet accepteret i første omgang jo, for reglerne er ikke blevet ændret siden.

Angående det med "Hvis man har haft et logo i lang tid, og reglerne så bliver ændret, så skal man have lov til at beholde det."
Det ville svare til, at der blev lavet ny lovgivning omkring cykellygter. Når politiet så stoppede en med forkerte lygter, ville vedkommende så sige. "Jeg har haft de lygter siden lovgivningen i 1876, så derfor synes jeg at jeg skal have lov til ikke at skifte mine lygter."
Den holder jo ikke i byretten gutter smiley
Hvem, og hvorfor accepterede man det så i sin tid? Spark da idioten ud af crewet så...

Jeg mener bestemt ikke at du kan sammenligne et virtuelt managerspil, med den virkelige verden, men taget i betragtning med dit eksempel, så vil den ikke holde mere nej.
Problemet her består dog i, at logoet blev accepteret i sin tid, hvilket var crews fejl - og det straffer nu græsted på den måde, at han har mistet logoet. Han har i flere år haft det logo UDEN det er blevet fjernet, og der har med garanti været en billedvalidator der har set det i den periode.

En løsning på problemet kunne dog være, at få opfrisket reglerne, og skrevet ned sort på hvidt, hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt. Mere så crew ikke (igen) laver fejl.

Slettet klub 15. december 2013, 20:17
Sheffield F C sagde:
Juventus Torino sagde:
Det skulle aldrig være blevet accepteret i første omgang jo, for reglerne er ikke blevet ændret siden.

Angående det med "Hvis man har haft et logo i lang tid, og reglerne så bliver ændret, så skal man have lov til at beholde det."
Det ville svare til, at der blev lavet ny lovgivning omkring cykellygter. Når politiet så stoppede en med forkerte lygter, ville vedkommende så sige. "Jeg har haft de lygter siden lovgivningen i 1876, så derfor synes jeg at jeg skal have lov til ikke at skifte mine lygter."
Den holder jo ikke i byretten gutter smiley
Hvem, og hvorfor accepterede man det så i sin tid? Spark da idioten ud af crewet så...

Jeg mener bestemt ikke at du kan sammenligne et virtuelt managerspil, med den virkelige verden, men taget i betragtning med dit eksempel, så vil den ikke holde mere nej.
Problemet her består dog i, at logoet blev accepteret i sin tid, hvilket var crews fejl - og det straffer nu græsted på den måde, at han har mistet logoet. Han har i flere år haft det logo UDEN det er blevet fjernet, og der har med garanti været en billedvalidator der har set det i den periode.

En løsning på problemet kunne dog være, at få opfrisket reglerne, og skrevet ned sort på hvidt, hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt. Mere så crew ikke (igen) laver fejl.
Han mister et logo, som har brudt reglerne.
Kan ikke se hvordan det skal være unfair.
Da man ansøgte om logo og banner på det tidspunkt, var man selv klar over reglerne. Han har derved også skulle fundere over om det bryder reglerne. Det har tydeligvis været med vilje at det skulle bryde reglerne, da det skulle figurere at man har været #1.
Vedkommende der accepterede logoet, er så vidt jeg ved heller ikke i Crewet længere.

Slettet klub 15. december 2013, 20:19
Juventus Torino sagde:
Han mister et logo, som har brudt reglerne.
Kan ikke se hvordan det skal være unfair.
Da man ansøgte om logo og banner på det tidspunkt, var man selv klar over reglerne. Han har derved også skulle fundere over om det bryder reglerne. Det har tydeligvis været med vilje at det skulle bryde reglerne, da det skulle figurere at man har været #1.
Vedkommende der accepterede logoet, er så vidt jeg ved heller ikke i Crewet længere.
Men hvad så med hans banner, hvorfor er det så ikke fjernet? Ordet "båt" er da lige så forstyrrende som #1.

Der skal altså strammes op på reglerne, så vi har nogle klare retningslinjer!

EDIT:
The Danish Vikings sagde:
Læser du reglerne grundigt og går i detaljer med klubber banner/logoer kan du fjerne alle de banner hvori der indgår billedmateriale af spillere da der ofte er påtrykt reklamer på deres trøjer mv. Vi taler om ca. hver femte klub i top 500.
Som kommentar til det vil jeg mene, at det er unfair at netop græsteds logo er fjernet - specielt når banneret ikke er.

Legendary (Overvejer comback) 15. december 2013, 20:19
Juventus Torino sagde:
Sheffield F C sagde:
Juventus Torino sagde:
Det skulle aldrig være blevet accepteret i første omgang jo, for reglerne er ikke blevet ændret siden.

Angående det med "Hvis man har haft et logo i lang tid, og reglerne så bliver ændret, så skal man have lov til at beholde det."
Det ville svare til, at der blev lavet ny lovgivning omkring cykellygter. Når politiet så stoppede en med forkerte lygter, ville vedkommende så sige. "Jeg har haft de lygter siden lovgivningen i 1876, så derfor synes jeg at jeg skal have lov til ikke at skifte mine lygter."
Den holder jo ikke i byretten gutter smiley
Hvem, og hvorfor accepterede man det så i sin tid? Spark da idioten ud af crewet så...

Jeg mener bestemt ikke at du kan sammenligne et virtuelt managerspil, med den virkelige verden, men taget i betragtning med dit eksempel, så vil den ikke holde mere nej.
Problemet her består dog i, at logoet blev accepteret i sin tid, hvilket var crews fejl - og det straffer nu græsted på den måde, at han har mistet logoet. Han har i flere år haft det logo UDEN det er blevet fjernet, og der har med garanti været en billedvalidator der har set det i den periode.

En løsning på problemet kunne dog være, at få opfrisket reglerne, og skrevet ned sort på hvidt, hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt. Mere så crew ikke (igen) laver fejl.
Han mister et logo, som har brudt reglerne.
Kan ikke se hvordan det skal være unfair.
Da man ansøgte om logo og banner på det tidspunkt, var man selv klar over reglerne. Han har derved også skulle fundere over om det bryder reglerne. Det har tydeligvis været med vilje at det skulle bryde reglerne, da det skulle figurere at man har været #1.
Vedkommende der accepterede logoet, er så vidt jeg ved heller ikke i Crewet længere.
Der er også sket en del, både i CREWET og Moderator i de resterende 2 år. smiley

Slettet klub 15. december 2013, 20:19
Reglerne for bannere og logo er helt åndssvagt firkantede. Jeg har heller aldrig kunne gennemskue hvad formålet med dette skulle være.

Jeg fik en gang afvist mit logo 3x i træk fordi validator mente min tekst var for sløret. Jeg var ikke enig og uploader bare det samme logo nogle dage efter, hvor en anden validator så godkendte det.

Slettet klub 15. december 2013, 20:21
Sheffield F C sagde:
Juventus Torino sagde:
Han mister et logo, som har brudt reglerne.
Kan ikke se hvordan det skal være unfair.
Da man ansøgte om logo og banner på det tidspunkt, var man selv klar over reglerne. Han har derved også skulle fundere over om det bryder reglerne. Det har tydeligvis været med vilje at det skulle bryde reglerne, da det skulle figurere at man har været #1.
Vedkommende der accepterede logoet, er så vidt jeg ved heller ikke i Crewet længere.
Men hvad så med hans banner, hvorfor er det så ikke fjernet? Ordet "båt" er da lige så forstyrrende som #1.

Der skal altså strammes op på reglerne, så vi har nogle klare retningslinjer!
Har skrevet tidligere i tråden, at det også burde blive fjernet. smiley
Så jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er blevet fjernet i samme omgang som logoet.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 15. december 2013, 20:43

Flyttet til "Generelt"

/FC Deluga - Moderator

The Danish Vikings (H Hansen) 15. december 2013, 20:44
The Hook sagde:
Ja, nu må jeg nok hellere komme på banen.

Flere af jer nævner, at der skal ændres i reglerne, og ja, jeg giver jer allesammen fuldstændig ret. Jeg synes selv, at reglerne har været noget rod i lang tid nu, og derfor har jeg også valgt, at nu vil jeg altså have gjort noget ved det. Så bare rolig, vi er i fuld gang med at lave et nyt og mere enkelt og simpelt regelsæt. Og så vil der forhåbentligt ikke opstå trælse og tåbelige sager som denne.

Men som landet ligger nu, så overholder logoet jo ikke reglerne, og da jeg netop er blevet gjort opmærksom på det. Ja så har jeg jo ikke andet valg, end at fjerne det, det håber jeg i kan se og forstå smiley

Hilsen Nick - Billedvalidator
Så velkommen til et stormvejr, uden mage. Men kan du så ikke lige fjerne de 100 logoer/banner i top 500 hvor der fremgår skrift ud over klubbens navn og årgang på banner mv.

Her i denne supportsag finder du en liste over klubber som lå i top 100 smiley

http://www.virtualmanager.com/support/180973

Jeg er dybt uenig i det skete:


Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 15. december 2013, 20:50
Jeg må da indrømme at jeg syntes det ret mærkeligt når nu jeg har haft et logo i så lang tid. Vi snakker altså 2 år, det er næsten 1/4 del af vmans samlede levetid!

Begrundelsen for at jeg havde fået fjernet var at jeg fået klager over det? Hvordan det? De eneste der dog kan finde at klage over det, er folk som har ondt i deres røv over at de ikke selv har præsteret at været vmans førende klub.
Ja kort så føles det mere som chikane end at grafikken rent faktisk har været et problem for vman og dens regler.

I rent frustration uploadere jeg det samme logo 30 min efter, det blev sjovt nok godkendt. Så måske reglerne egentligt bare er vejledende fra billedvalidator til billedvalidator? Og reglerne trænger til en update så alle manageres også kan læse de skjulte linjer for regelsættet.

Thorshammer United (EPU) 15. december 2013, 21:03
Tja, reglerne siger at klub-logoet skal forestille et klub-logo. Jeg undrer mig meget over at f.eks. Juventus Torino og Manchester United klubloger bliver godkendt, men det skyldes nok BV's dårlige smag smiley
Besvar